mslello Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 5 minutter siden, Snagg30 skrev: @sveigis Ja nå får du viljen din hvor det ikke kommer noe karbon tak på bilen jeg tror fortsatt dette kun hadde vært en kul oppgradering slik som på CSL versjonen, men siden bilen nå blir søndags frakter så er åpent soltak for litt ekstra S54 lyd bare å ønske velkommen. Ser frem til sliker kvelder om noen måneder Favoritt bildet mitt fra 2024! 🤩 Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 (endret) På 28.12.2024 den 21.33, Snagg30 skrev: Jeg har lyst å bytte "alle" foringer men som den amatøren jeg er så er jeg usikker på hvor mange dette er. Noen som kan fortelle så jeg får kjøpt inn det jeg trenger? Ellers blir det sikkert omfattende lakk arbeid neste og og få utbedret det som er av rust. Utover det er det bare å glede seg til varmere tider! bytter du til csl nedre bærearm bak så blir du kvitt ivertfall ei gummiforing som kan synde, for den har kuleforing med mansjett. ellers så er det bare å kikke på etk delekatalog å kjøpe alle kuler å gummi. hovedforinger kan gjerne være noe powerflex vist du ikke har det fra før. nr 5 er csl arm på øvre bilde. nr2 og 5 er typisk syndere når du har mye bevegelse i bakstilling, men rart om dette ikke er utbedret for din har vell sveist inn forsterkninger for traversfeste ? ellers så er jo alt det andre av gummi også syndere. Endret Desember 30, 2024 av Ingvaldsen Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå