Designer Skrevet Juli 31, 2018 Forfatter Skrevet Juli 31, 2018 2 timer siden, magneten skrev: Ble sprekt det! Har du wrappet 12 o’cock-stripen på rattet? Trixy Du må spandere noe Tire Shine på gummien Måtte det, så det å passet inn. 😎 Ja må få lagt det inn i neste håndvask prosedyre. 🙈👍🏼 magneten reagerte på dette 1
Frode D Skrevet Juli 31, 2018 Skrevet Juli 31, 2018 Syns det ble litt voldsomt i mine øyne men det frisker jo opp interiøret. Designer reagerte på dette 1
Designer Skrevet August 1, 2018 Forfatter Skrevet August 1, 2018 3 timer siden, Frode D skrev: Syns det ble litt voldsomt i mine øyne men det frisker jo opp interiøret. Kunne vært værre kunne tatt samme som calipperne.😅 Vel kan fort bli en annen farge om en par mnd om jeg går lei. 😄
Designer Skrevet August 5, 2018 Forfatter Skrevet August 5, 2018 Var på TBG sitt årlige Slammed Intervention i går. Tok maassse bilder og så mye flotte biler! Selv anser jeg ikke min som hverken "slammed" eller fin nok til å stille ut på slikt enda. Men på vei hjem tok jeg noen bilder. Btw. for de som ønsker å se bildene fra Slammed Intervention, besøk fotosiden min på FB. Lik gjerne siden også Sted: Ørgenvika, RV7. BimmerFan!, Walkabout, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5
magneten Skrevet August 5, 2018 Skrevet August 5, 2018 Kjetil-må-ta-seg-sammen.no! Designer og Slavearbeider'n reagerte på dette 2
Designer Skrevet August 9, 2018 Forfatter Skrevet August 9, 2018 Synes endestussene mine var puslete og ikke ga utrykket for POWER i hekken. Så dro på verdens beste butikk - Biltema og handlet to faktisk så pene endestusser! Meget fornøyd med rumpa nå. Walkabout, bjorneoen, magneten og 3 andre reagerte på dette 5 1
magneten Skrevet August 9, 2018 Skrevet August 9, 2018 (Neida, jeg tror jeg likte det?) mslello og danskiii reagerte på dette 2
Designer Skrevet August 10, 2018 Forfatter Skrevet August 10, 2018 Nå har du innhalert for mye Phoenix Yellow lakk @magneten ! magneten reagerte på dette 1
danskiii Skrevet August 10, 2018 Skrevet August 10, 2018 Mye bra oppdateringer her! Tåkelys er jeg ikke enig om å sette inn, men smak å behag magneten og awt reagerte på dette 2
magneten Skrevet August 10, 2018 Skrevet August 10, 2018 3 minutter siden, danskiii skrev: Mye bra oppdateringer her! Tåkelys er jeg ikke enig om å sette inn, men smak å behag Tåkelysene har jeg ærlig talt ikke fått med meg Haha! Jeg ble altfor distrahert av bildet fra installasjonen Enig med @danskiii, disse må ut med en gang. Sett inn Tire Shine-dispensere isteden. Designer, awt og danskiii reagerte på dette 1 2
Designer Skrevet August 10, 2018 Forfatter Skrevet August 10, 2018 De får hvertfall sitte på ut året! De kosta såpass, er ikke like WILD som@magneten der! 🙈 magneten reagerte på dette 1
Designer Skrevet August 10, 2018 Forfatter Skrevet August 10, 2018 Forresten, alle bør sjekke listen med planer for bilen. 😏 Er kommet noen nye blå (=bestilt) linjer på den lista nå! 😱 danskiii, Tollefsen og magneten reagerte på dette 3
magneten Skrevet August 10, 2018 Skrevet August 10, 2018 @Designer har fått en offisiell deadline på å fjerne tåkelysene. Det må skje før kl. 19:00 i kveld. awt, danskiii og Designer reagerte på dette 1 1 1
Designer Skrevet August 10, 2018 Forfatter Skrevet August 10, 2018 Har også bestilt 215/35-19 for å se om D44 felga smetter på da, tror det kan gå men i verstefall får jeg nye dekk til de jeg har nå da de jeg har bak er en reserveløsning for GS treffet som har blitt sittende Skal aldri mer ha V-mønstra dekk! magneten reagerte på dette 1
ahj Skrevet August 10, 2018 Skrevet August 10, 2018 Ja? Når kommer alle delene da? Designer reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå