Marius2002 Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 19 minutter siden, Kjennern skrev: Noen opplevd at fotoboksvarsling ikke virker lenger? Får også opp ved adaptiv cruise at gjenkjenning av trafikklys er inaktiv ? Fotoboksvarsling krever abonnement via Connected Drive. Var vel bare 30-dagers gratisperiode første gang om jeg ikke bommer fælt Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 6 minutter siden, Marius2002 skrev: Fotoboksvarsling krever abonnement via Connected Drive. Var vel bare 30-dagers gratisperiode første gang om jeg ikke bommer fælt Kjøpte 1 år og fungerte i 2-3 uker. Fått disse «feilene» siden rett før jul.. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 8 minutter siden, Kjennern skrev: Kjøpte 1 år og fungerte i 2-3 uker. Fått disse «feilene» siden rett før jul.. Skjønner. Her en med samme problem, han fikk fikset med noen enkle steg: https://www.i4talk.com/threads/bmw-safety-camera-information-upgrade.3338/ Kjennern og Lars89 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 31 minutter siden, Marius2002 skrev: Skjønner. Her en med samme problem, han fikk fikset med noen enkle steg: https://www.i4talk.com/threads/bmw-safety-camera-information-upgrade.3338/ Får prøve dette Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 Ser ut som jeg har satt på funksjon som ikke er tilgjengelig i Norge 😂. Tok den av nå så får jeg se om det påvirker fotoboksvarsler Zappod, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 Zaptec go laderen er koblet i 3 fas. Leser på zaptec sine sider at 3 fas 230v ikke bør kobles visst ikke bilen tåler det, og at eier da er ansvarlig skulle det gå noe galt. Kan ikke finne noe info om i4 tåler det….. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 (endret) Kom over denne nydelige i4’en nede i garasjeanlegget til Bavaria Stavanger i dag, sammen med et par iX1. Ser for øvrig svært bra ut sistnevnte også. Blir bare mer og mer fan av disse felgene. Her gjorde leppa godt også. Endret Desember 30, 2022 av papertiger Ron Jeremy, Marius2002, snerik og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M1986 Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 Meget pen ja, litt hissigere med den leppa. Tror det er en på i4-gruppa på Facebook sin. Mener den har noe senk også. Lurer på om det er min svarte man såvidt kan skimte til høyre i siste bildet 🤔🤔 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 (endret) 1 time siden, Z800 skrev: Zaptec go laderen er koblet i 3 fas. Leser på zaptec sine sider at 3 fas 230v ikke bør kobles visst ikke bilen tåler det, og at eier da er ansvarlig skulle det gå noe galt. Kan ikke finne noe info om i4 tåler det….. noen som vet? https://www.bmw.no/no/elektrifisering/lading/lading-hjemme.html Endret Desember 30, 2022 av Marius2002 Endret screenshot til mindre for ryddighetens skyld fupsaker og Z800 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 34 minutter siden, Z800 skrev: Zaptec go laderen er koblet i 3 fas. Leser på zaptec sine sider at 3 fas 230v ikke bør kobles visst ikke bilen tåler det, og at eier da er ansvarlig skulle det gå noe galt. Kan ikke finne noe info om i4 tåler det….. noen som vet? Vi har en lader fra eeasy tilkoblet 230v 3fas. Elektriker koblet på/kodet kun 2 faser, ser dette i app og vi får ut ca 6 kWh. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 44 minutter siden, Kjennern skrev: Vi har en lader fra eeasy tilkoblet 230v 3fas. Elektriker koblet på/kodet kun 2 faser, ser dette i app og vi får ut ca 6 kWh. Jepp. Selv trakk jeg også ledning til 3-fas og selv om min Tesla 3 kan lade med 3-fas så koblet elektriker bare på til 1-fas. Da trenger jeg ikke bekymre meg for om andre biler skal lade(besøk osv.), samtidig som det ligger klart om det en gang blir aktuelt med 3-fas, prismessig utgjorde det ingenting her. Ved å lade med 25A 1-fas 230v ligger vi på ca. 6kw her også, og lader vi på natt så holder vi oss fint på nettleietrinnet 5-10kw. Jeg har forøvrig BMW sin lader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranger1000 Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 9 timer siden, Zappod skrev: Jaja.. Da blei det ikke noe utlevering i 2022 ser det ut til.. If har sendt mail om at bilen er forsikret nå, så det kan jo ikke være så veldig lenge til.. Men bilen og avgifter er betalt så jeg er egentlig fornøyd. Bare synd de sullikene i Drammen havn bruker over to uker på å levere ut en bil 🤷♂️ 2022 har vært et skikkelig møkka år for min del, så like greit å starte 2023 med ny bil istede Aner ikke status på min heller utover at den nok står i Drammen et sted. Fikk ikke mye glede av én gratis mnd forsikring heller, da denne gjelder fra registreringsdato. Er kanskje en uke igjen maks når jeg får hentet ut bilen 😂 Men men, bedre enn å betale avgift! Zappod reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 8 minutter siden, Ranger1000 skrev: Aner ikke status på min heller utover at den nok står i Drammen et sted. Fikk ikke mye glede av én gratis mnd forsikring heller, da denne gjelder fra registreringsdato. Er kanskje en uke igjen maks når jeg får hentet ut bilen 😂 Men men, bedre enn å betale avgift! Mulig jeg husker feil, men IF oppdaterte løpetid på min bil. Så fikk tilnærmet 4 uker selv om den var «registrert» noen uker før jeg fikk min. Ranger1000 og nokiaas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranger1000 Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 20 minutter siden, Kjennern skrev: Mulig jeg husker feil, men IF oppdaterte løpetid på min bil. Så fikk tilnærmet 4 uker selv om den var «registrert» noen uker før jeg fikk min. Aha. Skal høre. Er ingen stor sak, men blir litt rart at gratismåneden er brukt opp før man har kjørt en meter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 2 hours ago, Ranger1000 said: Aner ikke status på min heller utover at den nok står i Drammen et sted. Fikk ikke mye glede av én gratis mnd forsikring heller, da denne gjelder fra registreringsdato. Er kanskje en uke igjen maks når jeg får hentet ut bilen 😂 Men men, bedre enn å betale avgift! Såpass ja.. Da skal nok jeg få vente en stund til Min kom ikke før 15/12, din var jo en god stund før det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå