Gå til innhold

Meine Garage | MINI F55 | Jaguar F Pace


 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer så mye med nydelig utstyrt X5! Rauchweiss mot brunt - lekkert. Her er det noen som har gått bananas på utstyrslisten men holdt seg i tøylene på motorfronten. Hvordan føles B47 i denne bilen?

Takker 😊 Flott utstyrsliste på denne gjorde att jeg slo til. Jeg lagret annonsen forrige gang denne var til salgs men da var jo det en helt annen pris. B47 er helt greit i denne og jeg har allerede rukket å kjøre 200 mil 😊 Pent forbruk og 500NM er heilt innafør 👍 Greit med bruktkjøp når man finner så fint utstyrte biler !

Nå skal bilen inn til Lid Bil i Ålesund for en overgang på eksteriør og interiør 🔝 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Tony Soprano changed the title to Meine Garage | MINI F55 | BMW F15
1 time siden, Tony Soprano skrev:

På buda tidligere i dag og handla melk&brød …..

625F7FD2-FD7D-45BF-B6FF-B4BCFFF6449B.jpeg

Ser du farter i nærheten av meg, oppe i høyre hjørne er min faste parkerings plass! Anbefaler på det sterkeste nå som du har kjøpt ny flott bil. Ellers venter jeg stadig på mer interiør bilder ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snagg30 skrev:

Ser du farter i nærheten av meg, oppe i høyre hjørne er min faste parkerings plass! Anbefaler på det sterkeste nå som du har kjøpt ny flott bil. Ellers venter jeg stadig på mer interiør bilder ;) 

Ja i dag ble det en tur innom Eurospar Valderøy 😊 OK butikk ! Jepp flere bilder i kjømda 🙋‍♂️Litt å styre med om dagen da vi akkurat har tatt i bruk ny rorbu og bygger naust ved siden av. Blir litt TLC på F15 nå de nærmeste dagene før jeg setter kurs sydover igjen ✈️☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Tony Soprano changed the title to Meine Garage | MINI F55 | Jaguar F Pace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...