Fahad Skrevet April 21, 2019 Forfatter Share Skrevet April 21, 2019 2 timer siden, Skulebollen skrev: Kjører du på parklys🤔? Ser du har lys både bak og fremme på bilder 😅 Kunne tenkt meg at baklys alltid lyste når den står i Auto. Vet du om det er mulig og kode 🤔? Stemmer 😀 Skal nok gå an å kode det inn. Jeg tenker å kode slik at parklys har samme lysstyrke som jeg har når den står på auto. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 9 timer siden, Fahad skrev: Stemmer 😀 Skal nok gå an å kode det inn. Jeg tenker å kode slik at parklys har samme lysstyrke som jeg har når den står på auto. Akkurat samme som jeg tenkte 😊 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 11 timer siden, Skulebollen skrev: Bruker du Carly? Gjorde dette med Carly ja Du kan velge både om de skal være på hele tiden og hvilken lysstyrke de skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2019 Detaljbilder BjornarHS, Erlandhaugen, tobiasw og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 11, 2019 Share Skrevet Mai 11, 2019 Rått 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 11, 2019 Share Skrevet Mai 11, 2019 Nydelig!👏 Hvor kjøpte du sideskirt extensions🤔? Driver og vurderer det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 11, 2019 Share Skrevet Mai 11, 2019 BMW traff spikaren på hovudet når dei snekra ihop F80, og du har jammen meg hamra nevnte spikar tvert gjennom heile planken 😅 Nydelig bil 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2019 8 timer siden, sveigis skrev: Rått 😀 Takk 😀 7 timer siden, Skulebollen skrev: Nydelig!👏 Hvor kjøpte du sideskirt extensions🤔? Driver og vurderer det selv Bestilte fra Xtreme-Carbon. Perfekt passform. 6 timer siden, RF91 skrev: BMW traff spikaren på hovudet når dei snekra ihop F80, og du har jammen meg hamra nevnte spikar tvert gjennom heile planken 😅 Nydelig bil 😃 Helt enig med deg, liker veldig godt de skarpe linjene på F80. Takk for fine ord 😀 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 18, 2019 Share Skrevet Juni 18, 2019 Ute å kjørte på Fornebu idag? Nydelig bil og farge👌🏼👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2019 9 minutter siden, Poppy skrev: Ute å kjørte på Fornebu idag? Nydelig bil og farge👌🏼👌🏼 Stemmer 😀 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2019 (endret) Små detaljer utgjør stor forskjell 😀 Tusen takk for gaven @lagunilla 😀👌 Endret Juni 27, 2019 av Fahad Walkabout, BimmerFan!, lagunilla og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 27, 2019 Share Skrevet Juni 27, 2019 ❤️! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2019 (endret) Fikk lagt på samme type folie som @macrorain på baklyktene jeg også. Ble sånn passe fornøyd med looken. Synes det så bedre ut på hans bil. Veldig hyggelig å møte deg @ahj 😀 Endret Juli 2, 2019 av Fahad macrorain, ///M-ini95, Designer og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 2, 2019 Share Skrevet Juli 2, 2019 Det ble vanvittig bra! Veldig hyggelig å slå av noen ord mens du fikk foliert lykter og jeg valgte folie@Fahad Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 2, 2019 Share Skrevet Juli 2, 2019 Det ser nå fint ut på bildet hvertfall. Men det funker muligens enda bedre på en bil som allerede er litt mørk i fargen. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå