Joaroe Skrevet Fredag kl. 07:17 Skrevet Fredag kl. 07:17 Hei. Får snart min I4 M60. Under oppstart så kommer det en videosnutt med en lyd. Er det noen som vet om denne lyden eller hele videoen kan deaktiveres på noen måte? Ha en fin dag.
*MrB* Skrevet Fredag kl. 19:30 Skrevet Fredag kl. 19:30 Videosnutt? Det er vel en grafikk som snurrer i et sekund eller to, med en liten lydvignett. Tviler på at den kan fjernes, og ser vel ikke helt problemet heller. Marius2002 reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Mandag kl. 10:46 Skrevet Mandag kl. 10:46 Tja, visst nok så tillater BMW litt fukt i lyktene siden er så kalt «pustende» lamper 😂 Fikk nå se hva BMW anser som normalt og ikke normalt. Hadde store deler av lykten vært dekket med fukt så hadde de meldt inn. Noen tanker rundt dette?
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 12:31 Skrevet Mandag kl. 12:31 Dette med duggende lykter har vel alltid vært litt omdiskutert. BMW har hatt som praksis at vanndråper kvalifiserer for utskiftning, mens vanlig dugg ikke gjør det. Det forundrer meg ikke om BMW har strammet ytterligere inn på dette nå. Dusy reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Mandag kl. 15:10 Skrevet Mandag kl. 15:10 2 hours ago, Saltkjelen said: Dette med duggende lykter har vel alltid vært litt omdiskutert. BMW har hatt som praksis at vanndråper kvalifiserer for utskiftning, mens vanlig dugg ikke gjør det. Det forundrer meg ikke om BMW har strammet ytterligere inn på dette nå. Vi får håpe det blir verre, er enda to år igjen av garantien 😅 fupsaker, mslello og Saltkjelen reagerte på dette 3
mslello Skrevet Tirsdag kl. 12:27 Skrevet Tirsdag kl. 12:27 21 timer siden, Dusy skrev: Vi får håpe det blir verre, er enda to år igjen av garantien 😅 Jeg får det likt som deg på vår og høst. Bli vel fort litt temperaturforskjeller når man spyler bilen da. Ser det ikke på sommer og vinter. Har ikke klaget på det da, jeg regner med det ikke går igjennom. Ett år igjen med garanti, så kommer nok til å følge med ekstra nøye neste høst Dusy reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet Tirsdag kl. 13:14 Skrevet Tirsdag kl. 13:14 Er lykten tett i fugen blir det neppe dekket. Da kommer fukten inn via pustekanalene på innsiden, og med mindre disse er blokkert, så puster lykten som den "skal". Altså vil en gammel lykt uten defekter være like bra som en ny lykt. At pustefunksjonen kanskje ikke er god nok i vårt klima er en annen sak... Marius2002, Dusy og mslello reagerte på dette 3
tennbrikket Skrevet Tirsdag kl. 13:26 Skrevet Tirsdag kl. 13:26 Huff. Fikk prutet ned en ny m60 noe. Gummimatter og dravit grey for 6000kr ekstra. Veldig i tenkeboksen om jeg skal unne meg selv en så dyr 30 årsgave Marius2002, Joaroe, mslello og 1 annen reagerte på dette 4
Dusy Skrevet Tirsdag kl. 13:59 Skrevet Tirsdag kl. 13:59 1 hour ago, mslello said: Jeg får det likt som deg på vår og høst. Bli vel fort litt temperaturforskjeller når man spyler bilen da. Ser det ikke på sommer og vinter. Har ikke klaget på det da, jeg regner med det ikke går igjennom. Ett år igjen med garanti, så kommer nok til å følge med ekstra nøye neste høst Ja, er nok det som er greia vil jeg også tro men greit å følge med og se om det ikke blir verre. mslello reagerte på dette 1
Lars S Skrevet Tirsdag kl. 15:50 Skrevet Tirsdag kl. 15:50 2 timer siden, tennbrikket skrev: Huff. Fikk prutet ned en ny m60 noe. Gummimatter og dravit grey for 6000kr ekstra. Veldig i tenkeboksen om jeg skal unne meg selv en så dyr 30 årsgave Kjør på, Dravit grå er veldig fin👍🙂 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2
papertiger Skrevet i går, 05:40 Skrevet i går, 05:40 16 hours ago, tennbrikket said: Huff. Fikk prutet ned en ny m60 noe. Gummimatter og dravit grey for 6000kr ekstra. Veldig i tenkeboksen om jeg skal unne meg selv en så dyr 30 årsgave Bimmers er definitivt feil plass å ytre noe slikt, med mindre du vet hvilket svar du ønsker... Hvordan ser konfigurasjonen ut nå? Marius2002 reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet i går, 06:43 Skrevet i går, 06:43 17 timer siden, tennbrikket skrev: Huff. Fikk prutet ned en ny m60 noe. Gummimatter og dravit grey for 6000kr ekstra. Veldig i tenkeboksen om jeg skal unne meg selv en så dyr 30 årsgave Om lysten og økonomien er tilstede, vil jeg i aller høyeste grad hevde i4 er en av de beste BMWene man kan kjøpe i dagens marked (pris - ytelser - gammel BMW oppskrift). Man får heller ikke et bedre tidspunkt å kjøpe på nå som mva-spøkelset inntrer for fullt fra 2026-2027. 57 minutter siden, papertiger skrev: Bimmers er definitivt feil plass å ytre noe slikt, med mindre du vet hvilket svar du ønsker... "Elbil, dildobil, ÆSJ. De har ingen sjel, ingen lyd og man kjenner ikke girskiftene." Eystein Ose, papertiger og mslello reagerte på dette 3
tennbrikket Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 45 minutter siden, papertiger skrev: Bimmers er definitivt feil plass å ytre noe slikt, med mindre du vet hvilket svar du ønsker... Hvordan ser konfigurasjonen ut nå? Fully charged dravit grey. Ekstrautstyr fabrikkmontert står følgende i lista. 19» 861m interiørlist alu galvaniserte brytere active cruise harman kardon Rimelig standard utgave, men fergen er heldigvis «litt» utenfor normalen kontra sort f.eks 😅
tennbrikket Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 31 minutter siden, Saltkjelen skrev: Om lysten og økonomien er tilstede, vil jeg i aller høyeste grad hevde i4 er en av de beste BMWene man kan kjøpe i dagens marked (pris - ytelser - gammel BMW oppskrift). Man får heller ikke et bedre tidspunkt å kjøpe på nå som mva-spøkelset inntrer for fullt fra 2026-2027. "Elbil, dildobil, ÆSJ. De har ingen sjel, ingen lyd og man kjenner ikke girskiftene." Regnestykket med kjørelengde på over 20k km i året på eldre fossilbil er ikke pent det heller dessverre, så økonomien tror jeg stort sett går i 0.
*MrB* Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 50 minutes ago, Saltkjelen said: "Elbil, dildobil, ÆSJ. De har ingen sjel, ingen lyd og man kjenner ikke girskiftene." Amen. Heik80, Saltkjelen, mslello og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå