Gnusmas123 Skrevet August 22, 2024 Forfatter Skrevet August 22, 2024 Ting tar tid! Ihvertfall når man er "litt" kresen på resultatet! Men bilen er omsider ferdig lakkert! Slenger ved litt bilder. z3'en sneik seg med under fotografering også Blir litt meir aktivitet her framover ! Skulebollen, Werther, Øyvind L. og 15 andre reagerte på dette 18
B. Sveigdalen Skrevet August 23, 2024 Skrevet August 23, 2024 Alltid artig med E39, spesielt en slik en. Var det kun litt kosmetisk puss som måtte til?
Gnusmas123 Skrevet August 23, 2024 Forfatter Skrevet August 23, 2024 53 minutter siden, B. Sveigdalen skrev: Alltid artig med E39, spesielt en slik en. Var det kun litt kosmetisk puss som måtte til? Absolutt! 😁 Nei, det er ein del ting som skal fikses. Følg med så ser du ! B. Sveigdalen reagerte på dette 1
LP760 Skrevet August 23, 2024 Skrevet August 23, 2024 On 3/1/2024 at 11:59 PM, Gnusmas123 said: Oppdatering fra Tyskland! Eksos til m-coupe er sendt. Gleder meg stort 😁 kom over ein auksjon på ein gammal kjenning forrige veke. BMW Alpina B10 4,6 v8. (TV88747) Tilbake i 2014 var eg med ein kamerat til Oslo for å hente denne. Det var den gang ein tilnærmet strøken Japan importert bil. Han førstegangsregistrerte den og vi hadde mykje morro i den bilen. Siden den gang har bilen forfalt kraftig. På eit tidspunkt var den til og med stjelt. Eg er usikker på om denne blir beholdt. Målet er å sette den i stand og gi den nytt liv. Eg sliter skikkelig med å sjå på at slike biler forfaller. Det er tross alt kun produsert 203 v8/1 i verden. Dette er bil nr 187 Bilder og planen videre kommer ! 😁 Du har vel ikke en v8/1 her? Det er vel forbeholdt facelift? Er produsert en del flere av disse tror jeg. Uansett, bra du tar vare på denne! Spennende å følge med
Gnusmas123 Skrevet August 25, 2024 Forfatter Skrevet August 25, 2024 På 23.8.2024 den 16.20, LP760 skrev: Du har vel ikke en v8/1 her? Det er vel forbeholdt facelift? Er produsert en del flere av disse tror jeg. Uansett, bra du tar vare på denne! Spennende å følge med Det er korrekt det du skriver ☺️ Ser no at facelift og preface blir skilt i produksjon nr. Disse er produsert fleire av, ja 😅
Gnusmas123 Skrevet September 15, 2024 Forfatter Skrevet September 15, 2024 Da har eg fått jobba litt med Alpina! 😀 Det som er gjort er: -Tatt ned girkasse og bytta tetning mellom motor / gir. -Skifta bunnpannepakning, nederste del. -Service på girkasse / motor. -Nye bremser, framme / bak. -Nye lister på sidene og shinet opp på bakfanger / framfanger. -Nye sideblinklys. -Ny radiator. -Nye reimer og løpehjul -Montert ny takluke pakning -Ny spiller, Dynavin. (ikkje trekt kabler enda.) -Fått på emblem på bakluke. -Tatt av Toppdeksel, blir blåst og pulverlakkert til veka. -Alpina nøkkelring, detaljer Legger ved litt bilder! Eystein Ose, mossing 92, Ingen og 11 andre reagerte på dette 14
Gnusmas123 Skrevet September 20, 2024 Forfatter Skrevet September 20, 2024 Enda fleire detaljer på plass! 4 nye emblem til senter + 4 nye låsekopper. Nye tidsriktige skilt liffi, StigJ, HakonLimseth og 7 andre reagerte på dette 10
Gnusmas123 Skrevet Oktober 16, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2024 Oppdatering! Fått og montert Alpinastriper. (Det var heilt jævli) Toppdeksel ferdig pulverlakkert og montert. Tatt av dørtrekk og feilsøkt på bakrute h.s. - Bestilt ny heis og motor. Begynner å nærme seg ferdig no! sveigis, StigJ, skoglund og 6 andre reagerte på dette 9
Skulebollen Skrevet Oktober 16, 2024 Skrevet Oktober 16, 2024 Mykje flott arbeid! sveigis og Gnusmas123 reagerte på dette 2
Gnusmas123 Skrevet Oktober 16, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2024 20 minutter siden, Skulebollen skrev: Mykje flott arbeid! Takk 😁!
sveigis Skrevet Oktober 16, 2024 Skrevet Oktober 16, 2024 Ja imponerende å se . Flotte detaljer der en flott bil blir enda finere . Gøy å se Gnusmas😊 Gnusmas123 reagerte på dette 1
Gnusmas123 Skrevet Oktober 16, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2024 48 minutter siden, sveigis skrev: Ja imponerende å se . Flotte detaljer der en flott bil blir enda finere . Gøy å se Gnusmas😊 Takk takk 😁 Er veldig givende og ikkje minst kjekt å drive på med ein slik bil !
Eystein Ose Skrevet Oktober 16, 2024 Skrevet Oktober 16, 2024 Utrolig flott! Håper å få sett denne på et treff når den er ferdig. Z3M'en din var min favoritt på motorfestivalen i år! Gnusmas123 reagerte på dette 1
Gnusmas123 Skrevet Oktober 16, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2024 1 time siden, Eystein Ose skrev: Utrolig flott! Håper å få sett denne på et treff når den er ferdig. Z3M'en din var min favoritt på motorfestivalen i år! Takk 😁 Herlig å høre, veldig kjekt når folk setter pris på det som ikkje er så vanlig 🙌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå