Slavearbeider'n Skrevet Juli 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2020 5 minutter siden, Kvasi skrev: Mye gravrust på det stempelet der og potensiell lekkasje pga det. Kjøp nye stempel når du først har gjort såpass så kan du stole på bremsene heretter. Der oppe ja, biten som går inn i callipern er fin. Blank som f.... Der er det ikke rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 17, 2020 Share Skrevet Juli 17, 2020 3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Der oppe ja, biten som går inn i callipern er fin. Blank som f.... Der er det ikke rust. Scrollet tilbake, enig 👍 Men, rust kryper under overflaten så lønner seg å holde et øye med det når du bytter klosser. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2020 (endret) På 17.7.2020 den 13.58, Slavearbeider'n skrev: Nå gir jeg faen meg opp.....levert hjula for demontering av dekk, får tilbake 3 av 4 felger ripet opp. Stoler ikke på noen lenger😤 Kjempemorro når hjula er solgt og pris er avtalt Etter å ha trukket i litt tråder gjennom jobben(les: gikk direkte på direktøren i Starco) så får ny eier av hjulene dekket skadene. Skulle bare mangle da jeg bestiller 5-600 sett med vinterhjul fra dem i året. Både kjøper og jeg er smørblide, han får lakkert opp hjula og jeg fikk summen vi først ble enig om før skadene oppsto. Har nå bestilt komplette CSL braketter fra England. 2 500,- ferdig levert. Overkommelig pris og jeg slipper i tillegg å kjøpe nye mindre bremseskiver til 8 000,-. Porsche calliperne har jeg en kjøper på allerede, kun demontering som gjenstår så får jeg inn litt penger der også. Har også bestilt kanter til RH hjula. Gikk for 4x2,25'' kanter. Jeg safer med 9.5'' bak og ikke 10'', 10'' vet jeg blir for bredt med 235 semi slicks. Foran er null stress, blir det for bredt bak får jeg massere med vinkelslipern og stille litt camber, har null camber bak nå. Endret Juli 21, 2020 av Slavearbeider'n Designer og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2020 Da var CSL brakettene kommet i hus. Blir lakkering av disse ila helgen. Samt at jeg håper kantene snart kommer. Mangler dog sentrene fra lakkering. Men det haster ikke, bilen kommer ingen vei uten hverken bremser eller hjul hsd, fxslin, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 29, 2020 Share Skrevet Juli 29, 2020 Blir du klar til Våler 9. august? Må værra med vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 29, 2020 Share Skrevet Juli 29, 2020 3 minutter siden, fxslin skrev: Blir du klar til Våler 9. august? Må værra med vet du! hva skjer da ? ccn er vell 29. august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2020 (endret) 34 minutter siden, fxslin skrev: Blir du klar til Våler 9. august? Må værra med vet du! Kjøring med Corsa Italiana igjen da? Edit: sjekke fjesboka nå. NSK som har kjøring ser jeg. Regner med jeg blir klar. Vålerbanen er nok bedre for min bil nå mtp oljestyret kontra Rudskogen Endret Juli 29, 2020 av Slavearbeider'n fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 29, 2020 Share Skrevet Juli 29, 2020 1 hour ago, Ingvaldsen said: hva skjer da ? ccn er vell 29. august NSK kjøring den 9. Jeg planlegger også å BMW helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 29, 2020 Share Skrevet Juli 29, 2020 Hmm, her må jeg nok prøve å få med meg begge siden turnusen passe... såsant redskapen holder😂 fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 29, 2020 Share Skrevet Juli 29, 2020 1 minute ago, Ingvaldsen said: Hmm, her må jeg nok prøve å få med meg begge siden turnusen passe... såsant redskapen holder😂 Høres meget fornuftig ut! Slavearbeider'n og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 1, 2020 Forfatter Share Skrevet August 1, 2020 Har fått lakkert klavene, mangler kun 2K klarlakk. Skal se om jeg får tatt dette i ettermiddag Liten sammenlikning mellom M3 og CSL klaver Gjenstår kun klarlakk Ampera, fxslin og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 1, 2020 Forfatter Share Skrevet August 1, 2020 (endret) Dobbelpost Endret August 1, 2020 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 1, 2020 Forfatter Share Skrevet August 1, 2020 (endret) . Endret August 1, 2020 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 1, 2020 Forfatter Share Skrevet August 1, 2020 (endret) . Endret August 1, 2020 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 1, 2020 Share Skrevet August 1, 2020 Ivrig på postern i dag🤣 blir bra det der! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå