Otis Skrevet Oktober 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2021 Ja, det er vel kanskje marginalt at 255 blir mindre omkrets, selv med en mikroskopisk strekk. Bilder av 255 på 10" ser jo helt greit ut, i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 12, 2021 Share Skrevet Oktober 12, 2021 Ja, 10" er 254mm, så det bør være ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2021 Jeg fikk ikke lov av dekkplassen å ha 255 på 10". Så jeg endte opp med å kjøpe 2 stk felger fra eBay som er fram felger til det settet jeg hadde. Så da har jeg 4 stk like felger og kjøre på med 25mm spacer bak. Så det kanskje ser noenlunde greit ut. Det må bli det mest optimale, 255 over alt bør være bedre enn 275 mtp slapsplaning og vann. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 Hæ? Fikk ikke lov? Hvorfor det? Mente de at det var strekk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2021 1 time siden, E.C. skrev: Hæ? Fikk ikke lov? Hvorfor det? Mente de at det var strekk eller? Ja, de sa tvert at det ble for mye strekk. De snakket om en tabell for hva som er greit eller ei, slik jeg forstod det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 Fra STRO antar jeg. Du nevnte ikke profil, så det kan være både rett og feil det: Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2021 Det var en fin oversikt. Profil ble vel nevnt, og i dette tilfellet var det 50 profil. Så da er det korrekt slik jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 Ah, du skrev ikke det på forrige side, men da blir det riktig ja. Er ikke så kjent med X5 dim, men kunne vel ha gjettet at det er litt profil der. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2021 Jeg mente at profil ble nevnt da jeg snakket med dekkplassen, ikke deg. Så jeg forstår at du ikke visste det. Men alt er bra, og jeg venter bare på nye frem felger for å ha bak! Dekkene er bestilt og blir holdt av på lager til jeg får felgene. Det begynte å bli lite dekk i omløp visstnok. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2021 Den ene felgen er ankommet meg allerede, og den andre er her kanskje i morgen allerede! Gikk raskt med levering fra Brexit! Felgen så også veldig flott ut. Det blir bilde når jeg har fått de montert. paukri, Ingvaldsen og tennbrikket reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 Legger merke til at 255/45 er greit på 9,5x19, mens 255/50 ikke er greit på samme felg. Er det noen logikk i det (og enda verre på 255/45)? Etter mitt hode burde det vært motsatt? Litt «flaks» for min del, da det blir nettopp 255/45 på 9,5x19, men synes fortsatt ikke det gir helt mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2021 Virker som at mer profil krever smalere felg. Mindre profil flexer mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2021 Sånn ble det! Ganske støysvake dekk, Hakka10! Marius2002, ///M-ini95, E.C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 Har du kommet igang med webasto ettermontering? regner med du bruker dette kitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 25, 2021 Forfatter Share Skrevet November 25, 2021 Har ikke prioritert dette enda. Men tja, jeg kjøper alt fra bmw, men alt er brukt, utenom ledninger. Jeg kjøpte ikke ledningsnett, bare løst. Så må lage det selv. Den største utfordringen er kanskje å montere ny pumpe i tanken. Ellers ser det veldig kurant ut. Har brukt ca 6k sålangt i deler, og har alt liggende. Vet ikke om jeg begynner på montering før jul. sveigis og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå