Håvard P Skrevet Juli 30, 2022 Share Skrevet Juli 30, 2022 (endret) Etter 10 år i mitt eie er bilen fortsatt ikke ferdig. Men mye har blitt gjort både 1 og 2 ganger siden sist jeg oppdaterte her på Bimmers. Kan nok trygt si at jeg alltid har hatt for mange prosjekter hengende over meg. Noe som har resultert i at denne aldri har blitt ferdig. Tørr ikke sette meg noen konkrete mål på at bilen skal stå ferdig til neste år, men jeg får prøve. Da de fleste bildene på den gamle tråden var borte tenkte jeg at en ny tråd var rette veien å gå. Litt infor om prosjektet under Karosseri deler - Nye Skjermer foran - Nye Skjermer bak - Nye indre kanaler - Nye Ytre kanaler - Ny Bakplate Eksteriør: - Sorte DE Hella lykter. - Sorte zkw grøftelys - MHW baklykter. - M tech II - Evo panserlister - Ny lakk Understell: - KW V3 til E30 M3 - E30 M3 Bakstilling - Poli foringer - Purple tag tannstang fra E46. - Ireland Engineering stabstag 25/22mm Bremser: - Wilwood 6pot 310mm - Wilwood 4pot 310mm - Nye bremserør - E34 m5 bkf og 25mm hovedsylinder. Motor/gir: - S50B32 - ZF320 fra e36 3.0 m3 - 188 4 clutch LSD, 3:64 Utv og Z3M baklokk med kjøleribber - Oppgradert svinghjul og clitch. Interiør: - M tech II ratt - M tech II girkule - M tech gulvmatter - Svart gulvtrekk. - Svart taktrekk. Slik så da bilen ut da jeg hentet den tilbake i 2010. Følge med en bråte med dele, som komplett M tech 2. Endret Mars 2, 2023 av Håvard P DagM02, ///M-ini95, Blinklys og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juli 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2022 (endret) Noe av det som har blitt byttet 😅 Div karosseriarbeid. Gammelt arbeid fra da jeg startet på bilen. Dette og mye mer måtte utbedres. Kappet ut nye deler fra oem innerkanal. Samme jobben ble utført på andre siden. Byttet noen smådeler på kanale. Hadde vist blitt byttet hjulhus på ene siden en gang tidligere. Denne siden var selvfølgelig NLA… Men fikk reddet denne etter noe timer med kapp og sveis. 2k epoxy Tok til fornuft og fikk hjelp av kompis som er oppretter til å punkte alle paneler på med ordentlig utstyr. Han grunna også store deler av bilen i samme slengen. STAY TUNED. Mer kommer. Må bare få sortert bildene Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Bimmerlorris, skoglund, M-jakob og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Juli 30, 2022 Share Skrevet Juli 30, 2022 Ja det her er litt av et prosjekt ja. Ser ut til at det ikke er mye av bilen som ikke er ordnet med hehe.. Men kult å se bilder. Å gleder meg til å se fortsettelse her. E30 blir aldri feil. Hatt et par stykker av de å er artige biler å kjøre med lett rumpe. Ser du skriver S50 motor så da blir jo bilen veldig kjapp også. Følger med videre her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juli 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2022 7 minutter siden, M-jakob skrev: Ja det her er litt av et prosjekt ja. Ser ut til at det ikke er mye av bilen som ikke er ordnet med hehe.. Men kult å se bilder. Å gleder meg til å se fortsettelse her. E30 blir aldri feil. Hatt et par stykker av de å er artige biler å kjøre med lett rumpe. Ser du skriver S50 motor så da blir jo bilen veldig kjapp også. Følger med videre her. Takk for de 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2022 Share Skrevet Juli 30, 2022 Prosjekt tråd ja ! kjekt Trodde kansje jeg hadde gått glipp av denne jeg, men såg den ble opprettet for noen timer siden 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juli 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2022 (endret) Bil i vugge for andre gang 😅 Fin klyse 😨 Var også litt under ruta på førersiden. Fikk tak i utkapp fra delebil. Klargjøring av understell til pulverlakk. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P PatrickB, tambur4, BjornarHS og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juli 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2022 Klart til grunning. 2k epoxy fra cromax 840r Brilliant Rot Raptor Begynt på fuelsystemet 😄 testing av noen hjul 😍 Ny tank må også få på noe raptor. Blir sort farve på denne 🙌🏼 Reset, Blinklys, Ron Jeremy og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet August 1, 2022 Forfatter Share Skrevet August 1, 2022 Sortering av deler. Blir spennende når alt av m tech 2 skal monteres 😓 Ron Jeremy, PatrickB, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet August 5, 2022 Share Skrevet August 5, 2022 Blir kjekt å sjå når denne er ferdig 😄👍 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 5, 2022 Share Skrevet August 5, 2022 Detta her blir bra 😁 Kanskje du syns da går tregt, men her ha da openbart blitt gjort ekstremt mykje bra. Fortsette du slik so får du ein asom E30 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet August 6, 2022 Share Skrevet August 6, 2022 Skulle ønske jeg hadde sånne skills gitt 😅 Makan til totaltestaurering 😳👍 Veldig artig med sånne tråder. Hva er planen når denne er ferdig ? Showbil eller skal den brukes flittig i sommerhalvåret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet September 1, 2022 Forfatter Share Skrevet September 1, 2022 På 6.8.2022 den 10.33, Bimmerlorris skrev: Skulle ønske jeg hadde sånne skills gitt 😅 Makan til totaltestaurering 😳👍 Veldig artig med sånne tråder. Hva er planen når denne er ferdig ? Showbil eller skal den brukes flittig i sommerhalvåret ? Ingen showbil nei ☺️ Denne skal brukes helse sommeren. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 Kjøpte du den i Larviks området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 Litt av en jobb du gjør her, denne blir meget bra 👌👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 Forresten, om du vurdera å selga ACS-hjula so må du gi beskjed 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå