EspenV Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 Fått montert opp eksos anlegg. Men skal erlig si at det kanskje blir litt mye med 4x 3.5" tipper bak. Men får la det vere sånn inn til videre og se hvordan det ser ut når resten er som det skal. Lars89, Patta, mossing 92 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Ekstremt fint arbeid du gjør, men Eksos utløpet blir totalt "feil" for min smak, nå vet jeg ikke hvordan du look du skal ha på resten? men på min E30 så det jalla ut med 2 ovale, en på hver sia side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 10 minutter siden, e30 tic skrev: Ekstremt fint arbeid du gjør, men Eksos utløpet blir totalt "feil" for min smak, nå vet jeg ikke hvordan du look du skal ha på resten? men på min E30 så det jalla ut med 2 ovale, en på hver sia side. Takk. Ja ide var og lage noe likt som Gimballa gjorde på 90 tallet. Men tror jeg valgt for store utløp bak. Men når resten begynner og komme på plass skal jeg ta en ny vurdering om hva jeg synes da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Så ikke gæli ut på den Gembala-versjonen, så enig med deg ang å vente å se det store bildet når alt skal syes sammen 😉👍 Selv synes jeg det ser finest ut med dobbel-utblås på ene siden på de fleste biler. Men dette er det du som skal like 👍 EspenV reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 11, 2020 Share Skrevet April 11, 2020 E24 har jo pottene midt ut bak, synes det ble tøft jeg da! Når man først har doblet sylinderantallet, kan man jo doble antall utblås også EspenV og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Tror også det blir barskt, og liker du det ikke er det vel lett å sette på mindre stusser. EspenV reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Dette er tross alt M70, så det skal blåse ut litt. Noe av de minst «riktige» utblås fra BMW er for min del E39 med sine manglende/skjulte rør og sine underdimensjonerte rør ut bak. For ikke å snakke om 4’erne fra E9* generasjonen sine ovale rør, krise! EspenV reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Ser for meg at eksosen passer veldig bra om den blir kombinert med feite tidsriktige hjul 😁 EspenV og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet April 12, 2020 Forfatter Share Skrevet April 12, 2020 Mye gode innspill på eksosen. Jeg er som sakt usikker selv også men vi får se når jeg får den ut av garasjen og får sett ordentlig hvordan det blir. Kommer mer bilder når jeg får den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet April 12, 2020 Forfatter Share Skrevet April 12, 2020 Begynt og koble opp olje og hyd slanger. Blir tett på eksos så bruker diverse varmebeskyttelse på slangene så de ikke skal ta varme skade over tid. De som er nærmest eksos er det brukt først silikon/glassfiber strømpe(rød) så aluminiums rør. Tilslutt refleksteip. Dette er en slange med høytrykk som går inn på styresnekka. De som er nærme er det brukt bare silikon/glassfiber strømpe. Det som er lengst unna bare alu rør. sveigis og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Det er så lekkert å se alt det nye og rene på undersiden av bilen 😍 Eyecandy 👍 EspenV reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Litt of her men Gemballa var jo kjent for sine sære men dog råe bygg på 80 og 90 tallet . En trist skjebne Gemballa selv ble offer for og ikke minst at denne endte sånn etter invasjonen i Irak . Var sønn til Saddam som hadde denne vel: Hører vel med til historien at absolutt ingen har klart å spore den opp etter dette. Men over til din e24 og har ikke mer og si enn at alt du gjør er jo perfekt . Var igrunn det jeg hadde å si om den saken 😀👍 EspenV reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet April 12, 2020 Forfatter Share Skrevet April 12, 2020 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: Det er så lekkert å se alt det nye og rene på undersiden av bilen 😍 Eyecandy 👍 Enig. Gleder meg til jeg får den opp på bukk så Jeg kan ta noen ordentlig bilder av hele oppsettet. Får håpe jeg klarer og holde det fint en stund etter den kommer i bruk også. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Fire utblås tror jeg blir bæltøft. Men jeg håper ikke du vurderer den gulfargen samtidig, da vil jeg aldri kommentere i tråden din noe mer. sveigis, Ingvaldsen, Bimmerlorris og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet April 12, 2020 Forfatter Share Skrevet April 12, 2020 Jeg skal erlig si at jeg liker hvordan Gemballa ser ut både utvendig og innvendig. Skal ha samme stolene framme på min. Bare i svart. Trist at de få bilene som blei laget nå er borte. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå