NeonMuffler Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 (endret) Hei! etter et relativt kort eie av en f10 520 som jeg ble veldig glad i, ble det er bilbytte igjen. Ettersom jeg har fått sansen for størrelsen, utstyr og utseendet til f10/f11 serien så ble det en lignende igjen, MEN denne gangen med en grommere motor! Som tittelen sier ble det en 2011 F11 530d med xdrive grunnen til ny bil er savner etter hengerfeste og litt mere motor 😅 også skal det sies at jeg skal bli pappa for første gang, så da kommer stasjonsvogn og skinnseter godt med kort fortalt har denne endel utstyr som jeg liker, bla: headup, softclose, Msport utv og innv, comfor stoler, sort taktrekk, panorama, F1 gir, sportskasse, hengerfeste, adaptivt under, adaptive lys, acc, kollisjonsvarsling og mye mer . Her er det Carbon svart(tror jeg) utvendig og sort skinn innvendig, ikke det mest spennende riktignok. Valgt av praktiske årsaker bilen i segselv er ganske hel mtp 10år gammel og gått 190k km! Litt småpirk er det jo, men skal ta litt etterhvert. Jeg har allerede gjort litt smått, som å bytte til led tåkelys for å matche kjørelysa, reparert skinn skaden på midtarmlenet, bytta til svarte nyrer og svarte dørhåndtak. Jeg venter på svarte deksler til blinklysa også:) jeg skal få foliert listene til å bli shadowline og lakkere takrails. Jeg er generelt ikke fan av chrome så det må bort eksosstussene skal også fikses. Legger ved litt bilder; ved bytte av bil og henting av nye:gamle bilen ble bytta inn. annonsebilder: vel hjemme fiksa litt på slitasje på skinnet: etter sliping og farging ble det ganske bra bytte av håndtak plast og nyrer; møkkete ellers men sånne små detaljer hjelper mye og her er en god grunn til at det ble ny bil! Gud så deilig det er med hengerfeste når man holder på hjemme:) sånn det var første innlegg, følg gjerne med da jeg skal prøve å oppdatere så fort det skjer noe mer:) Endret Juni 29, 2021 av NeonMuffler Peak, fupsaker, Snagg30 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2021 Sakte men sikkert forsvinner chrome! fikk de nye sorte blinklysene idag, så byttet de. Det hjelper på tenker fortsatt å fjerne Xdrive merkene ahj, fupsaker og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 Gratulerer med flott bil 😊 Denne vil nok gi deg masse glede fremover og ikke minst godt å se avkromming er igang ,blir fint .😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2021 22 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer med flott bil 😊 Denne vil nok gi deg masse glede fremover og ikke minst godt å se avkromming er igang ,blir fint .😊 Takk:) ja skal passe bra når vi blir fler 👍 kjekt med xdrive når man kjører tung henger på Vått gress også☺️ fikk også hentet gummimatte til bagasjen, som blir kjekt mot vinteren. Her er det det praktiske som gjelder 💪 papertiger, fupsaker og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Gratulerer med flott F11 med riktig motor og farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2021 20 timer siden, HenrikSolberg skrev: Gratulerer med flott F11 med riktig motor og farge! Takk må bare få tatt en skikkelig polering når jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2021 Eksos update! Har smådrømt om 4 utblås lik m5, men ettersom det krever litt mere jobb og penger tok jeg en billigere utgave bestilte noen stusser fra ebay som er til en helt annen bil og tilpassa de f11n. Synes det ble en stor forbedring da de originale er drit kjedelige. sammenligning etter å ha dratt av de originale. tok av diffuser og løsna eksosen før jeg gikk hardt tilverks med saga💪 og de nye sveisa på! Lagde de ofsett da jeg synes det passer bra på disse hanssae, ahj, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2021 Denne brukes hele tiden overalt og til alt hatt et par dagsturer rundt om i Norge med den + hentet et tonn med tørrbetong etter å titta på et marked fant jeg en vintage bmw pin som ser ut til å være fra 50-tallet morsomt å bruke på en dress! har også begynt å maskin polere bilen, og det tar tid! Er 2stegs polering + voks coating. Blir bra tilslutt har foreløpig tatt front/panser og venstre side. Har igjen ca halve IMG_2603.MP4 fupsaker, ahj, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2021 kan jo holde litt liv her:) har ordna flere kjente f11 feil siste tiden. blandt annet fuktsperre bakdører, ødelagt vent til bak, luftbelger osv kan starte med bakdørene. de er somsagt kjent feil på alle f1x biler, og det skjedde her også. en dag var bakteppet litt vått, men ikke mye. og da var det bare få støvsugd meste vannet og satt på tørker innvendig i noen dager så teppet tørket kjapt. tok av dørtrekkene bak og limte på nytt butylen da selve trekkene var hele. løt det kjøle seg og testa det, det sitter skikkelig! lufterillene til bak var også ødelagt, knekt på ene siden. denne var litt knotete å bytte, men gikk forsåvidt greit:) i sensommer byttet jeg også begge belgene bak da den seig.. har ikke bilder av dette. ellers fikk jeg masse feilmeldinger her om dagen, men etter diagnose og hjelp fra en kompis fant ut at det var kabelbrudd til abs sensor. lodda den sammen og alle feil ble borte! så må få bestilt nytt deksel som mangler der i hjulbuen som de skal ligge i. skal sies at jeg vurderer å selge denne bilen, la den ut på finn uten noe serlig respons. men hvis noen er intr ta kontakt! pris blir 250.000,- blir den beholdt drømmer jeg om å foliere vekk chrome, vil ha alt shadowline sveigis og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 2, 2021 Share Skrevet Desember 2, 2021 Hvorfor salg av bil du er fornøyd med? F11 er meget gode biler 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 2, 2021 Share Skrevet Desember 2, 2021 Dette er flott bil helt klart og støtter full krom delite om du skal ha den 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2021 1 time siden, Skulebollen skrev: Hvorfor salg av bil du er fornøyd med? F11 er meget gode biler 🥰 mtp hvor mye jeg pendler osv frister det med en bil som koster 1/3 av denne men har ikke hast. skulle gjerne ordna litt kulere stuk på den + felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2021 1 time siden, sveigis skrev: Dette er flott bil helt klart og støtter full krom delite om du skal ha den 😊 takk Jan:) ja alt svart er tøft på disse. har sett på forskjellige muligheter, og ser ut som jeg skal prøve meg på å foliere listene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2021 Ble en liten fix idag også. Fikk satt på det manglende huset til ABS ++ kontaktene i hjulbuen bak. Så håper de er litt ber beskytta nå så jeg slipper brudd fremover grei jobb, men kjedelig i kulda ute. og på med hjul og stramme med riktig moment. Så går de lett av til sommeren igjen sveigis og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Fin denne! Må være god oppgradering fra firer-dieselen. Har bare prøvd F1x i 3L selv. Eksosstussene ble også veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå