Turbo-HF Skrevet September 5, 2020 Forfatter Share Skrevet September 5, 2020 Har sett 3 stykk 523i annonsert på Finn nå, hvorav en som er blå, pluss noen parkert ute. Gøy med en uvanlig modell! 😀👌 Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 11, 2020 Forfatter Share Skrevet September 11, 2020 Polering i helgen nå 🥰👌 Funnet en rustblemme på førerdøren, som skal tas. 😄🌞 Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2020 Får legge ut bilder senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 2, 2020 Share Skrevet November 2, 2020 Gratulerer med hva som ser ut som et velholdt og pent eksemplar N53 motoren er virkelig krem av en motor, så den misunner jeg! Har du noen planer for bilen? Vet jeg i alle fall ville hivd på noen ettermonteringer og eventuelt byttet ut innsugsmanifolden for å få samme effekt som 530i. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 5, 2020 Forfatter Share Skrevet November 5, 2020 (endret) På 2.11.2020 den 23.58, ///M-ini95 skrev: Gratulerer med hva som ser ut som et velholdt og pent eksemplar N53 motoren er virkelig krem av en motor, så den misunner jeg! Har du noen planer for bilen? Vet jeg i alle fall ville hivd på noen ettermonteringer og eventuelt byttet ut innsugsmanifolden for å få samme effekt som 530i. Hei, tusen takk, glemte å svare her, jeg, gitt.. Vurderte 6FL USB Audiogrensesnitt, i tillegg til min AUX-tilkobling, da jeg har kùn 1 stykk USB port, den i hanskerommet, men skrinla den. Hvilke andre saker tenkte du på da, @///M-ini95 ? Har først og fremst hatt fokus på å få utbedret klimaanlegget og få bukt med litt fukt under venstre bakdør.. Endret November 13, 2020 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 13, 2020 Forfatter Share Skrevet November 13, 2020 Klimakrisen er endelig løst, for min del, ihvertfall, og så har jeg kjøpt Chemical Guys skinnpleiesett. 😀👍 Skjer litt om dagen, bare ikke oppdatert så flittig eller ofte her. Deilig med fungerende AC, det kostet dog litt tid og kroner. Vurderer også å bytte til lyst taktrekk. 😄👌 Snagg30 og Patta reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 13, 2020 Share Skrevet November 13, 2020 Hvilke taktrekk har du tenkt og bytte ifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 13, 2020 Forfatter Share Skrevet November 13, 2020 12 minutter siden, Snagg30 skrev: Hvilke taktrekk har du tenkt og bytte ifra ? Bort med sort, er så mørkt og standard. Daniel., Ingvaldsen og Patta reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patta Skrevet November 13, 2020 Share Skrevet November 13, 2020 All form for lyst taktrekk vil jo bare senke verdien på bilen, du bør beholde det sorte taktrekket og heller bytte til lyst interiør. Byttet til sort i min e39 tidligere i år og skal aldri eie BMW uten sort taktrekk igjen Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 13, 2020 Forfatter Share Skrevet November 13, 2020 1 minutt siden, Patta skrev: All form for lyst taktrekk vil jo bare senke verdien på bilen, du bør beholde det sorte taktrekket og heller bytte til lyst interiør. Byttet til sort i min e39 tidligere i år og skal aldri eie BMW uten sort taktrekk igjen Usikker, ja.. 😷 Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet November 13, 2020 Share Skrevet November 13, 2020 3 timer siden, Turbo-HF skrev: og standard. Tvert imot. Er jo ekstrautstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 13, 2020 Forfatter Share Skrevet November 13, 2020 2 minutter siden, humpfy skrev: Tvert imot. Er jo ekstrautstyr! Misforstå meg rett, mener allemannseie. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet November 13, 2020 Share Skrevet November 13, 2020 Skjønner. Hver sin smak heldigvis! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 13, 2020 Forfatter Share Skrevet November 13, 2020 (endret) 5 minutter siden, humpfy skrev: Skjønner. Hver sin smak heldigvis! Ja, får se hva det blir til.. Har hatt 3 biler med det. Endret November 13, 2020 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 13, 2020 Share Skrevet November 13, 2020 Denne flotte bilen ,bør ikke den ha sort taktrekk da?😀 Men synes det demper så fint inni bil generelt HF ,men du er selvsagt sjef over din egen bil . Gjør det som du synes er greiest 😀👍 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå