knut_olestad Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Etter noe sånn som 10 år uten BMW så ble det handla igjen for ca 1 måned siden. Fant en fin 06 118d i nabobygda til rett pris, så da ble den med hjem. Har ikke noe interiørbilder da det trenger en rens, men det er da ett m-sport stoffinteriør. Noen planer er det jo og, nye sommerfelger ligger klare, ny hovedenhet til stereo skal på plass og ellers blir det litt service og egr-delete å slikt. Kommer mer senere, hjernen har pause akkurat nå. Hyggelig å komme "hjem" igjen til bimmers etter noe år på feil spor 😇 Fredrik, ogee1, fxslin og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Fin 1er, som sagt kult å ha deg inne her igjen! Følger! knut_olestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 12, 2019 Share Skrevet Mars 12, 2019 Får følge med her da knut_olestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 9, 2019 Forfatter Share Skrevet April 9, 2019 (endret) Sommerhjula er kommet på og hovedenheten på stereon er blitt bytta mot noe glorete greier fra JVC med Bluetooth og Dab. Ellers er det bestilt 2 veis front og 8" basser fra Ground Zero, så da får jeg vel å gjøre på til helga og. Endret April 9, 2019 av knut_olestad Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Ener er kult! følger med 😃 knut_olestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 11, 2019 Forfatter Share Skrevet April 11, 2019 Herlig vær i dag @Trollveggen. papertiger, Marius2002 og tambur4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 11, 2019 Forfatter Share Skrevet April 11, 2019 Var henta disse på posten i dag, 2 dager etter bestilling, grei service det. Så da har jeg vel å gjør på i helga om jeg får ånden over meg 😁 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 13, 2019 Forfatter Share Skrevet April 13, 2019 Ut med den gamle driten og inn med noe bedre, svært fornøyd med forbedringen. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 14, 2019 Share Skrevet April 14, 2019 Dette så ut til å være en pen 1er .😀 Kule og lettkjørte biler disse. knut_olestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 14, 2019 Forfatter Share Skrevet April 14, 2019 Fikk gjort litt i dag og, tydeligvis på overtid. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 14, 2019 Forfatter Share Skrevet April 14, 2019 8 timer siden, sveigis skrev: Dette så ut til å være en pen 1er .😀 Kule og lettkjørte biler disse. Takk takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 Dagens gjøremål, tinta baklykter passer godt på en mørk bil 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2019 Bytta skiver og klosser bak i går, hadde nok gått endel mer enn forrige eier påsto 🤦♂️ Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2019 Og ett kjapt fra da jeg kjørte på jobb i dag 😁 Marius2002, Orjan og Diiesel reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2019 (endret) I dag åpner Trollstigen, og jeg skal være første bil opp 😁 Endret Mai 16, 2019 av knut_olestad And-reas, Marius2002, Knekten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå