Turbo-HF Skrevet August 9, 2018 Forfatter Share Skrevet August 9, 2018 Tada, sånn, da er de montert! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 9, 2018 Share Skrevet August 9, 2018 Pene felger Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 Kledde bilen godt de felgene der 😎 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 Oem+ 👌👌 bra saker! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 8 hours ago, Otis said: Pene felger Mange takk, svært fornøyd. 27 minutes ago, BjornarHS said: Kledde bilen godt de felgene der 😎 Tusen takk, Bjørnar! Fin look og bra stand, med 245/45-17 XL Gislaved dekk på, som er lite brukt! 8 minutes ago, danskiii said: Oem+ 👌👌 bra saker! ///Mange takk, Torje! OEM+ all the way. (Y) BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 21, 2018 Forfatter Share Skrevet August 21, 2018 Lister er mer hazzle og plunder enn jeg har tid til, så det blir satt bort i helgen. Monterer spoiler på også, pluss mangler noen bilder av bilen i fart, så disse tas snart og legges ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 27, 2018 Forfatter Share Skrevet August 27, 2018 Liten bulk fjernet på bakluken idag, og bare en ved dørhåndtak på venstre bakdør igjen. Interiørlister tas imorgen og spoiler på fredag 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 27, 2018 Share Skrevet August 27, 2018 Fjernet du bulk selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 28, 2018 Forfatter Share Skrevet August 28, 2018 8 hours ago, Otis said: Fjernet du bulk selv? Hei, skulle gjerne ha gjort det, men overlot det til et firma, Nordic Dent, de er spesialister på plate- og metallarbeid. Nå er den usynlig, og helt borte! Weltzin og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 28, 2018 Forfatter Share Skrevet August 28, 2018 Snart ferdig, må ta dørlistene imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 3, 2018 Forfatter Share Skrevet September 3, 2018 Nyhet: Blir skifte av ventildekselpakning også nå, som følge av at oljesil / risten under påfyllingslokket datt nedi, så under tiden har jeg lånebil.. Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 6, 2018 Forfatter Share Skrevet September 6, 2018 (endret) Blir også en ny coil, siden nummer 3 var brent.. Forklarer nok fusking! 😄 Endret September 6, 2018 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet September 6, 2018 Share Skrevet September 6, 2018 Flott bil du har i en pen farge! Samtidig har du comfort stoler som etter min mening er himmelsk gode Liker at du kjører non-msport stilen og synes det fungerer bra, dermed fikk jeg litt hakeslipp når jeg så dette: Turbo-HF, ///M-ini95, Walkabout og 3 andre reagerte på dette 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 6, 2018 Forfatter Share Skrevet September 6, 2018 3 hours ago, Carlsius said: Flott bil du har i en pen farge! Samtidig har du comfort stoler som etter min mening er himmelsk gode Liker at du kjører non-msport stilen og synes det fungerer bra, dermed fikk jeg litt hakeslipp når jeg så dette: Takk for det, veldig hyggelig å høre... Ja, syntes det var litt nakent der, men bare å ta av, eventuelt. Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 11, 2018 Forfatter Share Skrevet September 11, 2018 Da er ny coil satt inn, på sylinder nummer tre, pluss ny toppdekselpakning montert, og spoiler monteres idag.. Bilder imorgen, med forhåpentligvis bedre vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå