Daniel. Skrevet Juni 9, 2019 Share Skrevet Juni 9, 2019 Tror du ulyden heller var strekt registerkjede og ikke vanos allikevel da? Leit at det skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2019 Jeg vet faktisk ikke. Havari er nå havari, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 9, 2019 Share Skrevet Juni 9, 2019 Ja, det er jo sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 9, 2019 Share Skrevet Juni 9, 2019 Æsj.. Kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2019 Da er hvertfall bilen hjemme om ikke annet Hengeren var kledlig nok den BjornarHS og fxslin reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 Hvordan går det med salg? Kjipt det der 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2019 1 time siden, Skulebollen skrev: Hvordan går det med salg? Kjipt det der 😕 Er ett par stykker son har vist interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2019 Kommet i gang med litt demontering Noen som har en formening hva jeg burde gjøre med motoren. Bytte til 3.2, noe som koster en nyre, eller demontere ned til blokk og erstatte ødelagt stempel og andre ting som gikk til h.....? fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 16, 2019 Share Skrevet Juni 16, 2019 ryktene sier at man kan leve med 1 nyre Designer, Daniel., Slavearbeider'n og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 16, 2019 Share Skrevet Juni 16, 2019 Jeg betalte vel rundt 40k for totaloverhaling av min s50b32. Ca. Det samme du må gi for en s50b32 du ikke kjenner tilstand på.. Jeg hadde bygd opp igjen b30 med sterkere innmat 😁 klar for ladeluft 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2019 Share Skrevet Juni 16, 2019 Enig med Skulebollen over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2019 6 timer siden, Skulebollen skrev: Jeg betalte vel rundt 40k for totaloverhaling av min s50b32. Ca. Det samme du må gi for en s50b32 du ikke kjenner tilstand på.. Jeg hadde bygd opp igjen b30 med sterkere innmat 😁 klar for ladeluft 👍 Da leverte du motoren komplett og uåpnet hos ett motorverlsted eller dempnterte du mest mulig, som topp, kamaksler, ventiler, stempler osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 17, 2019 Share Skrevet Juni 17, 2019 58 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Da leverte du motoren komplett og uåpnet hos ett motorverlsted eller dempnterte du mest mulig, som topp, kamaksler, ventiler, stempler osv? Plukket motor utav bil, og demonterte alt "unødvendig" girkasse, clutch, starter, dynamo, løpehjul osv.. Men åpnet ikke opp motor nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2019 (endret) Update: Har fått demontert innsuget, hele fronten med radiator og toppdekselet. Kammen er som dere ser helt ute å røre Men kjedet var stramt som juling, ingen slakk. Kan kjedet ha hoppet over ei tann eller to? Var litt sponrester i innsuget på cyl. 1 Samme på kjededstrammeren og en kamsensor Iom at jeg har demontert såpass mye kan jeg like gjerne bygge motoren på nytt, men nye deler. Kanskje jeg finner penger til litt snacks også Endret Juni 18, 2019 av Slavearbeider'n sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 18, 2019 Share Skrevet Juni 18, 2019 Se der ja! Så kjedet satt ennå!?! Uansett godt at du er igang igjen og jeg er litt enig med de andre. Kan like gjerne bygge opp denne motoren igjen med skikkelig saker, så vet du hva du har i bilen. Kontra å kjøpe ny. Ang. komfort mtp på daily, så er det mye å hente med litt støy reduksjon innevending og noen gode seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå