Gå til innhold

Turbo-HF'$ BMW F10 523iA N53B30 Spacegrey


 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Gratulerer med hva som ser ut som et velholdt og pent eksemplar :) 
N53 motoren er virkelig krem av en motor, så den misunner jeg! Har du noen planer for bilen? Vet jeg i alle fall ville hivd på noen ettermonteringer og eventuelt byttet ut innsugsmanifolden for å få samme effekt som 530i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2020 den 23.58, ///M-ini95 skrev:

Gratulerer med hva som ser ut som et velholdt og pent eksemplar :) 
N53 motoren er virkelig krem av en motor, så den misunner jeg! Har du noen planer for bilen? Vet jeg i alle fall ville hivd på noen ettermonteringer og eventuelt byttet ut innsugsmanifolden for å få samme effekt som 530i. 

Hei, tusen takk, glemte å svare her, jeg, gitt.. Vurderte 6FL USB Audiogrensesnitt, i tillegg til min AUX-tilkobling, da jeg har kùn 1 stykk USB port, den i hanskerommet, men skrinla den. Hvilke andre saker tenkte du på da, @///M-ini95 ? ;)  Har først og fremst hatt fokus på å få utbedret klimaanlegget og få bukt med litt fukt under venstre bakdør.. ;) 

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klimakrisen er endelig løst, for min del, ihvertfall, og så har jeg kjøpt Chemical Guys skinnpleiesett. 😀👍 Skjer litt om dagen, bare ikke oppdatert så flittig eller ofte her. Deilig med fungerende AC, det kostet dog litt tid og kroner. Vurderer også å bytte til lyst taktrekk. 😄👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Patta skrev:

All form for lyst taktrekk vil jo bare senke verdien på bilen, du bør beholde det sorte taktrekket og heller bytte til lyst interiør. Byttet til sort i min e39 tidligere i år og skal aldri eie BMW uten sort taktrekk igjen :D

Usikker, ja.. 😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...