Elias grønning Skrevet November 20, 2018 Share Skrevet November 20, 2018 Hei! Hadde bilen min nylig på tuning og fikk ganske godt drag på 3 litere med 197hk til rundt 280hk ish. Men plutselig drar den dårligere når jeg allerede er i fart, men når jeg stopper og gir på så drar den nesten like bra som den gjorde. Noen som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 20, 2018 Share Skrevet November 20, 2018 Har du lest av feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias grønning Skrevet April 10, 2019 Forfatter Share Skrevet April 10, 2019 Det har jeg ikke gjort nei, har ikke decoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 58 minutter siden, Elias grønning skrev: Det har jeg ikke gjort nei, har ikke decoder Du må lese av feilkoder hos et verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 (endret) 280hk? er det en tuningboks(powerboks etc) du bruker? Hva slags tuning er det snakk om, og fra hvem? Endret April 10, 2019 av Maxmek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 Jeg ville gått til tuneren, da det tydeligvis er noen parametere som ikke stemmer. Krev tilbake originaloppsettet og dra til en skikkelig tuner (uten at jeg vet hvem du har brukt, bare en magefølelse) Du kan dra å få lest av feilkoder nå, men er redd det ikke løser noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias grønning Skrevet April 10, 2019 Forfatter Share Skrevet April 10, 2019 Har tunet bilen på optituning Lillestrøm. Bra folk og kjenner eieren litt. Det er rein tining hvor de har hovedkontor i Trondheim som de har samarbeid med wag fabrikanten og får org map også har de lagd sin egen turning mal som de deretter tweaker på etter hvordan bilen tidligere er kjørt, har kjørt osv. Bare fått gode inntrykk derifra altså😀 Er ikke som superultra pjoiter tuning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 Ja, men da er det garantert ikke feil med tuning. Antar videre at de både tok en sjekk av bilen og enkelte live verdier både før og etter tuning, og ikke fant noen feil. Slik at man enkelt da kan si at det er en helt ny feil som har oppstått uten sammenheng med tuning, som faktisk oppstod i svært nær relasjon til nevnte tuning. Som i så fall er utelukkende ditt eget problem. I såfall så trenger du å få lest av feilkoder, før noen kan bistå deg over internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 1 time siden, Elias grønning skrev: hovedkontor i Trondheim som de har samarbeid med wag fabrikanten Jeg antar at "wag" her referer til "vag"? Og i så fall.... Nei. jeg vet ikke om det er noe mer å si da. Maxmek og ahj reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias grønning Skrevet April 11, 2019 Forfatter Share Skrevet April 11, 2019 Mente vag ja😬 nei er usikker selv. Skal prøve og få dratt og lest av feilkoder idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 11, 2019 Share Skrevet April 11, 2019 Så de tuner egentlig på vag, men du fikk tuning fra dem? Og det skal være bra for de lager universelle program til alle biler? Høres noe sketchy ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 11, 2019 Share Skrevet April 11, 2019 De får originalt map fra VAG? Tror jeg ingenting på.. Du vet at du har BMW og ikke Audi? Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå