Gå til innhold

Pene skiltholdere


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noen ryddige skiltholdere å selge? Enkel BMW logo, BMWCCN e.l.? Evt hvor man kan få kjøpt uten 3 mnd ventetid fra ebay? Vil IKKE ha noe "M power" eller "M motorsport" eller sånt drit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jo. Tenkte i hovedsak som en kjapp løsning i mellomtiden, også var jeg usikker på om jeg skulle fjerne bak. Finner jeg ikke så kjører jeg dog på uten.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fra BMW Norge "BMW - Ren kjøreglede" er vel noe av det bedre man kan få tak i vil jeg si, men har forstått at de ikke leveres ut sånn uten videre.

Når det er sagt er det vel ikke direkte umulig å lage noen selv ved hjelp av nettsiden over, men man sliter med å få på plass BMW-logoen som er på hver side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var noe sånt jeg tenkte på. Er veldig mye finere når bokstavene "buler ut" enn sånn flat print på. Men ser ikke ut til at det er noe rask løsning på det, så går rett på borrelås i stedet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner jeg ikke sånn jeg postet bilde av blir det nok bare uten ja :) Fangeren foran har sånn original skiltholder fra fabrikk under den andre skiltholderen så der blir det nok finest uten, uansett. Men bak måtte det isåfall vært sånn jeg postet bilde av, ellers blir det uten der også.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...