Dusy Skrevet Torsdag kl. 14:41 Skrevet Torsdag kl. 14:41 Skjønner det godt, hvis man har behov for 4WD! Var og kikka på pre-lci inne i hallen og de så veldig anonyme ut i forhold til LCI med Msport. Forvarming er jo et must på en elbil, så hva BMW tenkte fra starten av er ikke godt å si. fupsaker reagerte på dette 1
macrorain Skrevet Torsdag kl. 15:04 Skrevet Torsdag kl. 15:04 21 minutter siden, Dusy skrev: Skjønner det godt, hvis man har behov for 4WD! Var og kikka på pre-lci inne i hallen og de så veldig anonyme ut i forhold til LCI med Msport. Forvarming er jo et must på en elbil, så hva BMW tenkte fra starten av er ikke godt å si. Men man får jo mye mer for pengene med pre-lci, jeg er glad i min LCI, men rent økonomisk angrer jeg nesten. Såvidt jeg skjønner kan det meste av de kosmetiske endringene justeres med ettermarked-ting, så ser den ganske lik ut, og du har spart 100k eller så. Forvarmingen har jeg fortsatt ikke brukt, men jeg lader stort sett hjemme. Så det spørs nok litt på bruksmønster om det er viktig tenker jeg. fupsaker, Ron Jeremy, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
fupsaker Skrevet Fredag kl. 11:34 Skrevet Fredag kl. 11:34 Det er jo mulig å få en Pre LCI til å se ut som M sport X3 i alle fall, uten de heeelt store kostnadene. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå