Gå til innhold

Beige skinnseter


andreasaunoien
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

jeg som alle andre ser på Finn etter biler å kjøpe. Noe jeg har irritert meg over er alle bilene som har fullt kriteriene mine bortsett fra at de har beige seter. Hva er fint med det? Hva det billigere med beige seter, er det grunnen?

for jeg klarer ikke, uansett hvor mye jeg prøver,å se at det er fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, andreasaunoien skrev:

for jeg klarer ikke, uansett hvor mye jeg prøver,å se at det er fint. 

Hei hei 👍

Altså beige skinneseter kan da være fint i noen tilfeller?

Selv når jeg skulle ha en E36 så stod mørkegrønn eller mørkelilla med nettopp beige skinnseter høyt på lista over eksteriør/interiør kombo

Så endte jeg opp med en Boston Green E36 cab med Sand Beige skinninteriør, og personlig synes jeg det er høyt oppe på lista over det fineste som er laget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Reef89 skrev:

Det har jo med smak og behag å gjøre. Mennesker i dag har forskjellige smak når det kommer til farger, utseende osv.

Ja som man har sagt tidligere, hadde vært litt surt om alle hadde samme smak og kjørt rundt i like biler siden ingen vil skille seg ut og passe inn :P

 

23 minutter siden, Reef89 skrev:

Beige seter kan være veldig fint om det er kontraster som sort dash, sorte lister osv.

Kan fungere med beige dash også :)

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også synes hvit skinn foreksempel er fint i en tesla, iallefall når de er splitter ny og har beholdt fargen.

men se foreksempel på en brukt f30/f31 på finn. Syns ikke beige passer så bra i familiebil segmentet.

men det er bare min mening. Bra vi er forskjellig. Enig med deg @GreenE36Cabat det hadde vært veldig ensidig og tamt hvis alle hadde kjørt samme bil. Se foreksempel hvor stor mange som kjører tesla. En forholdsvis eksklusiv bil som har blitt mer urban enn mange merker og modeller. Selvfølgelig en suksess for tesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beige er dealbreaker for meg. Da velger jeg heller sort sensatec. Og det er dørgende kjedelig. Joda, jeg har sort skinn i den ene bilen selv, men der valgte jeg bil pga lakkfarge, manuell kasse og kilometerstand. Skulle jeg hatt skinn (noe jeg egentlig ikke liker) så må det bli cognac eller hvitt. Muligens rødt.

Men som flere nevner, så er det jo en smaksak. Og godt er det 🙂👍🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså for å ta historien i kronologisk rekkefølge i tilfelle noen lurer;

Jeg så for en del år siden en Brooklands eller Charlotte Green (G-70P) '95 Honda NSX(-T) til salgs, med beige (Type Y tror jeg) interiør. Og tenkte at wow, dette var da en meget flott fargekombinasjon. Så så jeg også en Midnight Purple (PB-73P) '95 NSX(-T) med samme interiør og tenkte igjen at oi, dette ser da veldig bra ut.. Har fremdeles lyst på NSX ('91-'05)

Spol frem noen år, og jeg har veldig lyst på ei Corvette C4 ('93-'96), og det jeg finner er en '95 Polo Green cabriolet med light beige interiør og manuelt gir. Dette så også meget bra ut og jeg var i kontakt med selger osv. Det ble ikke den bilen men personen som kjøpte den fikk nok mye glede ut av den, håper jeg. Det finnes vel også mørkelilla-ish Corvette C4 ('93-'96) med light beige interiør så det er heller ikke feil. Har også fremdeles lyst på Corvette C4 ('93-'96)

Så er tida da jeg begynner aktivt å se etter en E36 da. Kriterier inkluderer blant annet gjerne mørkegrønn eller mørkelilla, med beige interiør (eller feks Madeira Violet med lilla interiør, det kunne vel også fungert), manuelt gir, mer enn 1.8L og gjerne cab. Så dukker bilen jeg har opp for salg da, og etter kort tid et jeg på vei for å hente bilen med beige skinnseter så da ble det slik :)

Jeg liker biler i andre farger med interiør i andre farger også, men mørkegrønn med beige er for meg som sagt veldig høyt opp på lista over de fineste fargekombinasjonene man kan ha

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...