Gå til innhold

danskiii's F10 525d. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

På 4.10.2019 den 8.45, papertiger skrev:

Har du ryggekamera og kan kode inn hengerfestemodus (at det tiltes ned mot hengerfestet ved å velge hengerfestesymbolet i ryggekamerabildet)?

Fått testet hengerfeste en del nå siden det ble montert, fungerer ypperlig. Kommer opp ikon for hengerfeste i kamerabilde men ikke noe kamera tilt. Ikke vært nødvendig heller da jeg ser godt kroken :) Skal det egentlig være tilt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Gabz skrev:

Nice, gjorde mye den lille flippen der :)

Takker, veldig enig :)

18 timer siden, Daniel. skrev:

Ble pent det :)

Bra service fra KW, ja!

Takker! 

Ja dette var upåklagelig bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, danskiii skrev:

Fått testet hengerfeste en del nå siden det ble montert, fungerer ypperlig. Kommer opp ikon for hengerfeste i kamerabilde men ikke noe kamera tilt. Ikke vært nødvendig heller da jeg ser godt kroken :) Skal det egentlig være tilt? 

Det skal egentlig være tilt, ja. Det ble det da jeg ettermonterte på min. Gjorde det hos BMW i Tyskland, de sa at det måtte kodes en del ting og tang, så ble gjort der regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, danskiii skrev:

Fått testet hengerfeste en del nå siden det ble montert, fungerer ypperlig. Kommer opp ikon for hengerfeste i kamerabilde men ikke noe kamera tilt. Ikke vært nødvendig heller da jeg ser godt kroken :) Skal det egentlig være tilt? 

Skifter ikke bildet når du klikker på hengerfesteikonet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, ogee1 skrev:

Skifter ikke bildet når du klikker på hengerfesteikonet?

Kommer bare opp en hvit trekant på høyre side med hengerfeste ikon inni, kan man trykke på den? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Kommer bare opp en hvit trekant på høyre side med hengerfeste ikon inni, kan man trykke på den? 😅

Skjønner. Den kan du nok ikke trykke på, nei. Er vel en advarsel om at PDC er koblet ut bak? 😊

På originalt ryggekamera/hengerfeste kan du forresten velge tilhengermodus uavhengig av om hengeren er koblet til eller ikke.

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ogee1 skrev:

Skjønner. Den kan du nok ikke trykke på, nei. Er vel en advarsel om at PDC er koblet ut bak? 😊

På originalt ryggekamera/hengerfeste kan du forresten velge tilhengermodus uavhengig av om hengeren er koblet til eller ikke.

Får vel kode litt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's F10 525d. Solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...