Gå til innhold

2020 Bmw G30 530E X drive M-Sport


M3Turbo
 Share

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, E.H.D skrev:

Fremdeles fan av HRE felger ser jeg, hvor bestilte du fra denne gang? Blir kjekt å se bilder av bilen med de på. Fete bakdekk også, har like selv på f10’en. 😀

Hehe. Jepp. Once you go HRE you never go back...(ehh.eller noe sånt...).

Dette er flowform hjula da. aldri hatt dem før. Men, koster en brøkdel og synes de er ganske kule. Veier ikke mye mer enn P44sc hjula jeg hadde heller.

 

FF04`ene har jeg bestilt fra VIbe Motorsports.

 

IMG_0130.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
On 3/7/2020 at 10:03 PM, M3Turbo said:

Liten vask av biler måtte til. Begynte å bli bra møkkete nå. Gleder meg skikkelig til å få av disse forferdelige vinterhjula!

 

IMG_0430.PNG

De vinterhjulene der er mye penere enn 18" 662 M-Sport vinterhjulene jeg har på min. Er nesten flaut at de i det hele tatt kan kalles for M-Sport felger.

Edit: Ser forresten at du skaffet 295/30 dekk bak. Passer disse på bilen uten spacere? Jeg har samme dekk i "standard" 275/30 bak.

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2020 den 23.08, BrokeBoi skrev:

De vinterhjulene der er mye penere enn 18" 662 M-Sport vinterhjulene jeg har på min. Er nesten flaut at de i det hele tatt kan kalles for M-Sport felger.

Edit: Ser forresten at du skaffet 295/30 dekk bak. Passer disse på bilen uten spacere? Jeg har samme dekk i "standard" 275/30 bak.

Hei

De passer fint. Har jo ikke orginal felger da. Så impresset er jo anderledes. Tipper jeg kunne fått på 315 hvis jeg ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, M3Turbo skrev:

Takker!jeg synes den er litt lav forann og kunne vært 5mm spacere foran synes jeg.

Vanskelig å se på bildet, men ser ut som framhjulet kanskje sitter litt lenger inn enn bak ja. Men uansett terningkast 6 fra meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Utrolig fine felger og farge på bilen :) dette var en fin totalpakke.

Da skal jeg si imot de andre og at hvis det skulle være noe å sette fingen på, så kunne bakhjula vært 8mm mer inn 😂 fremhjula sitter perfekt slik de er.

Men det er bare min mening og den er stikk motsatt de fleste på bimmers som regel når det gjelder felger og stance 😅

Enda mer bilder i dagslys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evopower skrev:

Utrolig fine felger og farge på bilen :) dette var en fin totalpakke.

Da skal jeg si imot de andre og at hvis det skulle være noe å sette fingen på, så kunne bakhjula vært 8mm mer inn 😂 fremhjula sitter perfekt slik de er.

Men det er bare min mening og den er stikk motsatt de fleste på bimmers som regel når det gjelder felger og stance 😅

Enda mer bilder i dagslys?

 

Takk for det.

Jeg liker hjulene lenger ut. Liker iallefall ikke når det er forskjell foran og bak. Har ikke noen flere bilder enda. Ikke tatt så mange bilder.

Skal prøve å få den 10mm høyere forann også nå. Litt lav foran iforhold til bak.

Endret av M3Turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...