Carlsius Skrevet September 13, 2020 Share Skrevet September 13, 2020 Nydelig jobb du gjør her og liker veldig godt detalje graden på arbeidet. Frem med pensel for å vaske deler som byttes i understellet er ikke ofte man ser, men det fortjener denne bilen absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 13, 2020 Forfatter Share Skrevet September 13, 2020 6 minutes ago, Carlsius said: Nydelig jobb du gjør her og liker veldig godt detalje graden på arbeidet. Frem med pensel for å vaske deler som byttes i understellet er ikke ofte man ser, men det fortjener denne bilen absolutt Jo takk 😁 pensel er faktisk ganske effektivt med riktige avfetting, bruker damp maskin til å skylde melleom penslingen 😋 er ganske tilfredstillende å pensle ting reint 😇 Har kjøpt ny sakseløfter som kommer om noen dager så da skal drivlinjen vaskes med pensel 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 13, 2020 Forfatter Share Skrevet September 13, 2020 Ble omsider ferdig 😊 no e den 2cm høyere bak 😱 men sitrer seg nok skal ikkje være noe merkbar høyde forskjell på på h&r og csi fjører. Fikk byttet de 2 siste eksos festene også, tenkte å bestille nye varmeskjold bak, ser litt feil ut med de som er der no 😋 under skal jo matche resten av bilen 😇 Patta, Daniel., AlexHD og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 14, 2020 Share Skrevet September 14, 2020 Ser veldig bra ut. josulf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 14, 2020 Share Skrevet September 14, 2020 Som vanlig særs bra.😀😀👍 Jeg liker detaljarbeidene her som du gjør . Småting er viktig som store ting . Og det å sette sammen ting som er rent og behandlet er gull,noe jeg og setter pris på når jeg holder på. Greit nok at 850 er nydelig ,men noe som er toppen av kaken ,er oppstarten på v12. Ubetalelig 😀 josulf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 14, 2020 Forfatter Share Skrevet September 14, 2020 5 hours ago, sveigis said: Som vanlig særs bra.😀😀👍 Jeg liker detaljarbeidene her som du gjør . Småting er viktig som store ting . Og det å sette sammen ting som er rent og behandlet er gull,noe jeg og setter pris på når jeg holder på. Greit nok at 850 er nydelig ,men noe som er toppen av kaken ,er oppstarten på v12. Ubetalelig 😀 Helt enig at små detalier er viktige, er artig å dulle med små ting vaske, pusse, små lakke litt, sikkert de som syntes det er pyton 😄. Kunne ikkje dy meg måtte montere deksel i venstre hjulhus som eg fikk sist uke, frem med pensel å dampmaskin 😎 AlexHD, fupsaker, hsd og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 15, 2020 Forfatter Share Skrevet September 15, 2020 (endret) Fikset jording til panser 😇 Har også bestilt varme skjold til eksosen bak, å litt små dill 😋 Endret September 15, 2020 av josulf Daniel., Patta, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 16, 2020 Forfatter Share Skrevet September 16, 2020 Ut av garagen i en time for så å rygge inn igjen 😇 20200916_192930_1.mp4 20200916_193052_1.mp4 HenrikSolberg, fupsaker, AlexHD og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patta Skrevet September 17, 2020 Share Skrevet September 17, 2020 Så deg på den korte turen du hadde i dag, og for et beist av en bil du har og det å se den live er noe helt annet enn bildene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 18, 2020 Forfatter Share Skrevet September 18, 2020 17 hours ago, Patta said: Så deg på den korte turen du hadde i dag, og for et beist av en bil du har og det å se den live er noe helt annet enn bildene her. Kiwi turen min dt 😄 Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 19, 2020 Forfatter Share Skrevet September 19, 2020 (endret) Første skikkelige turen etter foring å fjør bytte fungere utmerket 😋 nå sitter den seg ikkje bak sånn som før under pådrag og over humper 🤗 på foring siden merker eg ingen ting de hva jo egentlig bra men alle hadde dårlig gummi beskyttelse 🙃 Endret September 19, 2020 av josulf mslello, BjornarHS, Daniel. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 21, 2020 Forfatter Share Skrevet September 21, 2020 laget nytt ledningsnettet til venstre lykt, er brukt miljø plast på 90 tallet som er en vits 😄 alt virket men litt sånn av å på 🤭 ledningene eg brukte kjøpte eg fra England til prosjekt bilene min Samtidig så tok eg ut hele lykten å vasket den med såpe å penslet så ørene sto rett ut😎, tok også ut linsene å vasket de Kjøpte 6stk h1 osram pærer, går 3 i vær lykt 💡 Patta, AlexHD og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 22, 2020 Forfatter Share Skrevet September 22, 2020 I dag sto høyre lykt på menyen, demontert å vasket den, linsene på begge lyktene hva skitten på baksiden så no e alle 4 linser reine, go som nye igjen 😊 tok en liten rust flekk på lykte rammen, har laget nytt lednings nett her også å montert 3 nye h1 pærer, så klart er de made i germany 🇩🇪🇩🇪 Å i dag kom sakseløfteren fra ef motor 🤗 Blir litt enklere å dulle med bilene fremover🏎 BjornarHS, Mathiseen, Patta og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Nydelig arbeid som vanlig du utfører her og lyktene ble jo meget pene.😀 Din den 126 Merca som kom med på bildet ? josulf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 22, 2020 Forfatter Share Skrevet September 22, 2020 1 hour ago, sveigis said: Nydelig arbeid som vanlig du utfører her og lyktene ble jo meget pene.😀 Din den 126 Merca som kom med på bildet ? Den blå 126 er min bror sin,1986 300se med orginal amg styling kun kjørt 91000km, nedre amg del av fangeren ligger i boden da vi skal lakke den på sen høsten 🙂 men i telte står min 126 😁 500sec med kun 164000km, linkextream datasprut og rotrex c38-91/92 kompressor+++ 😇 meeeennn hva uheldig så har pauset prosjektet litt til sener i vinter da eg ble spy lei, alt hva ferdig å den skulle i benk så fikk eg avik på ene bredbånds lambdaen som viste seg å være lekasje mellom vannkanal å innsugskanal ...... 🤮 fupsaker og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå