Gå til innhold

Skoglund's biltråd Gjenstander med hjul:)E30 luftet


 Share

Anbefalte innlegg

Her blir en enkel tråd i hva som røre seg på tunet, coupe,stv,kassebil med mere:)

Disse Bmw er jo grunnet til jeg henger her, men er jo flere biler som kommet til å dukke opp her..

Men per dags dato består tunet av Bmw E30 325i 1986,E46 320i(bastarden),MB E63,1970 camaro(fruens sin) og kasse vogna mi Vw t5 pick up med lett oppjassa 1,9tdi:( nettopp hadd hjerte transplantasjon)

IMAG7734.jpg

IMAG7733.jpg

IMAG7729.jpg

IMAG8865.jpg

IMAG8862.jpg

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guling var innom sein kveld for en go tid tilbake siden for test kjøring, er nok en av de som gjør at jeg ikke får blomster hos naboen med tanke på støy nivå i gata:)

Porsche solgt jeg nylig:)

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en tråd absolutt etter min smak ,fytte katta 😎😎

E30 Pre face 325 i er jo selve rosinen i pølsa for min del av e30 modellene .

Den Merca var nydelig helt enkelt .

Her må du ikke være blyg på noen måte ,legg ut bilder og info når du føler for .

Dette var gøy .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, sveigis skrev:

Dette var en tråd absolutt etter min smak ,fytte katta 😎😎

E30 Pre face 325 i er jo selve rosinen i pølsa for min del av e30 modellene .

Den Merca var nydelig helt enkelt .

Her må du ikke være blyg på noen måte ,legg ut bilder og info når du føler for .

Dette var gøy .😊

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg akkurat kommet hjem fra prosjekt hytte:) 

Skulle hoppe til å skifte dynamo på camaroen, må så kom jeg til lese litt på installasjon veiledning på den nye, da oppdaget jeg kansje må dreve om den nye så den tåler mere turtall.  

Har hadd en mistanke om at økt turtall sperre har drept den orginale, men håpet jo at den nye skulle tåle litt mere:( 

Må sjekke nøyere opp i dette, er ikke så sikket på girkassen er happy med turtallet heller, skal dobbel sjekket med han som bygget girkassen. 

IMAG3135.jpg

IMAG3136.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjapp opdate på ferie fronten her, skulle kjøre på ferie forrige fredag, tenkte derfor at jeg skulle teste kjøretøyet før vi dro avgårde, bilen var blitt skodd med michelin super sport dekk mens jeg var på hytta og jobbet, og disse var jeg nyskjerrige på å teste litt før vi dro heldigvis for det. 

For det ente da med en kjøleveske lekasje, det var rett og slett en oem klemring på en T kobling som fant det for gått til å gi opp. Dette var kjedlig men veldig happy med at det ikke skjedde med full opppakking og familie klar for sverige ute i ingenmans land. 

Så etter å få ringt bilbergning for så å få avblåst dette etter å funnet ut hva som var galt, når bilen ble kald nok til at gikk ann å få gjort noe med dette og fylt opp kjøle veske og luftet systemmet ble det pakning av bil på natta. 

IMAG3144.jpg

IMAG3149.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart og ta lite bil bilder desverre underveis her,klarte å bli kraftig fra kjørt av yngre E63 en sen kveld vi var ute testet ute livet i luleå, men det viste seg å være med god grunn, mine 557 hk ble stille stående omtrent ett øyeblikk, og jeg tenkte at det var ulger i mosen.  Traff på karen sener på kvelden å snakke med han, rennetec tune med oppgraderte turboer , Nice spes kan man si,840 hk og snille 1280 NM. Den skal gjøre 0-100 på 2.6 sek hehe bra på stor fam vogn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • skoglund changed the title to Skoglund's biltråd Gjenstander med hjul:)E30 luftet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...