Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig fin bil som absolutt blir lagt merke til🙂 E46 er kult👍

måtte være deg jeg kjørte bak i går ettermiddag ved dikemark - Solberg?

Skrevet

En virkelig pen bil, for en blåfarge! 😄

Artig å se at en E46 ikke bare blir brukt som  vinterbiler og herja i hjel. Blir vel som alle andre eldre BMWer, stiger i pris når brorparten er blitt oppbrukt 👍

• karolinef changed the title to Karoline’s e46 330d touring -
Skrevet

I helgen gikk turen til Bimmers of Sweden på Mantorp park. 
Andre året på rad jeg tar turen, og treffet var like vellykket i år som ifjor. Ser det er lite med norske biler der, så dette er et treff som jeg virkelig anbefaler alle og få med seg 👌🏼 

Ifjor var det 1700 bmw’er der, og tror det ca var samme antall der i år. Mye fine bmw’er å se på!

0DD637E8-A31A-4B81-9C5E-81908CE8BC0E.jpeg

26667F20-0013-4B5F-85F4-75B1BFF2EBD4.jpeg

Skrevet
5 timer siden, karolinef skrev:

I helgen gikk turen til Bimmers of Sweden på Mantorp park. 
Andre året på rad jeg tar turen, og treffet var like vellykket i år som ifjor. Ser det er lite med norske biler der, så dette er et treff som jeg virkelig anbefaler alle og få med seg 👌🏼 

Ifjor var det 1700 bmw’er der, og tror det ca var samme antall der i år. Mye fine bmw’er å se på!

Jeg var der en tur i fjor. Artig og ha vært der og opplevd hvordan man gjør det på andre siden kjølen. Det mest fascinerende er hvor stor forskjell det er på bilkulturen selv om vi er naboer så er det noe helt annet. Det jeg la mest merke til var hvor mange som kjørte touring, av alle slag. Det var også forbausende mange E30 touring. Ellers virket det som at "alle" skulle ha luftfjæring. Jeg skjønte ikke den men de om det. Det som skuffet meg litt var hvor lite det var av klassiske BMWer fra 60 og 70 tallet. spesielt originalbiler fra denne tiden var nesten fraværende. Men kan absolutt anbefales hvis noen vil ta seg en tur.

Skrevet
På 26.5.2025 den 23.15, Rune-K skrev:

Jeg var der en tur i fjor. Artig og ha vært der og opplevd hvordan man gjør det på andre siden kjølen. Det mest fascinerende er hvor stor forskjell det er på bilkulturen selv om vi er naboer så er det noe helt annet. Det jeg la mest merke til var hvor mange som kjørte touring, av alle slag. Det var også forbausende mange E30 touring. Ellers virket det som at "alle" skulle ha luftfjæring. Jeg skjønte ikke den men de om det. Det som skuffet meg litt var hvor lite det var av klassiske BMWer fra 60 og 70 tallet. spesielt originalbiler fra denne tiden var nesten fraværende. Men kan absolutt anbefales hvis noen vil ta seg en tur.

Ja det er sant, har aldri sett så mange e46 touringer på samme plassen før, vanligvis her hjemme ser jeg kanskje 1-2 til, eller er den eneste med touring e46😅 

Husker det var en periode hvor luft ble populært her hjemme også og mange skulle ha det.. men er nok en del mer i Sverige ja. 

Var en del mer eldre bmw der i år faktisk, som jeg la merke til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...