E30TurboTouring Skrevet April 24 Forfatter Skrevet April 24 (endret) Blir sakte men sikkert en bil igjen 😀 Endret April 24 av E30TurboTouring e7040d, E.C., Larssoyl og 11 andre reagerte på dette 14
E30TurboTouring Skrevet Juli 30 Forfatter Skrevet Juli 30 Bilen har vært på veien en stund nå, men har glemt å poste noe her 🙈 Så her er noen bilder av bilen slik den ser ut nå, og et bilde sammen med min nyinnkjøpte z3 coupe 2.8, og m3 sedan som jeg og @Turbotrillehar sammen til kosekjøring både på vei og bane. fupsaker, Dusy, Lars89 og 18 andre reagerte på dette 20 1
Saltkjelen Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 Nydelig bygg og knalltøff Z3 Coupe. Den må du poste flere bilder av. Peak reagerte på dette 1
Gabz Skrevet September 10 Skrevet September 10 Utrolig kult prosjekt! Ble meget flott. Støtter Saltkjelen her i ønske om flere bilder av Z3en også E30TurboTouring reagerte på dette 1
E30TurboTouring Skrevet September 11 Forfatter Skrevet September 11 (endret) Takk for hyggelige tilbakemeldinger, her er noen bilder av z3😀 Mulig det kommer egen tråd på dennne senere. Endret September 11 av E30TurboTouring laffe, Lars89, e7040d og 13 andre reagerte på dette 16
Olaandref Skrevet September 11 Skrevet September 11 De felgene hadde jeg faktisk aldri sett for meg på Z3, men det var virkelig tøft 👌 Saltkjelen og E30TurboTouring reagerte på dette 1 1
E30TurboTouring Skrevet September 11 Forfatter Skrevet September 11 (endret) 56 minutter siden, Olaandref skrev: De felgene hadde jeg faktisk aldri sett for meg på Z3, men det var virkelig tøft 👌 Nei det hadde ikke jeg heller 😁 Men bilen hadde bbs replica når jeg kjøpte den som ikke falt helt i smak, så siden jeg hadde M513 liggende så prøvde jeg de på bilen og det funker bra👍 Men har også et sett originale BBS rs2 som må restaureres i vinter og kanskje skal på bilen til sommeren. Noen bilder med prøvmontert rs2. Endret September 11 av E30TurboTouring skoglund, e7040d, StigJ og 5 andre reagerte på dette 8
Dusy Skrevet September 11 Skrevet September 11 For en bilpark! Utrolig kul den Z3en, og ikke minst gjennomført bygg med touringen! E30TurboTouring reagerte på dette 1
e7040d Skrevet September 12 Skrevet September 12 BBS er sikker seier! Noen andre planer for bilen? 😀 E30TurboTouring reagerte på dette 1
E30TurboTouring Skrevet September 12 Forfatter Skrevet September 12 6 timer siden, e7040d skrev: BBS er sikker seier! Noen andre planer for bilen? 😀 Liker bbs, men kunne tenkt meg noen med mer kant enn det rs2 har. Bilen er ikke like fin som den ser ut på bilder, så i første omgang så blir det å lakke opp igjen deler av bilen og ellers fikse litt småting på en gammel bil. e7040d reagerte på dette 1
E30TurboTouring Skrevet September 12 Forfatter Skrevet September 12 Skulle fått touring litt lavere forran, og siden det ikke er coilovers på den er jeg på jakt etter senkeskåler. Noen som vet hvor jeg får tak i det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå