Mortenej Skrevet April 17 Skrevet April 17 Flott med oppdatering her Rune, alltid like gøy å se livi tråden her. Gøy å se at du fortsatt holder liv i 7'ern og fikser på denne.
Rune-K Skrevet Onsdag kl. 22:38 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 22:38 Sterkt inspirert av @sveigis så kom det en pakke i posten i dag. Ebay kan hjelpe til med mye så fant et firma i Tyskland som skulle ha "bare" 1700 kroner men med moms og frakt så ble det dyrt nok likevel men noen ganger er det greit å være litt gal. Nå er det bare og finne ut hvordan de skal monteres. Det fulgte med masse skruer og klips men ingen monteringsanvisning. Hvis noen kan slumpe til og ha noe slikt så blir jeg veldig fornøyd. Er det noen som vet hvordan slike fester skal monteres? Jeg må også modifisere pyntelistene litt da disse skal passe båre facelift og preface. Og siden jeg har facelift så har jeg de lange pyntelistene på bakskjermen. Noe skal man jo drive med til vinteren også. Skvettlapper foran tror jeg at jeg venter med, det er ikke noe problem med og finne de heller men folk tror jo de har gull. De kommer på godt over 4000 kroner og det er jo galskap. sveigis, StigJ, Otis og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet Torsdag kl. 08:39 Skrevet Torsdag kl. 08:39 9 timer siden, Rune-K skrev: Sterkt inspirert av @sveigis så kom det en pakke i posten i dag. Ebay kan hjelpe til med mye så fant et firma i Tyskland som skulle ha "bare" 1700 kroner men med moms og frakt så ble det dyrt nok likevel men noen ganger er det greit å være litt gal. Nå er det bare og finne ut hvordan de skal monteres. Det fulgte med masse skruer og klips men ingen monteringsanvisning. Hvis noen kan slumpe til og ha noe slikt så blir jeg veldig fornøyd. Er det noen som vet hvordan slike fester skal monteres? Jeg må også modifisere pyntelistene litt da disse skal passe båre facelift og preface. Og siden jeg har facelift så har jeg de lange pyntelistene på bakskjermen. Noe skal man jo drive med til vinteren også. Skvettlapper foran tror jeg at jeg venter med, det er ikke noe problem med og finne de heller men folk tror jo de har gull. De kommer på godt over 4000 kroner og det er jo galskap. Ai ai se her du ,dette er konge Rune og helt topp😊 Ingenting er jo så gull som når du får skaffet skvettlapper til en 7er e23 . Angående festeanordning på disse så ligner det veldig på e28 . De klipsene skal vel på selve hjulbuene og de andre festene ser jeg for meg skal skrues på Skvettlappene og bite fast i noe stål som er originalt på bil ved innerskjerm ? Mulig jeg er helt ut og sykler her nå men . Rune-K reagerte på dette 1
Orjan Skrevet Torsdag kl. 12:43 Skrevet Torsdag kl. 12:43 (endret) Kjørte litt bilde-søk; her er masse bilder av både klips og skvettlapp: BMW E23 rear mud flaps 72601851098 NOS | eBay Endret Torsdag kl. 12:50 av Orjan sveigis reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet Torsdag kl. 13:55 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 13:55 Har så vidt tittet litt og det ser ut som jeg må demontere litt innerskjermer og se litt hvor de klemmene skal monteres. det blir kosejobb til vinteren. mr.pingu, Orjan og Paulus reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå