GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med herlig direktÞrcruiser. E38 er fantastiske biler :) Du fÄr poste masse flere bilder bÄde utvendig og innvedig. Mer info ogsÄ? Utstyr osv.?

Skrevet

Gratulerer :D Har hatt en E38 selv. TĂžffe skuter!

HÄper pÄ mer info og bilder jeg ogsÄ :) Ser ut som den kanskje er StratusgrÄ? Det er en tÞff farge som endrer seg mye!

Skrevet
3 timer siden, Gabz skrev:

Gratulerer med herlig direktÞrcruiser. E38 er fantastiske biler :) Du fÄr poste masse flere bilder bÄde utvendig og innvedig. Mer info ogsÄ? Utstyr osv.?

Takk, blir flere bilder og info 🙂

Bilpleie, oppgradering, utbedring osv...

Skrevet
1 time siden, Daniel. skrev:

Gratulerer :D Har hatt en E38 selv. TĂžffe skuter!

HÄper pÄ mer info og bilder jeg ogsÄ :) Ser ut som den kanskje er StratusgrÄ? Det er en tÞff farge som endrer seg mye!

Ja, de er tĂžffe skuter, derfor jeg mĂ„tte ha meg en ny en nĂ„Â đŸ˜„

Mer info og bilder kommer. Er Stratus metallic (440)  blir spennende Ă„ fĂ„ erfare denne fargen, var egentlig ikke den fargen jeg tenkte jeg ville ende opp med, men som du sier, den endrer seg mye og kan vĂŠre litt kul i og med at den blir ikke helt som alle de andre. Blir artig Ă„ se hvordan den blir etter noen ti talls timer med poleringsmaskinen og ferdig behandlet 🙂

• 2 weeks later...
Skrevet

Gratulerer med en flott E38, her mÄ det absolutt flere bilder opp :D 

Tror ikke jeg har sett E38 i den fargen fÄr, men det kan umulig bli noe annet en bra vil jeg tro!

• 7 months later...
Skrevet

NĂ„ har jeg ikke fĂ„tt oppdatert pĂ„ en god stund... men det har blitt gjort endel. Har fĂ„tt pĂ„ 50mm senk og tatt 4-hjulskontroll med utskrift. SĂ„ det neste er Ă„ fĂ„ time pĂ„ bt, slik at senk kommer inn i vognkort đŸ‘đŸŒđŸ˜Š

*visningsfelger pĂ„ nĂ„ 🙈

B63C7492-43F8-4F84-89D4-0871ED82B09B.jpeg

• 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...