E30TurboTouring Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 (endret) Vinteren 2014-2015 begynte jeg ombygging av en 316i touring m3. Fikk tak i en irsk reg 2002 m3 smg som allerede var i Norge så jeg slapp å importere bil selv. En tur innom biltilsynet og viste og plomberte begge bilene så var alt klart til å begynne. Litt lite bilder av dette, men fant noen. Endret Januar 16, 2023 av E30TurboTouring mslello, Dusy, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 16, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2023 Fikk god hjelp av en kamerat til å bygge om ledningsnettet i bilen for å få m3 smg nettet til å funke i touring. Han satt mange timer med begge ledningsnett og pinnet ut fra touring nettet og over i m3 nettet. Så takket være han så fungere alt av det elektriske slik som det skal. mslello, mr.Wreckless, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Kult prosjekt ,men hvor langt er du kommet med bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 16, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2023 (endret) Bilen ble ferdig godkjent våren 2015. Deretter var den i daglig bruk som "barnehageracer" i noen år. Hadde også noen turer både på rudskogen på bane, og på familieferie med takboks og full oppakning. Men etter noen år, 2019 tror jeg.... så fikk jeg en ulyd i motoren og det sammen med typisk e46 rust på dører osv førte til at bilen ble satt bort i en krok i vente på å bli fikset. Slik så den ut da. Endret Januar 16, 2023 av E30TurboTouring ahj, bmw123321, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Veldig kult! Godkjent bil, så du må bare slå deg hard og ta rust. Samt få på M3-skjermer så den blir brei og fin 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 16, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2023 Motor ble reparert, men pga andre prioriteringer og covid-19 så ble den plasser bort i kroken igjen. Etter å ha vurdert litt frem og tilbake så ble det bestemt at når karosseriet allikevel skulle fikses og lakkes så måtte det bli m3 utseende på bilen. Jeg er så heldig at jeg har en kamerat som er helt rå på karosseri arbeid, så når han sa at han kunne gjøre dette, så var det ikke noe mer å tenke på. Sjekk ut hans råe Ford Capri bygg. 😀https://instagram.com/fordcaprizakspeed?igshid=YmMyMTA2M2Y= Så da var det å gå til innkjøp av m3 karosserideler slik at han kunne begynne på dette. Han har kommet godt på vei, og bilen er nesten klar for lakk. 😁 Her er masse biler av jobben han gjør. Trenger en strøken frontfanger da den som står på har hatt en tidligere reparasjon og er ikke helt 100%. Om noen har det så er jeg interessert. bmw123321, Reset, Lars89 og 30 andre reagerte på dette 33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw123321 Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Helt rått! Blir artig å følge med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Nydelig arbeid av sveiseren / oppretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Dette var voldsomt til bra arbeid 😊 Morro å se at noen går all in . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Endelig en tråd med masse bilder av platearbeid! Dette blir meget bra. 👌😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Dette blir virkelig gjennomført! Følger med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Respekt! Dette så bra ut😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Januar 26, 2023 Share Skrevet Januar 26, 2023 Det blir helt rått. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 28, 2023 Share Skrevet Januar 28, 2023 bra tråd! Spent på resultatet etter lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Februar 1, 2023 Share Skrevet Februar 1, 2023 Så herlig å se en ombygging gjort så gjennomført 😻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå