Designer Skrevet Juli 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2018 2 timer siden, magneten skrev: Ble sprekt det! Har du wrappet 12 o’cock-stripen på rattet? Trixy Du må spandere noe Tire Shine på gummien Måtte det, så det å passet inn. 😎 Ja må få lagt det inn i neste håndvask prosedyre. 🙈👍🏼 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Syns det ble litt voldsomt i mine øyne men det frisker jo opp interiøret. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 1, 2018 Forfatter Share Skrevet August 1, 2018 3 timer siden, Frode D skrev: Syns det ble litt voldsomt i mine øyne men det frisker jo opp interiøret. Kunne vært værre kunne tatt samme som calipperne.😅 Vel kan fort bli en annen farge om en par mnd om jeg går lei. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 Var på TBG sitt årlige Slammed Intervention i går. Tok maassse bilder og så mye flotte biler! Selv anser jeg ikke min som hverken "slammed" eller fin nok til å stille ut på slikt enda. Men på vei hjem tok jeg noen bilder. Btw. for de som ønsker å se bildene fra Slammed Intervention, besøk fotosiden min på FB. Lik gjerne siden også Sted: Ørgenvika, RV7. Walkabout, magneten, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 5, 2018 Share Skrevet August 5, 2018 Kjetil-må-ta-seg-sammen.no! Designer og Slavearbeider'n reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 9, 2018 Forfatter Share Skrevet August 9, 2018 Synes endestussene mine var puslete og ikke ga utrykket for POWER i hekken. Så dro på verdens beste butikk - Biltema og handlet to faktisk så pene endestusser! Meget fornøyd med rumpa nå. Fahad, magneten, Walkabout og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 9, 2018 Share Skrevet August 9, 2018 (Neida, jeg tror jeg likte det?) danskiii og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 Nå har du innhalert for mye Phoenix Yellow lakk @magneten ! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 Mye bra oppdateringer her! Tåkelys er jeg ikke enig om å sette inn, men smak å behag awt og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 3 minutter siden, danskiii skrev: Mye bra oppdateringer her! Tåkelys er jeg ikke enig om å sette inn, men smak å behag Tåkelysene har jeg ærlig talt ikke fått med meg Haha! Jeg ble altfor distrahert av bildet fra installasjonen Enig med @danskiii, disse må ut med en gang. Sett inn Tire Shine-dispensere isteden. danskiii, awt og Designer reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 De får hvertfall sitte på ut året! De kosta såpass, er ikke like WILD som@magneten der! 🙈 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 Forresten, alle bør sjekke listen med planer for bilen. 😏 Er kommet noen nye blå (=bestilt) linjer på den lista nå! 😱 magneten, Tollefsen og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 @Designer har fått en offisiell deadline på å fjerne tåkelysene. Det må skje før kl. 19:00 i kveld. awt, Designer og danskiii reagerte på dette 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 Har også bestilt 215/35-19 for å se om D44 felga smetter på da, tror det kan gå men i verstefall får jeg nye dekk til de jeg har nå da de jeg har bak er en reserveløsning for GS treffet som har blitt sittende Skal aldri mer ha V-mønstra dekk! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 Ja? Når kommer alle delene da? Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå