Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du følger med ja? 😉

Ja den røde GT3en blir kun brukt til kos og ikke bane. AMGen brukes hardt som både banebil og hyttebil, og har rullet ca. 70k. 

Skrevet

Ah, for et lekkert trekløver! Samme situasjon hos dere ser jeg med fru og barn i bilen :D 

Om tingenes tilstand skulle endre seg og du plutselig skulle finne ut at du vil selge GT'en med høyest siffer, så send meg gjerne et lite vink :D

Skrevet
On 1/19/2026 at 7:39 AM, papertiger said:

Fin oppdatering!

Hvordan er det med tilbakegangen til ren diesel i hverdagen kontra hybrid? Og 6GT, er den som en 5-serie i plass og størrelse, eller mer som en 7-er med bagasjerom som en femmer?

Den underspyleren såg utrolig kjekk ut - ser ut som Bilpleiekongen og Garasjetid (samme mann?) selger under to forskjellige varemerker, sitt eget Wash King, og Turisimo? 

Var det sammen mann som stod bak men nå er det hvertfall 2 forskjellige eiere og går sitt egen retning. 

Kan nok hende de deler fortsatt litt whitelabel produsenter og selger det under 2 forskjellige navn. Ganske vanlig praksis om dagen i mange bransjer som selger til sluttforbruker. 

https://netthandel.no/artikler-bilpleiekongen-no-flytter-inn-pa-2000-nye-kvm-men-uten-kongen-458287/

Skrevet
15 hours ago, Snagg30 said:

Ålesund på sitt beste :)

Ser så fint ut! 

Veldig fin bilpark har du nå, spesielt nå alt er vasket og shiner 🤩

Skrevet

@StigJ Ja må jo bare det når du jobber på så mye flotte biler, og igjen du ser ut til å vær veldig dyktig i ditt fag :) 

forfriskende å se hvordan han bruker GT R’n! Kunne tenkt meg en slik selv med tiden men er litt skada av å ha PAW og den tryggheten det gir, vet du om det har vært problemfritt bilhold for han? 

@papertiger ja er ikke enkelt å holde ting pent med så mye bruk inn/ut av bilen, men sann er det bare og slik skal det være. Nå er det jeg som bruker 6-serien og det er godt :) 

Jeg har jo km angst og fruen har kjørt på den 11.000km allerede slik at den nå har rullet 96.000km så for min del blir den nok byttet ut med en G05 om ikke så fryktelig lenge, skal brukes en del nå fremover på lange turer i tillegg :) så det er mulig du brått får en melding! 

@Saltkjelen du forsvant litt mellom postingen min, beklager! Ja vi har vært veldig heldig sann sett, men nå er det vår og regnet har meldt sin ankomst og blir sikkert værende. 

@mr.pingu Takk for det! Hjelper på den coatingen de gutta legger, tar ikke lange stunden å blåse bilene rent etter vask. 

Skrevet
13 timer siden, StigJ skrev:

Så litt slitent ut i hjulhusene dine 🤪 Skal se slik ut 😁

IMG20251217213643.thumb.jpg.78f9f0de459aa1ac9c8a2f9b524de50d.jpg

13 timer siden, Snagg30 skrev:

men for meg blir dette for mye garage queen, jeg er for opptatt av å bruke bilene mine til at de kan se slik ut. 

Garage queen? Det her er min X5 som kjøres 20 000 km hele året…. 😅

IMG_1344.thumb.jpeg.66d6ff4e0e7e449c84c969c2628b13ae.jpeg

IMG_1345.thumb.jpeg.85679d2f06401017da979e6954aa07bb.jpeg

Bruker bla en veldig fin kjeramisk coating for plast ved nedvask av understell vår og høst. Samt at jeg er litt over snittet syk på å spyle bilen under i vinterhalvåret. Så det er mulig å holde en bil strøken under selv om man bruker den 👍

Skrevet

@Snagg30 kjekt at du og andre følger med :)  Jeg vet ikke hvordan denne har vært. Men han virker nå å være veldig fornøyd med den. Syk lyd i den der. Buldrer godt på oppstarten. 

@Fredrik 90 eier ville ha en god "reset" av bilen etter kjøp, så da var det bare å brette opp ermene :)  Han har visst kjørt denne mer på 4-5 måneder enn han gjorde på to år med sin forrige E92 M3. Så mye kjekkere synes han GT3en er.

Jeg la Carpro DLUX både i hjulhusene og kaliperne. Her kan du se flere bilder samt hva som er brukt og gjort. 

Sorry for hijacking av tråd @Snagg30 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...