Designer Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet Mai 7, 2018 Lurer pÄ hvor mange her som er medlem av BMWCCN?   Vurderer selv Ä bli medlem, anbefales det? Eller er det like greit Ä vÊre utenfor? Er jo noen rabatter Ä hente hos flere samarbeidspartnere og de arr. vel et par/tre treff, korrekt?
StigJ Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet Mai 7, 2018 Har vÊrt medlem siden 2001. Jeg er medlem av den enkle grunn for det sosiale mtp lokallagsmÞter og treff. Sitter selv i styret for Rogalandsavdelingen. Henger meg ikke sÄ veldig opp i det med rabattavtaler da man som regel uansett klarer Ä fikse seg fine priser rundt om pÄ en eller annen mÄte  Designer og Marius2002 reagerte pÄ dette 2
Designer Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Skrevet Mai 7, 2018 5 minutter siden, StigJ skrev: Har vĂŠrt medlem siden 2001. Jeg er medlem av den enkle grunn for det sosiale mtp lokallagsmĂžter og treff. Sitter selv i styret for Rogalandsavdelingen. Henger meg ikke sĂ„ veldig opp i det med rabattavtaler da man som regel uansett klarer Ă„ fikse seg fine priser rundt om pĂ„ en eller annen mĂ„te  Men leste bl.a pĂ„ facebooksiden at det var flere som sa det var liten vits Ă„ vĂŠre medlem pga lite aktivitet og barnehage tilstander? Derfor jeg bare lurte pĂ„ om dette stemte, ser at flere skriver det motsatte ogsĂ„. Er selv interessert i Ă„ bli med i et samfunn med sosiale tilstelninger o.l.  Er jo ogsĂ„ en ekstra kostnad i Ă„ret ogsĂ„, men er det verdt betaler jeg med glede. Â
Chris A Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet Mai 7, 2018 Har medlems nr. 2856. SÄ jeg tror jeg blev ganske tidlig medlem.Som @StigJ har jeg ikke tenkt sÄ mye pÄ rabattene. Men mer for Ä stÞtte et entusiastisk miljÞ! Marius2002 og Designer reagerte pÄ dette 2
Designer Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Skrevet Mai 7, 2018 Klarer som @StigJ sier Ă„ fikse gode priser uansett, var bare et punkt i plussidene ved Ă„ bli medlem jeg tenkte pĂ„. SĂ„ sant miljĂžet og treffene er trivelige og givende sĂ„ er jeg kjapp med Ă„ selv bli medlem. Â
StigJ Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet Mai 7, 2018 (endret) Vi i Rogaland er velkjente for Ä vÊre en veldig aktiv distriktsklubb. Vet ikke hvordan nivÄet er Þstover og nordover. Men at det ligger flere avdelinger sÄ og si brakk vet jeg. Agder er et eksempel. Det med barnehagetilstander vet jeg ikke sÄ mye om akkurat. Men at klubben har av og til fÄtt slengt mot seg at er en gubbeklubb har jeg hÞrt. Spes nÄr det kommer til banekjÞring og den evige diskusjonen om sporkjÞring kontra drifting. Endret Mai 7, 2018 av StigJ
Chris A Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet Mai 7, 2018 (endret) 16 minutter siden, Designer skrev: Klarer som @StigJ sier Ä fikse gode priser uansett, var bare et punkt i plussidene ved Ä bli medlem jeg tenkte pÄ. SÄ sant miljÞet og treffene er trivelige og givende sÄ er jeg kjapp med Ä selv bli medlem.  Jeg skal Êrlig innrÞmme at jeg ikke har deltatt pÄ for mange treff, dette har med plassen jeg bor pÄ. Kan fort vÊre langt Ä kjÞre til treff. Men det er som @StigJ skriver sosialt og ikke minst folk som deler entusiasme av BMW. Mener det koster 550,- for et Är. Er ikke en tank fuel engang. Jeg ville nok prÞvd et Ärs abonnemang. fÞler man at man ikke fÄr valuta for pengene, sÄ melder man seg bare ut  Endret Mai 7, 2018 av Chris A Designer og StigJ reagerte pÄ dette 2
Designer Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Skrevet Mai 7, 2018 3 minutter siden, Chris A skrev: Jeg skal Êrlig innrÞmme at jeg ikke har deltatt pÄ for mange treff, dette har med plassen jeg bor pÄ. Kan fort vÊre langt Ä kjÞre til treff. Men det er som @StigJ skriver sosialt og ikke minst folk som deler entusiasme av BMW. Mener det koster 550,- for et Är. Er ikke en tank fuel engang. Jeg ville nok prÞvd et Ärs abonnemang. fÞler man at man ikke fÄr valuta for pengene, sÄ melder man seg bare ut  Sant nok  Chris A reagerte pÄ dette 1
Gorg Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet om dette her allerede for ikke sÄ lenge sia  Designer reagerte pÄ dette 1
Chris A Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet Mai 7, 2018 (endret) 8 minutter siden, Gorg skrev: Skrevet om dette her allerede for ikke sÄ lenge sia  Bare kalenderen er vÊrt 550,- Masse flotte biler Endret Mai 7, 2018 av Chris A Designer og Gorg reagerte pÄ dette 2
scoot Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet Mai 7, 2018 Ble medlem i Januar, mest for Ä prÞve og fÄ med seg noen treff - men skal innrÞmme at jeg ogsÄ sparte en hel del pÄ forsikringer som fÞlge av medlemskapet Designer reagerte pÄ dette 1
ahj Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet Mai 7, 2018 Har vÊrt medlem i 7 Är nÄ. Etter et par uker sÄ har medlemskapet betalt seg selv med tanke pÄ rabatter og slik  Designer reagerte pÄ dette 1
Designer Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Skrevet Mai 7, 2018 (endret) 3 timer siden, Gorg skrev: Skrevet om dette her allerede for ikke sĂ„ lenge sia  Beklager skulle sĂžkt opp og sett denne fĂžr jeg lagde en ny diskusjon. đźÂ  Edit: Gikk gjennom trĂ„den du linket til og der finner bĂ„de jeg og evt. andre svaret vi lurer pĂ„ i denne trĂ„den. SĂ„ vi kan gi oss pĂ„ denne trĂ„den og heller fortsette i linket trĂ„d om noen har noe mer pĂ„ hjertet ang. BMWCCN  Jeg blir hvertfall medlem. Endret Mai 7, 2018 av Designer Marius2002, StigJ og Chris A reagerte pĂ„ dette 3
tambur4 Skrevet Mai 7, 2018 Skrevet Mai 7, 2018 Medlemskapet blir vel hva du gjĂžr det til selv. For min egen del sĂ„ er det trivelig Ă„ vĂŠre en del av et hyggelig felleskap  (Ăstfold) Gi det en sjanseâș
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ