sveigis Skrevet Desember 6, 2025 Skrevet Desember 6, 2025 Bra jobbet og den oljen så jo ut som ny 😊 Angående pakningsbytte ,måtte du senke travers noe,eller jekket du opp motor ? Bør tenke på det samme her .
Skulebollen Skrevet Januar 14 Forfatter Skrevet Januar 14 @sveigis Beklager sent svar, har ikke fått med meg dette. Måtte senke travers og heve motor for og få den ut. Det går akkurat uten og demontere styresnekke 😊 Over til en annen ting, er her noen som vet hvor jeg får tak i låsesplinten til beltestrammeren 🤔 mangler per nå til passasjersiden, og klarer ikke finne det i delekatalogen sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Januar 14 Skrevet Januar 14 Går helt fint @Skulebollen 😊 Såpass ja mao løftebukk med mer arbeid ja? Takk for svar 🙏
Skulebollen Skrevet i går, 21:04 Forfatter Skrevet i går, 21:04 Fått gnikka og gnukka litt meir i motorrom, pussa og lakka noen braketter og deksel med litt overflaterust i kanter Har også farget oppat ratt, sidestøtte på førerstol og midtkonsoll bak. Vil si bilen er meget bra interiørmessig no. Skulle hatt ny original gulvmatte til fører men dette er umulig og oppdrive i grått 🥲 En vakker dag skal den også få ny girkule, men per nå liker jeg at den originale med lys i står i og har litt slitasje 😅 Slitasje på førerstol Midtkonsoll bak Ratt etter litt pussing ferdig resultat ( glemt å ta bilde av midtkonsoll ) gnilb, Snagg30, Markus E30 og 9 andre reagerte på dette 12
sveigis Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Dette ble fint @Skulebollen.😊 Motorrommet ser ut som det er nytt her . En annen ting som jeg ser ,så må det være lettere og freshe opp et S38 motorrom kontra m30 pga her har du mye alu og ledninger som ligger i veien for alt . Bra arbeid du utfører .🙌 Skulebollen reagerte på dette 1
HakonLimseth Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Rattet ble helt strøkent! Regner med at det er Fenice som ble brukt? Har alltid sett gode resultater med kitet dems, men aldri prøvd selv sveigis reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) 8 timer siden, HakonLimseth skrev: Rattet ble helt strøkent! Regner med at det er Fenice som ble brukt? Har alltid sett gode resultater med kitet dems, men aldri prøvd selv Ble ikke så værst. Pusset først med tiltenkt slipepad, så skinnrensebensin. Brukte SW sin skinnfarge og stampet på med svamp. Er noen nupper, men håper det forsvinner ved litt bruk. Mistenker det er fordi SW beholderen med farge er snart 10 år gammel 😅 @Olaandref Det er ganske bra, men nytt er det på ingen måte, men slipper og bli deprimert av og kjøre en tur i regnvær😅 Irriterer meg også med den prikken på dempertårnet som har overflaterust rundt. Men tror ikke det blir særlig bedre av og pusse ned og flikklakkere. Så per nå er den bare dynket med olje. @sveigis Ja syns s38 og s32 er utrolig pene motorer og se ( og høre ) til 😁 Min 635 blir nok aldri like "ryddig" i motorrommet Endret 2 timer siden av Skulebollen sveigis reagerte på dette 1
RF91 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Eg ser da e på tide å bestilla eit kit frå Swisswax. Ha eit ratt so eg va meint å få trekt opp på nytt, men kanskje farging e vegen å gå 🤔 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 48 minutter siden, Skulebollen skrev: Ja syns s38 og s32 er utrolig pene motorer og se ( og høre ) til 😁 Min 635 blir nok aldri like "ryddig" i motorrommet Enig og som du nevner så er lyden himmelsk i begge 😊. Samme her mtp M30 motorene .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå