Christer B Skrevet April 27, 2018 Share Skrevet April 27, 2018 (endret) Tenkte jeg skulle lage en liten tråd på mine biler også. Har vært tilskuer her i mange år nå. Jeg har en 1986 modell 745i , så å si helt original. Den har vært i familiens eie siden 1988. Og den har vært i mitt eie siden 2011. Den var i god stand, men i 2009-2010 ble motor, gir, understell og mye annet tatt av for å gå gjennom alt. Det meste ble byttet til nytt, som alt innen bremser, nye dempere, foringer, ny topp på motor og en lang rekke andre ting. Turbo ble overhalt, siden den ikke lenger er å oppdrive. Ny eksos ble det også. Nå for tiden er det ikke store ting som gjøres med bilen, stort sett bare vask og kos, samt kjøring når det er fint vær! Bilen tør jeg påstå er mer eller mindre rustfri! Kmstand pr 30.04.18 er 223550 Fargen utvendig er platanengrün metallic Interiørfargen husker jeg faktisk ikke navnet på, men den er også grønn med nydelig treverk. Ikke veldig mye utstyr, men det holder: Vehicle options S209A Differential lock 25% S314A Door mirror / driver's lock, heated S350A Therm. insulat. glass green S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S411A Window lifts,electric,front/rear S472A Armrest, front, driver/passenger S494A Seat heating driver/passenger S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S540A Cruise control S821 Norwegen-Ausfuehrung S850A Dummy-SALAPA S860A Additional turn indicator lamp Stor kjørecomputer er det også. Det jeg har gjort etter jeg overtok den er stort sett vedlikehold. Har også montert originale m-sport fjører på den, da den var usannsynlig høy foran. Nivåreguleringen fungerer som den skal, uten noen lekkasjer! Endret April 30, 2018 av Christer B Oppdatert Werther, wSax, Kolstad Jr. og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer B Skrevet April 27, 2018 Forfatter Share Skrevet April 27, 2018 I dag har jeg gått litt nye veier når det gjelder felger. Monterte BBS rc090 med gull senter. Ble egentlig ganske fornøyd😁 BjornarHS, Daniel., Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 27, 2018 Share Skrevet April 27, 2018 Nydelig bil! Ganske artig at den har vært i familien din så lenge! Christer B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer B Skrevet April 27, 2018 Forfatter Share Skrevet April 27, 2018 8 minutter siden, Otis skrev: Nydelig bil! Ganske artig at den har vært i familien din så lenge! Takk! Den får alt stell den trenger, og står trygt, varmt og godt inne hele vinteren. Jeg husker faktisk når vi hentet den i Oslo i 1988, da var jeg 7 år gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 27, 2018 Share Skrevet April 27, 2018 Dette var fint greier du! Kjekt å se flere E23 her inne, og din ser jo ut som et svært bra eksemplar. Har du flere bilder innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer B Skrevet April 27, 2018 Forfatter Share Skrevet April 27, 2018 Jeg skal få tatt noen bilder innvendig en dag! Den har grønt interiør også, men førersetet begynner dessverre å bli slitt. Har ikke klart å finne et bra sete å bytte med ennå. Bilen har nå gått 223 000, den rusler ca 200 mil i året. Bare kos😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 28, 2018 Share Skrevet April 28, 2018 Og der reddet du lørdagen min Christer. Endelig tråd på denne nydelige bilen. Her må du oppdatere ofte for tråder som dette elsker jeg ,men det vet du jo Christer B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 28, 2018 Share Skrevet April 28, 2018 Nydelig bil, Christer! E23 745i er en av favorittene 😁👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 28, 2018 Share Skrevet April 28, 2018 flott skute dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2018 Share Skrevet April 28, 2018 Jeg har lenge håpet på at du skulle opprette en tråd Christer 😀 Vanvittig flott syver, med enestående historikk. Tenk å vokse opp en bil som dette 👍 Vi snakkes vel snart på treff igjen nå som sesongen er i gang 😀 Christer B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer B Skrevet April 28, 2018 Forfatter Share Skrevet April 28, 2018 11 timer siden, sveigis skrev: Og der reddet du lørdagen min Christer. Endelig tråd på denne nydelige bilen. Her må du oppdatere ofte for tråder som dette elsker jeg ,men det vet du jo Jeg skal prøve å være flink fremover😊 Jeg har ganske mange bilder, så det kan hende det blir litt bildespam fremover! viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer B Skrevet Mai 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2018 Da var BMW-dagene på Rudskogen gjennomført! Hadde med oss både X5 og 745i. Været var upåklagelig, men det kom dessverre få biler. Kan nok være pga at Gatebil arrangerte treff på Våler samtidig. Vi hadde dessverre litt trøbbel med Historisk racing sine heat. De hadde noen uhell som gjorde at hele programmet ble forskjøvet. Men idag på søndag fikk alle kjørt så mye de bare orket🏁🚘 fupsaker, StigJ, fxslin og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 27, 2018 Share Skrevet Mai 27, 2018 Nydelig bil. Digger chromen på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 28, 2018 Share Skrevet Mai 28, 2018 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå