Stoppie_Master Skrevet Mai 10, 2020 Share Skrevet Mai 10, 2020 Da er ny E38 kjøpt inn 🙂 Denne gangen ble det en 2001mod, sett i flere år etter ny, nå kunne jeg ikke la det gå videre. Videre oppdateringer kommer plutselig 😇 Ingvaldsen, mslello, Daniel. og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 10, 2020 Share Skrevet Mai 10, 2020 Gratulerer med herlig direktørcruiser. E38 er fantastiske biler Du får poste masse flere bilder både utvendig og innvedig. Mer info også? Utstyr osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 10, 2020 Share Skrevet Mai 10, 2020 Gratulerer Har hatt en E38 selv. Tøffe skuter! Håper på mer info og bilder jeg også Ser ut som den kanskje er Stratusgrå? Det er en tøff farge som endrer seg mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2020 3 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med herlig direktørcruiser. E38 er fantastiske biler Du får poste masse flere bilder både utvendig og innvedig. Mer info også? Utstyr osv.? Takk, blir flere bilder og info 🙂 Bilpleie, oppgradering, utbedring osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2020 1 time siden, Daniel. skrev: Gratulerer Har hatt en E38 selv. Tøffe skuter! Håper på mer info og bilder jeg også Ser ut som den kanskje er Stratusgrå? Det er en tøff farge som endrer seg mye! Ja, de er tøffe skuter, derfor jeg måtte ha meg en ny en nå 😄 Mer info og bilder kommer. Er Stratus metallic (440) blir spennende å få erfare denne fargen, var egentlig ikke den fargen jeg tenkte jeg ville ende opp med, men som du sier, den endrer seg mye og kan være litt kul i og med at den blir ikke helt som alle de andre. Blir artig å se hvordan den blir etter noen ti talls timer med poleringsmaskinen og ferdig behandlet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2020 Nja, var jo ikke mulig å se i speilan, da glassan er helt gåen... Nye glass ser it til å koste en formue. Vurderer å kjøpe nye speil. https://www.schmiedmann.no/no/bmw-E38/6831-nytt?produkt=SP38MAF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2020 Share Skrevet Mai 24, 2020 Tror det er @Ingvaldsen som bestandig sier at, "eBay kleinanzeigen har det" https://www.ebay-kleinanzeigen.de/ Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 28, 2020 Share Skrevet Mai 28, 2020 Gratulerer med en flott E38, her må det absolutt flere bilder opp Tror ikke jeg har sett E38 i den fargen får, men det kan umulig bli noe annet en bra vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2021 Nå har jeg ikke fått oppdatert på en god stund... men det har blitt gjort endel. Har fått på 50mm senk og tatt 4-hjulskontroll med utskrift. Så det neste er å få time på bt, slik at senk kommer inn i vognkort 👍🏼😊 *visningsfelger på nå 🙈 Daniel., mslello og Otis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2021 Så nydelig å få fiksa pixelfeil 😎 Evopower og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2021 Man må leite på det store internettet 😄 http://alternative-parts.eu/en/sklep/bmw-zestawy-naprawcze/repair-kit-for-seals-above-the-rear-door-standard-length/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet April 1, 2021 Forfatter Share Skrevet April 1, 2021 Prøvemontering av "nye" felger... Må nok på med spacere... 🙈 Dekk ligger på vianor, nokian black 255/40-19 blir det... Sjakalen og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet April 2, 2021 Forfatter Share Skrevet April 2, 2021 IMG_3346.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet April 2, 2021 Forfatter Share Skrevet April 2, 2021 Må fikse vindusheis 🙈 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 Alpina frontleppe på plass Otis, Vegard_, HenrikSolberg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå