sveigis Skrevet Mars 6, 2021 Share Skrevet Mars 6, 2021 Meget pent dette Andreas.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2021 Takk for det. Ganske så fornøyd selv. Måtte bytte splittere da jeg klarte å skru rett igjennom splitteren😂 lærer av sine feil, selv om det av og til koster litt. Leppa ble forøvrig bestillt i fra aliexpress. 2000kr inkl moms x 2. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2021 Da jeg kjøpte bilen fulgte det med bilens orginale style 613 hjul. Liker disse godt, selv om de er litt små. Felgene bar preg av litt slitasje, så gikk i gang med pussing og lakking. Vurderte om jeg skulle gå for felgen silber, men det ble sølvmetallic lakk fra biltema. prosessen var av den enkle sorten. Pusset ned kantkjøringer med 120 papir, og mattet resten av felgen ned med 400 papir. La også noe putty i de verste sårene. ferdig mslello, BimmerFan!, Walkabout og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 30, 2021 Forfatter Share Skrevet April 30, 2021 (endret) Liten oppdatering. Performance leppe montert. Jeg har også montert ‘’Harman Kardon’’ høytalere. Jeg bestillte kopier i fra kina, og må si jeg er imponert. Kom med delenummer og alt. Plug and play. Og lyden ble mye bedre. Harman høytalerene til høyre harman høytalerene De gamle, made in china de også diskanter Endret April 30, 2021 av andreaskarm sveigis, BimmerFan!, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2021 Share Skrevet April 30, 2021 Du store kineser! Otis, Walkabout, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 8, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2022 Da var denne solgt.. papertiger, Walkabout, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 8, 2022 Share Skrevet Februar 8, 2022 ..og en slags høy 5-serie kjøpt? 😬 andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2022 Share Skrevet Februar 8, 2022 Sånn går det når man blander senkesett og hevesett. ahj og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå