Walkabout Skrevet Oktober 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2018 8 minutter siden, Conquest skrev: hva er forskellen? Forskjellig utforming på rammen, samt to kromstriper som gjør at skjermen visuelt fremstår større. Før og etter (illustrasjonsbilder): uglefossen, Conquest og Chris A reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Oktober 6, 2018 Share Skrevet Oktober 6, 2018 3 minutter siden, Walkabout skrev: Forskjellig utforming på rammen, samt to kromstriper som gjør at skjermen visuelt fremstår større. Før og etter (illustrasjonsbilder): Takk, ja det var myyyye mer enn bare lister. Blir å handle sånn tror jeg. Hvor kjøpte du din? Original?. Mvh. Mikkelsen Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2018 4 minutter siden, Conquest skrev: Takk, ja det var myyyye mer enn bare lister. Blir å handle sånn tror jeg. Hvor kjøpte du din? Original?. Mvh. Mikkelsen Ja, det gir en veldig fin oppgradering synes jeg. Du finner delenummer på bildet under her. Jeg kjøpte original, kostet 631 kroner på Bavaria Stavanger iallfall. Tar to-tre dager fra du bestiller til den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Oktober 6, 2018 Share Skrevet Oktober 6, 2018 (endret) 6 minutter siden, Walkabout skrev: Ja, det gir en veldig fin oppgradering synes jeg. Du finner delenummer på bildet under her. Jeg kjøpte original, kostet 631 kroner på Bavaria Stavanger iallfall. Tar to-tre dager fra du bestiller til den kommer Supert. Takker Veldig stor forbedring... Endret Oktober 6, 2018 av Conquest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2018 Gøy med måker med diaré når du nettopp har nyvokset bil🙄 ///M-ini95, EasyL og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2018 (endret) Merker litt vibrasjon ved oppbremsing, så da har jeg bestilt inn nye bremseskiver- og klosser foran også, så skal alt bli på stell! For øvrig alltid tilfredsstillende å se regndråpene perler seg på lakken etter at Swissvax Shield er lagt på Endret Oktober 8, 2018 av Walkabout Chris A, mslello og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 8, 2018 Share Skrevet Oktober 8, 2018 Utrolig morsom lesing og veldig lekker bil. Mørkeblå utvendig farge sammen med lyst interiør er en flott kombo. Særlig med nyrenset interiør Veldig lignende prosjektet mitt med E61 530d jeg hadde tidligere(bortsett fra at den ikke var kjørbar 😅), men så et godt tilbud på finn, kjøpte den, fikset den opp og la den ut til markedspris og tjente noen kronasjer for arbeidet samt brukte bilen i 5 mnd Fin oppdatering med Navi rammen, ga overraskende stor forskjell! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2018 Da har bilen vært på oljeservice og vehicle check Ikke de helt store overraskelsene. Bremseskivene bak var snart slitt, så da bestiller jeg inn det også like gjerne, så både klosser og skiver foran og bak byttes. Kjøpt inn fra Zimmermann, veldig fornøyd med kvaliteten på disse. Ellers var det slakk i "indre styrekule" begge sider foran, så tenkte å få skiftet det også. Er det noen som vet hvilket delenummer det er på disse? Reg. nr. DN69027 om det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 9, 2018 Share Skrevet Oktober 9, 2018 (endret) Fra realoem: 04 LEFT TIE ROD 1 32106784716 $149.57 04 RIGHT TIE ROD 1 32106784719 $149.57 Indre styrekuler/ledd som da er en del av styrestaget. Kanskje ikke dumt å bytte endeledd samtidig? Styrestag (tie rod) er nr 4 og endeledd er nr 5. Endret Oktober 9, 2018 av Evopower Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2018 Takker! Ser Eurodel leverer et sett fra Lemförder for 900 kroner, det var ikke så gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3MR Skrevet Oktober 9, 2018 Share Skrevet Oktober 9, 2018 På 3.10.2018 den 19.20, Walkabout skrev: Godt innspill, men tviler at jeg får noe igjen for de pengene og arbeidet på salgsprisen - er ikke så kyndig at jeg hadde fikset det lett selv heller, så da blir det litt knotete www.nmerker.no - mye bedre kvalitet enn de forrige jeg kjøpte på norgesmerket.no Det støtter jeg. Fikk fra Norgesmerket i går, vilt dårlig ass. Ingen burde kjøpe der. Vanlig klistrelapp med skader som de hadde tusjet over.... Skuff! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2018 (endret) I dag kom det en pakke i posten fra Scratch Doctor! For vel en hundrings på eBay så får man et sett til å farge ødelagt eller slitt skinn, så tenkte å prøve dette. Jeg gikk for Ivory, som var et lite knepp for lyst, men synes likevel det ga stor forbedring i forhold til før. Vet at Swissvax selger noe tilsvarende, men det koster rundt tusenlappen, man må sende inn skinnprøve, og det tar flere uker før man får det levert. Så for en liten quick fix så synes jeg dette ble ganske så greit Må slenge inn et lite stemningsbilde fra cockpiten også - ambiente interiørbelysning og lyst skinninteriør er så lekker kombo! Endret Oktober 9, 2018 av Walkabout mslello, fupsaker, BimmerFan! og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2018 Mens bilen får seg ny frontrute, var jeg så heldig å få denne råtassen her til disposisjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2018 Ny frontrute på plass! Steike for en forbedring det ble. Herlig å bli kvitt alle klistremerkene også Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 10, 2018 Share Skrevet Oktober 10, 2018 13 timer siden, Walkabout skrev: I dag kom det en pakke i posten fra Scratch Doctor! For vel en hundrings på eBay så får man et sett til å farge ødelagt eller slitt skinn, så tenkte å prøve dette. Jeg gikk for Ivory, som var et lite knepp for lyst, men synes likevel det ga stor forbedring i forhold til før. Vet at Swissvax selger noe tilsvarende, men det koster rundt tusenlappen, man må sende inn skinnprøve, og det tar flere uker før man får det levert. Så for en liten quick fix så synes jeg dette ble ganske så greit Må slenge inn et lite stemningsbilde fra cockpiten også - ambiente interiørbelysning og lyst skinninteriør er så lekker kombo! Flott oppgradering for pengene 😊 Denne skal bestilles og testes👍 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå