Gå til innhold

Sveigis sin Topazblå x5 e53/ .X5 solgt .Siste rest av Topaz.Upd


 Share

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Ja det var fort gjort gitt 😅 Grattis med salg og lykke til på let etter ny bimmer 😃👍

Ps: er i traktene. Har sendt deg en mld. Ta kontakt dersom det passer 😃👍

Takk Tore ,greit når ting ordner seg enkelt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med salg Jan. Veldig greit når du slipper å annonsere bil og får alle de som vil ha den gratis.

Kjøperen her får jo en ryddig og meget godt vedlikehold X5.

Kan absolutt anbefale F10! min var 11 år med 130' ish km på telleren, da den ble bytta inn - føltes fortsatt solid. Burde nok beholdt den, men begrensa med hvor mange biler en trenger :)

Lykke til med kjøp av ventepølse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2023 den 21.46, Mortenej skrev:

Gratulere med salg Jan. Veldig greit når du slipper å annonsere bil og får alle de som vil ha den gratis.

Kjøperen her får jo en ryddig og meget godt vedlikehold X5.

Kan absolutt anbefale F10! min var 11 år med 130' ish km på telleren, da den ble bytta inn - føltes fortsatt solid. Burde nok beholdt den, men begrensa med hvor mange biler en trenger :)

Lykke til med kjøp av ventepølse. 

Sent svar her men takk Morten 😊

Ja dette salget gikk jo over all forventing og var greit det ble sånn .

F10 er nydelige biler ,men når jeg skal ha en sånn ,så vil jeg ha bensin tror jeg hvertfall veldig lyst på det .😊

Ventepølsa gleder jeg meg og til å finne ettterhvert 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer/kondolerer med salg😃 gøy når man blir oppringt uten og ha annonsert den! Håper han finner tråden din her på bimmers i ettertid å ser hvor godt du har stelt med den.

blir nok fint med en f10 også, mer moderne og sikkert feilfri bil.  Nesten synd din x5 var preface da, tror du hadde fått mindre tull med en facelift😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, sveigis skrev:

F10 er nydelige biler ,men når jeg skal ha en sånn ,så vil jeg ha bensin tror jeg hvertfall veldig lyst på det .😊

Meget fornuftig! :) gratulerer med salg, gleder meg til å se hvilke F10 som dukker opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, turbojugen skrev:

Gratulerer/kondolerer med salg😃 gøy når man blir oppringt uten og ha annonsert den! Håper han finner tråden din her på bimmers i ettertid å ser hvor godt du har stelt med den.

blir nok fint med en f10 også, mer moderne og sikkert feilfri bil.  Nesten synd din x5 var preface da, tror du hadde fått mindre tull med en facelift😄

Jo takk for det du 😊

Er bestandig greit når ting går ryddig for seg helt klart .

For å si det sånn ,så er kjøperen ingen forum mann ,såvidt han har data 😅.

Ja f10 blir det nå om en stund ,ikke minst gode biler og pene .

Tjaaa foruten girkasse så gikk jo denne som et skudd ,men mulig det du sier er riktig .

Eneste jeg ser at de har sine issues de og de med facelift men at det er en bedre bil ,så absolutt .🙏

 

27 minutter siden, Snagg30 skrev:

Meget fornuftig! :) gratulerer med salg, gleder meg til å se hvilke F10 som dukker opp. 

Takk Snagg 😊

Ja blir spennende etterhvert dette .

Drømmen er noe så enkelt som en urørt og utrimmet 536 uten X drive .

Fått Bmw s 4x4 litt opp i halsen kan man si 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man blitt kvitt siste rest av Topaz eventyret 😊

La ut den defekte kassen på Finn og det tok ikke lang tid før den ble solgt .

Komplett med fungerende fordelingskasse :

IMG_0736.thumb.jpeg.564aa35d5a6c7cffb9a52ae25d39693c.jpeg

Samtidig ble rester som hjerne ,startkrans og to injektorer solgt igår :

IMG_0152.thumb.jpeg.bf5d7c1eed050ef500be52f03d9954e0.jpeg

IMG_0151.thumb.jpeg.646862e392cf017a3e91aa4fa79e7fcb.jpeg

Og det beste vet dere hva det er ??

Jeg har slettet 98 bilder fra IPaden som omhandler Gm kasser og feilkoder .

Printscreen fra tekster osv ,en lettelse uten sidestykke å bli kvitt bilder og deler .

Nå er mitt X5 eventyr over og starter med blanke ark .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin Topazblå x5 e53/ .X5 solgt .Siste rest av Topaz.Upd
25 minutter siden, Rune-K skrev:

Kunne du ikke starte opp en bigeskjeft da? Konsulent på GM girkasser til X5, du er jo ekspert på de nå.

Haha jo det var det da Rune ?😊

Helt ærlig hadde jeg hatt garasje så kunne jeg virkelig tenkt å prøvd meg å fikse en sånn kasse ,da jeg finner sånt uhyre interessant .

Jeg skrudde på e28 idag hos en kamerat som er amcar mann og han sa det samme ,å fikse den kassen skulle han klart da han har bygd og forsterket et ukjent antall Gm kasser til sine biler .

Som han sa denne kan vi fikse så kjøper du en x5 med knust kasse og setter i denne .

Ehh nei takk ,min tid som e53 bytte girkasse mekaniker er forbi for en stund nå .

Men igjen hadde forholdene lagt til rette ,ja da skulle jeg fikset mange e53 og solgt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...