Magnus. Skrevet Juli 12, 2019 Share Skrevet Juli 12, 2019 (endret) Ny bil, samme tråd F80 M3 fra side 2. La ut 335d'en på finn, og den forsvant på et døgn. Leverte bilen på Gardermoen og dro på jobb selv, tanken var oppgradering til M4. Men fant aldri helt den rette bilen, noe jeg synes er viktig i den prisklassen. Det nærmet seg hjemreise fra jobb, og jeg hadde behov for bil umiddelbart etter landing. Etter "tips" i finn tråden her på bimmers, så ble det en fint ustyrt f31 330d M sport. Har kun forhandler bilder, henter bilen senere idag. Om noen har tweaks, tips eller deler. skrik ut. Planer: * M performance frontleppe - bestilt * M performance sideskjørt - bestilt * M performance diffuser - bestilt * Double slat grill - bestilt * Mørke ruter foran - booket. * Coilovers * Felg * Optimalisering - bestilt * xHP software på kassen * LCI ac ramme - bestilt Utstyrsliste: Edition and packages P337A M Sports Package S704A M Sports Suspension S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package P7VAA Ride Comfort Package P7VBA Comfort Package P7VDA Sicht Packet Comfort And Interior Equipment S402A Electric Panoramic Roof S417A Roller Sun Vizor Rear Door S420A Sun Protection Glazing S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S441A Smoker Package S459A Seat Adjuster Electric With Memory S465A Throughloading System S481A Sports Seat S493A Storage Compartment Package S494A Seat Heating Driverpassenger S4AEA Armrest Front Retractable S4DXA Accent Moldings Blue Metallic Matt S4MRA Interior Strips Aluminum Hexagon Multimedia S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S612A BMW Assist S614A Internet Preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S688A HarmanKardon Surround Sound System S698A AreaCode 2 For DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control For Teleservices S6NFA Music Interface For Smartphone S6NLA Connection Bluetooth USB Devices Incl S6NRA Apps S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S521A Rain Sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic Air Conditioning S563A Light Package S575A Supplementary 12V Sockets S5ACA Highbeam Assistant S5ALA Active Protection S5DAA Passenger Airbag Deactivation S5DCA Rearseat Headrests Folding S5DFA Active Cruise ControlStopGo Function S520A Fog Lights S548A Kilometercalibrated Speedometer wheels and drive S230A Extra Package EUspecific S249A Multifunction F Steering Wheel S2PFA BMW LA Wheel M Star Spoke 403 S2TBA Sport Automatic Transmission S2VLA Variable Sport Steering S258A Tire With Runflat Functionality Environment And Safety S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S322A Comfort Access S3AAA Roof Railing Black S3ACA Trailer Coupling S3AGA Reversing Camera S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8SCA Telematics Access Requestcountryspec S8THA Road Sign Detection S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S760A High Gloss Shadow Line S775A Headlining Anthracite Other Equipment L801A National Version Germany S997A Dealer Presentation Endret Juli 24, 2019 av Magnus. lagunilla, papertiger, Diiesel og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Juli 12, 2019 Share Skrevet Juli 12, 2019 Ikke ofte man ser f3X med ordentlig dieselmotor. Ser ut som en fin bil, hvordan senk og tuning blir det? Felgene syns jeg kledde bilen bra! Xhp er heller ikke feil, syns det er utrolig morsomt å følge med utviklingen dem gjør med software på girkasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Juli 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2019 1 time siden, tennbrikket skrev: Ikke ofte man ser f3X med ordentlig dieselmotor. Ser ut som en fin bil, hvordan senk og tuning blir det? Felgene syns jeg kledde bilen bra! Xhp er heller ikke feil, syns det er utrolig morsomt å følge med utviklingen dem gjør med software på girkasser. Skulle gjerne kjørt på med @TRF her og, men nye bostedet mitt vanskeligjør dette noe. Har en bekjent som jobber for optituning, så tenkte og teste de. https://www.finn.no/103626326 har sett på de felgene, men må utforske litt mer angående 10.5" å inpress før jeg slår til. Senk antar jeg blir H&R😃 Fikk kjørt med suthpin software på kassen på 335, og det funket helt sykt bra. så håper xHp leverer samme standard på F31. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 13, 2019 Share Skrevet Juli 13, 2019 Gratulerer med veldig attraktiv F31, dette er så riktig som det kan få blitt 😀 Dette er ett smykke av en dieselmotor, den kommer du til å bli glad i. Jeg er veldig spent på å høre dine erfaringer med tuningen, er på utkikk etter slikt selv 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Juli 13, 2019 Share Skrevet Juli 13, 2019 Sjeldent jeg kommenterer her på forumet, men her gjorde du et bra kjøp. Denne lå ute til en særdeles gunstig pris. Minner om at TRF leverer programvare til denne også, og kan sikkert tilby å sende deg en håndholdt enhet med filen på per post. Vet at han har gjort det tidligere med andre. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 13, 2019 Share Skrevet Juli 13, 2019 Gratulerer Håper du har denne en stund da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 14, 2019 Share Skrevet Juli 14, 2019 Gratulerer med en skikkelig kraftpakke av en bil! Slenger ut tips om lakkerte blinklys i speilene, M3-speil (gjerne replica, men av den gode typen), LCI baklys, LED-blinklyspærer foran og M3-rattdeksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 14, 2019 Share Skrevet Juli 14, 2019 Gratulerer med lekker bil med riktig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Juli 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2019 På 13.7.2019 den 17.52, Fredrik 90 skrev: Gratulerer med veldig attraktiv F31, dette er så riktig som det kan få blitt 😀 Dette er ett smykke av en dieselmotor, den kommer du til å bli glad i. Jeg er veldig spent på å høre dine erfaringer med tuningen, er på utkikk etter slikt selv 😉 Takk for der, ja synes selv denne tikket av de fleste "boksene". Fikk den tunet idag, ble vanvitting sterk i mellomregisteret. På 13.7.2019 den 18.10, Clarity skrev: Sjeldent jeg kommenterer her på forumet, men her gjorde du et bra kjøp. Denne lå ute til en særdeles gunstig pris. Minner om at TRF leverer programvare til denne også, og kan sikkert tilby å sende deg en håndholdt enhet med filen på per post. Vet at han har gjort det tidligere med andre. Verdt å sjekke ut. Så det på nettsiden. Fikk et godt tilbud på tuning av en bekjent. så slo til på det, fortsatt viktig og presisere at jeg ble veldig godt fornøyd med TRF på 335'en og anbefaler han på det sterkeste videre På 13.7.2019 den 18.54, Daniel. skrev: Gratulerer Håper du har denne en stund da Takk 😄 Tja, det gjenstår å se. Går fortsatt på feil drivstoff, og har et par hundre hester for lite 😂 På 14.7.2019 den 11.00, Saltkjelen skrev: Gratulerer med en skikkelig kraftpakke av en bil! Slenger ut tips om lakkerte blinklys i speilene, M3-speil (gjerne replica, men av den gode typen), LCI baklys, LED-blinklyspærer foran og M3-rattdeksel. Takk 😄 M3 speildeksel er bestilt. Lci baklys er lekkert, men burde gå på et heftig tilbud om jeg skal slå til helt enda. Ledblinklyspærer noterer jeg, og M3 rattdeksel må jeg sjekk opp. mangr fine tips, setter pris på det. På 15.7.2019 den 0.27, papertiger skrev: Gratulerer med lekker bil med riktig motor! Takk 😁 fantastisk maskin, i et flott karosseri. Daniel. og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2019 Share Skrevet Juli 17, 2019 (endret) Gratulerer, helt riktig F31 dette Endret Juli 17, 2019 av Gabz Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Juli 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2019 kan vell trygt si at undertegnede røk på en aldri så liten smell i helga 😍 Fahad, BjornarHS, fxslin og 9 andre reagerte på dette 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 24, 2019 Share Skrevet Juli 24, 2019 Ojojoj, gratulerer! Og så for en farge da! Lekker kombo med felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2019 Share Skrevet Juli 24, 2019 Gratulerer igjen! Det var en flott farge på F80 ja, fikk frem linjene så godt. Nice Skal F31 rett ut på Finn igjen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 24, 2019 Share Skrevet Juli 24, 2019 Haha, fantastisk! Gratulerer så mye med tidenes feteste M3 i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 24, 2019 Share Skrevet Juli 24, 2019 Rått ! Gratulerer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå