fupsaker Skrevet August 21, 2023 Forfatter Share Skrevet August 21, 2023 (endret) Da er den solgt og den ender opp i hjemkommunen til @Marius2002. Så den blir å se der. Forsvinner dit 2.9, solgt til litt mindre enn det jeg ønsket, men relativt sett greit fornøyd med å ha hatt den litt over ett år og omtrent gått i 0. Endret August 21, 2023 av fupsaker Marius2002, laffe og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 Gratulerer til både @fupsaker og @Marius2002 med salg og kjøp av kjekk bil! laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 Akkurat nå, papertiger skrev: Gratulerer til både @fupsaker og @Marius2002 med salg og kjøp av kjekk bil! Hæ? Jeg har ikke kjøpt 🫣 laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 21, 2023 Forfatter Share Skrevet August 21, 2023 Akkurat nå, papertiger skrev: Gratulerer til både @fupsaker og @Marius2002 med salg og kjøp av kjekk bil! Jeg formulerte meg feil. Den skal gå i hjembyen til @Marius2002, ikke til han. 😛 laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 Just now, fupsaker said: Jeg formulerte meg feil. Den skal gå i hjembyen til @Marius2002, ikke til han. 😛 Haha, fantastisk. laffe, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 22, 2023 Share Skrevet August 22, 2023 Gratulerer med salg @fupsaker😊. Rart med det liksom ,har man bestemt seg for salg ,er det godt å bli kvitt tingene . skoglund og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 22, 2023 Forfatter Share Skrevet August 22, 2023 49 minutter siden, sveigis skrev: Gratulerer med salg @fupsaker😊. Rart med det liksom ,har man bestemt seg for salg ,er det godt å bli kvitt tingene . Takk for det! Det er vemodig, men når man har en Model 3 hvor den man leid den ut til har blitt tatt av politiet, bilen ble tauet inn (og frigitt til meg) og den hadde skader forenlig med å ha kjørt i autovern, så blir det en større kostnad jeg må ta før jeg eventuelt selger den. Så da blir heller den beholdt som pendler- og utleiebil en periode. Enklere å kvitte seg med en ganske unik og kul modell det er relativt få av i Norge. Så håper kanskje kjøpe den tilbake på et tidspunkt. Om ikke annet fristende å kaste seg på en slik igjen som bil nummer to. Men, kjøper ville ha med felgene til vinterhjul, ikke dekk. Noen som er interessert i nesten nye Goodyear Ultragrip Performance+ 225/45-19? Glimrende dekk å kjøre på. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet August 22, 2023 Share Skrevet August 22, 2023 Trist å høre om utleiebilen. Håper dette er noe forsikring dekker? Var det utleie gjennom en mellompart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet November 6, 2023 Share Skrevet November 6, 2023 On 7/27/2022 at 12:23 AM, fupsaker said: Comfort access også. Tusen takk, for øvrig! Fikk du det til før du solgte? Holder på med det på X1en men er ganske mye jobb haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 6, 2023 Forfatter Share Skrevet November 6, 2023 1 minutt siden, mr.pingu skrev: Fikk du det til før du solgte? Holder på med det på X1en men er ganske mye jobb haha Gjorde dessverre ingenting med den.. Den forble urørt. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå