fupsaker Skrevet Februar 24, 2020 Share Skrevet Februar 24, 2020 Striper trengs, jeg ville også hatt det, hadde jeg hatt og eid en Alpina. hanssae, Turbo-HF og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 24, 2020 Share Skrevet Februar 24, 2020 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2020 Eneste ulempen med å velge ALPINA , er ikke med i databasen til nettbutikkene 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 26, 2020 Share Skrevet Februar 26, 2020 Sånn er det når man ikke har kjøpt ordinær hyllevare 😁 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 26, 2020 Share Skrevet Februar 26, 2020 Gå på Finn.no og finn ett skiltnummer fra en 650i fra sånn ca samme årstall 😀 Det bør jo funke med mindre det er noe veldig sært du skal ha tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2020 (endret) 2 hours ago, Fredrik 90 said: Gå på Finn.no og finn ett skiltnummer fra en 650i fra sånn ca samme årstall 😀 Det bør jo funke med mindre det er noe veldig sært du skal ha tak i Ja det er mye likt der , og resten hjelper @Orjan med 👍😀 Endret Februar 26, 2020 av hanssae Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 26, 2020 Share Skrevet Februar 26, 2020 Ja, nå har det vært stort engasjement siden lørdag og samtlige sier gå for striper, foruten @Walkabout, men han er sær uansett ... Blir det striper på deg? ///M-ini95, Walkabout, hanssae og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Februar 26, 2020 Share Skrevet Februar 26, 2020 Ingen tvil👍 kjør på med striper👍 sølv passer bra på blå🙂 fult opp på mine her😛 ikke alle org da🙈 men farlig og si slikt da folk blir sure🙈 men la gå. stripene pynter utrulig mye og er gøy og se når enn møter noen som faktisk snur seg og ser for de vet hva det er for noe eller hvertfall tror😛🙈 mslello, tambur4, hanssae og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 10 hours ago, Marius2002 said: Ja, nå har det vært stort engasjement siden lørdag og samtlige sier gå for striper, foruten @Walkabout, men han er sær uansett ... Blir det striper på deg? Hehe 😄 Ja det er ingen tvil om hva dere mener , og jeg setter stor pris på engasjementet 👍 Jeg nærmer meg nok montering , men ikke før til våren , må ta en skikkelig vårpuss først 😉 Uansett så kommer jeg ikke til å prøve selv , har fått anbefalt Montérdekor i Sandnes. Orjan, StigJ, tambur4 og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 Behøver bilen din en shine sier du? 😁 Marius2002 og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 Ja Stig den gjør nok det, skulle bodd på Byberg 😎 Som du såg på Motorrama så er der litt å ta , fikk ikke gjort det i høst og nå står den i carport , surt og kaldt 😣 Sikkert lurt å gjøre det før stripene " eventuellt " kommer på 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 Er jo ikke såååå langt til Byberg nå som det er tunnel og greier 😅 Skulle hatt Unik Bilpleies lånebil klar til da, så hadde du ikke hatt noen unnskyldninger hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå