Turbo-HF Skrevet Mars 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2019 Da er bilen innlevert på verksted for sjekk og mekanisk overhaling av motor. Har fått lånebil.. 😁 Planlagt tid for lakkering og å fikse opp felgene selv 🤗 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2019 Får bilen tilbake tirsdag. Da skal eksos og lekkasjen fra bunnpannepakning pluss ventiltikkingen, som følge av denne, være renset og fikset. Dermed bare lakkering som står igjen 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 1, 2019 Forfatter Share Skrevet April 1, 2019 Fikk bilen tilbake på lørdag, til avtalt pris og før tiden. Fortsatt litt som står igjen, men bunnpannen ble bra, og eksos litt bedre og mindre lukt. Kjørt på litt høyere turtall. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 3, 2019 Forfatter Share Skrevet April 3, 2019 Gjort litt mer igår og idag: Tatt Inn- og utvendig glassrens av vinduene, ruter og speil på bilen, justert innvendige dørhåndtak foran, funnet ut at det er lageret til vifterem og remhjul som lager kvitrelyden, så får skifte disse snart, også, samt lakket opp grill/nyrene, rengjort og lakkert bremsecalipperne blå. Synes det passer fint inn, og blir bra. Gjenstår bare å pusse opp sommerhjulene og fikse ferdig lakk og bakre jekkfeste på bilen! Fikk også kjærkommet besøk av en god kompis! Gleder meg skikkelig til å få på sommerdekk nå, men venter til det er litt tørrere og etter at de er ferdig reparert i lakken! Bilder: fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 4, 2019 Forfatter Share Skrevet April 4, 2019 Montert inn grill og diverse igjen, idag blir det restaurering av felger, med pussing, sliping av sår, tekstilrens, reparasjon av sår og misfarging i skinnsetene, grundig glassrens, tekstilrengjøring og vask, etter planen! Dessuten reparert dørstopper og håndtak, samt at jeg også fylte bensin igår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 4, 2019 Forfatter Share Skrevet April 4, 2019 (endret) Idag er hele bilen håndvasket, avfettet, og brukt clay bar, pluss brukt Autosol på kromlistene og slipt av lakk på kantene på felgene. Får ta mer og fortsette med rustfjerning, å fikse skader, felgene og tekstil- og interiørrens imorgen og over helgen, tenker jeg.. (Som bildene viser, så avdekket jeg at det er dårlig og krakelert lakk på nedre del av to dører og høyre hjulbue. Selvsagt utbedres dette.) Endret April 4, 2019 av Turbo-HF fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 6, 2019 Forfatter Share Skrevet April 6, 2019 Flere bilder av bilen: 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 8, 2019 Forfatter Share Skrevet April 8, 2019 Kjapp oppussing av mine Style 32 17" i dimensjon 8 og 9x17, før montering.. Bilder av hjulene på bilen kommer etterpå idag. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Hvorfor i alle dager har du ikke vasket felgene før lakkering, og hva skjer med å lakkere dekkene også? awt, Slavearbeider'n og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 8, 2019 Forfatter Share Skrevet April 8, 2019 Fordi du skal irritere deg 😅 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Jeg irriterer meg ikke over det, men undret bare hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 8, 2019 Forfatter Share Skrevet April 8, 2019 (endret) 3 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg irriterer meg ikke over det, men undret bare hvorfor. Hurtigoppussing denne gang, skal få det ordentlig gjort, bare mistet litt motet av jekkfestene som gav etter, på begge sider bak, men skal ta tak i det som hoper seg opp og utbedre alt, pluss legge ut flere bilder. Har også fjernet spraytåken av sølvfarge på dekksidene. Endret April 8, 2019 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 9, 2019 Forfatter Share Skrevet April 9, 2019 Bilde av hjul montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 9, 2019 Forfatter Share Skrevet April 9, 2019 (endret) Noen bilder til, og mandag leveres bilen inn for fiks og lakkering. Blir godt å få vekk bulken og rette opp i tidligere eieres krakelerte lakk. Motivasjonen går i bølger, med tanke på fortsatt noe oljelekkasje i fra midten av motoren, og at det ikke hjalp å skifte bunnpannepakning, pluss defekte jekkfester, men dette er jo en 19000,- kroners bil, så det får ta den tiden det tar.. Uansett godkjent til 2021! Endret April 9, 2019 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 9, 2019 Forfatter Share Skrevet April 9, 2019 Oppdatert. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå