Andreas_R Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 Det er jo komplett uforståelig..? Skinntrukket dashbord er inkludert i SuperCharged.. Hvis man da velger Merino Extended som ekstra til Supercharged vil skinndashen falle bort da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 30, 2022 Share Skrevet Januar 30, 2022 26 minutter siden, Andreas_R skrev: Det er jo komplett uforståelig..? Skinntrukket dashbord er inkludert i SuperCharged.. Hvis man da velger Merino Extended som ekstra til Supercharged vil skinndashen falle bort da?? Ifølge konfiguratoren må man ved valg av skinntrukket dashbord endre fra Extended til Vernasca eller Merino Full. Det beste du får i kombinasjon med Merino Extended er Sensatec. Kjenner jeg blir rimelig skuffet om Merino i alle fall ikke kan leveres med M-sportssetene, men kjenner en generell skuffelse over at pakkene ikke gir mer skinn enn standard. Blir spennende å se hva Individual Manufaktur kommer med, og hvor grovt de skal ta seg betalt for mindre endringer. Om det viser seg å bli et salig kaos, vurderer jeg å bestille bilen med Merino Full og normale sportsseter med ventilering, for så å kjøpe noen brukte M-sportsseter i Merino med ventilering fra en G8x M3/M4, G1x 8-serie/M8 eller F97/F98 X3/X4 M. På den måten kan jeg jo kombinere M-sportsseter med kjøling.. hmm.. uglefossen, gregus og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 Ser på Facebook at det er fleire (les: éin 😅) som har fått produksjonsveke no - veke 9. Fleire som har fått produksjonsveke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 Jeg har fått og stipulert levering uke 11 eller 12! Men vi får se hva som gjøres med interiør. Brått så blir jeg medskyldig til @Saltkjelens bestillinger av deler. 😂 Ampera og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 21 minutter siden, fupsaker skrev: Jeg har fått og stipulert levering uke 11 eller 12! Men vi får se hva som gjøres med interiør. Brått så blir jeg medskyldig til @Saltkjelens bestillinger av deler. 😂 Levering i 11 eller 12, ja. Det er jo ikkje så lenge til 😎 Kva tid bestilte du? 2.juni? fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 27 minutter siden, fupsaker skrev: Jeg har fått og stipulert levering uke 11 eller 12! Men vi får se hva som gjøres med interiør. Brått så blir jeg medskyldig til @Saltkjelens bestillinger av deler. 😂 Har du fått Vinnr? Hvis stipulert levering er 11-12, da skal den produseres i disse dager, og da vet selger vin og status. jeg fikk tildelt vin i april på min bil som gikk i produksjon i juli. Lykke til! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 38 minutter siden, justemann skrev: Levering i 11 eller 12, ja. Det er jo ikkje så lenge til 😎 Kva tid bestilte du? 2.juni? Rundt der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 28 minutter siden, Ampera skrev: Har du fått Vinnr? Hvis stipulert levering er 11-12, da skal den produseres i disse dager, og da vet selger vin og status. jeg fikk tildelt vin i april på min bil som gikk i produksjon i juli. Lykke til! Nei, ikke fått vin enda, men det er kanskje slik at om jeg får det så kommer den muligens tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 Noen som kan nederlandsk da? Ser iallfall ut som en er bedre sjåfør enn den andre 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 47 minutter siden, fupsaker skrev: Nei, ikke fått vin enda, men det er kanskje slik at om jeg får det så kommer den muligens tidligere. Når de estimerer leveringstid har bilen fått tildelt vin og produksjonsuke. De sitter også på hvor langt den har kommet i produksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 2 timer siden, fupsaker skrev: Jeg har fått og stipulert levering uke 11 eller 12! Men vi får se hva som gjøres med interiør. Brått så blir jeg medskyldig til @Saltkjelens bestillinger av deler. 😂 Nå? 😂 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 52 minutter siden, Ampera skrev: Når de estimerer leveringstid har bilen fått tildelt vin og produksjonsuke. De sitter også på hvor langt den har kommet i produksjonen. Kommer snart fikk jeg beskjed om. 😂 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 Har fått antatt levering uke 12-13. Noen som vet om noen flinke som legger xpel-folie evt annen selvreparerende folk i eller nært Oslo? fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 Tøffe damer 😎 fupsaker, Haroni og Torolan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 Evolve-Imran i samarbeid med BMW Park Lane Godt nytt fra en mann som helst henger rundt M-biler. Eivind92, Fahad, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå