Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Skulebollen skrev:

Calipperen er todelt, så løsnet skruene og delte den i to for og komme til. Fikk i ettertid høre fra en kompis som er mekaniker at det bør man ikke gjøre 🙈? Noen som har formening om dette?

Skulle uansett bytte br.væske så lot den renne ut, ene luftenippelen på calipper bak knakk dessverre så fikk ikke lufta 100% 🤔 Denne er løsna og bestilt 

Når jeg begynte og skru bil i steinalderen så het det seg at man aldri skulle dele på calliperne men tror det var like mye at man ikke fikk tak i nye o-ringer og ikke viste hvor mye moment man skulle stramme med. Jeg tenker at så lenge man strammer til med riktig moment så er jo det værste som kan skje at man får en lekkasje.

Skrevet
1 time siden, Rune-K skrev:

Når jeg begynte og skru bil i steinalderen så het det seg at man aldri skulle dele på calliperne men tror det var like mye at man ikke fikk tak i nye o-ringer og ikke viste hvor mye moment man skulle stramme med. Jeg tenker at så lenge man strammer til med riktig moment så er jo det værste som kan skje at man får en lekkasje.

Ja der var o ringer inni, men disse såg hele og pene ut. Ingen snøring på moment så disse ble skrudd godt til😅 Kjente på andre siden og strammet ish likt som disse var strammet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...