Stoppie_Master Skrevet Mai 10, 2020 Skrevet Mai 10, 2020 Da er ny E38 kjĂžpt inn đ Denne gangen ble det en 2001mod, sett i flere Ă„r etter ny, nĂ„ kunne jeg ikke la det gĂ„ videre. Videre oppdateringer kommer plutselig đ BjornarHS, Saltkjelen, HenrikSolberg og 7 andre reagerte pĂ„ dette 10
Gabz Skrevet Mai 10, 2020 Skrevet Mai 10, 2020 Gratulerer med herlig direktÞrcruiser. E38 er fantastiske biler Du fÄr poste masse flere bilder bÄde utvendig og innvedig. Mer info ogsÄ? Utstyr osv.?
Daniel. Skrevet Mai 10, 2020 Skrevet Mai 10, 2020 Gratulerer Har hatt en E38 selv. TÞffe skuter! HÄper pÄ mer info og bilder jeg ogsÄ Ser ut som den kanskje er StratusgrÄ? Det er en tÞff farge som endrer seg mye!
Stoppie_Master Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Skrevet Mai 10, 2020 3 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med herlig direktĂžrcruiser. E38 er fantastiske biler Du fĂ„r poste masse flere bilder bĂ„de utvendig og innvedig. Mer info ogsĂ„? Utstyr osv.? Takk, blir flere bilder og info đ Bilpleie, oppgradering, utbedring osv...
Stoppie_Master Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Skrevet Mai 10, 2020 1 time siden, Daniel. skrev: Gratulerer Har hatt en E38 selv. TĂžffe skuter! HĂ„per pĂ„ mer info og bilder jeg ogsĂ„ Ser ut som den kanskje er StratusgrĂ„? Det er en tĂžff farge som endrer seg mye! Ja, de er tĂžffe skuter, derfor jeg mĂ„tte ha meg en ny en nÄ đ Mer info og bilder kommer. Er Stratus metallic (440)  blir spennende Ă„ fĂ„ erfare denne fargen, var egentlig ikke den fargen jeg tenkte jeg ville ende opp med, men som du sier, den endrer seg mye og kan vĂŠre litt kul i og med at den blir ikke helt som alle de andre. Blir artig Ă„ se hvordan den blir etter noen ti talls timer med poleringsmaskinen og ferdig behandlet đ Â
Stoppie_Master Skrevet Mai 24, 2020 Forfatter Skrevet Mai 24, 2020 Nja, var jo ikke mulig Ä se i speilan, da glassan er helt gÄen... Nye glass ser it til Ä koste en formue. Vurderer Ä kjÞpe nye speil. https://www.schmiedmann.no/no/bmw-E38/6831-nytt?produkt=SP38MAF
Otis Skrevet Mai 24, 2020 Skrevet Mai 24, 2020 Tror det er @Ingvaldsen som bestandig sier at, "eBay kleinanzeigen har det" https://www.ebay-kleinanzeigen.de/ Ingvaldsen reagerte pÄ dette 1
Carlsius Skrevet Mai 28, 2020 Skrevet Mai 28, 2020 Gratulerer med en flott E38, her mÄ det absolutt flere bilder opp  Tror ikke jeg har sett E38 i den fargen fÄr, men det kan umulig bli noe annet en bra vil jeg tro!
Stoppie_Master Skrevet Januar 14, 2021 Forfatter Skrevet Januar 14, 2021 NĂ„ har jeg ikke fĂ„tt oppdatert pĂ„ en god stund... men det har blitt gjort endel. Har fĂ„tt pĂ„ 50mm senk og tatt 4-hjulskontroll med utskrift. SĂ„ det neste er Ă„ fĂ„ time pĂ„ bt, slik at senk kommer inn i vognkort đđŒđ *visningsfelger pĂ„ nĂ„ đ Daniel., mslello og Otis reagerte pĂ„ dette 3
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2021 Forfatter Skrevet Januar 16, 2021 SĂ„ nydelig Ă„ fĂ„ fiksa pixelfeil đ Evopower og Ingvaldsen reagerte pĂ„ dette 2
Stoppie_Master Skrevet Februar 26, 2021 Forfatter Skrevet Februar 26, 2021 Man mĂ„ leite pĂ„ det store internettet đ http://alternative-parts.eu/en/sklep/bmw-zestawy-naprawcze/repair-kit-for-seals-above-the-rear-door-standard-length/
Stoppie_Master Skrevet April 1, 2021 Forfatter Skrevet April 1, 2021 PrĂžvemontering av "nye" felger... MĂ„ nok pĂ„ med spacere... đ Dekk ligger pĂ„ vianor, nokian black 255/40-19 blir det...   Saltkjelen og PĂŠtrick reagerte pĂ„ dette 2
Stoppie_Master Skrevet April 2, 2021 Forfatter Skrevet April 2, 2021 MĂ„ fikse vindusheis đ Otis reagerte pĂ„ dette 1
Stoppie_Master Skrevet April 8, 2021 Forfatter Skrevet April 8, 2021 Alpina frontleppe pÄ plass Vegard_, Otis, Werther og 5 andre reagerte pÄ dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ