Ingvaldsen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 1 time siden, AndreasD skrev: Så dette fungerer faktisk? Har alltid trodd at dette var noe lureri som i verste fall kunne gjøre skade på motoren, men hvis det faktisk fungerer så skal jeg prøve det selv. I enkle trekk så fungerer det slik at det tvinger opp eksostemperatur, men det er sikkert mer i det også.
Saltkjelen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Gratulerer med herlig E65! Jeg føyer meg i rekken bak kommentar om at alcantara taktrekk er undervurdert. Spesielt på E65 og F01 hvor det er sydd i tillegg. Skikkelig fin finesse!
mr.pingu Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det interiøret er så fin 🤩 Gratulerer med E65 igjen
sveigis Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Gratulerer med skikkelig vogn igjen 😊 Flott bil dette
viggo E34 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Gratulerer med staslig vogn, har sett mye på e65/66 selv siste året. Helst e66 760il, ser ut ut som hærlige biler Hvordan føler du disse ventilerte setene med massage er kontra vanlige komfort stoler? Hører mange si er dårligere komfortmessig da di blir en del hardere?
ehaugsnes Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden 40 minutter siden, viggo E34 skrev: Gratulerer med staslig vogn, har sett mye på e65/66 selv siste året. Helst e66 760il, ser ut ut som hærlige biler Hvordan føler du disse ventilerte setene med massage er kontra vanlige komfort stoler? Hører mange si er dårligere komfortmessig da di blir en del hardere? Jo takk😃 har ikke merka noe forsjell på de to jeg har hatt, den første hadde det samme standard skinnet som denne har og, like komfortable. Men syns dog massasjen og kjølinga fungerer utmerket! Trykker skikkelig i rompa, og kjølinga blåser bra med luft😊 apropo e66, så har denne vært ute på marketplace ei god stund. Helt sikkert mulighet for pruting
Tony Soprano Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Herlig kontinentkrysser dette ! Gratulerer 🤩 Savner litt både min gamle E65 og F01 ! Virkelig flott med alcantara taktrekk 😊 Hadde det i begge biler her er bilde av taktrekk i F01 du merker på denne tiden att det ble lagt flid i interiøret sveigis, Kolstad Jr., ehaugsnes og 2 andre reagerte på dette 5
ehaugsnes Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden 3 minutter siden, Tony Soprano skrev: Herlig kontinentkrysser dette ! Gratulerer 🤩 Savner litt både min gamle E65 og F01 ! Virkelig flott med alcantara taktrekk 😊 Hadde det i begge biler her er bilde av taktrekk i F01 du merker på denne tiden att det ble lagt flid i interiøret Takk! 😊 det var mye kulere enn jeg først trudde med alcantara taktrekk ja😅 du hadde de mer eksklusive handtakene i taket og ser jeg, det utgjør og litt😊 du som har hatt både e65 og f01, hvordan syns du disse var opp mot hverandre?
Tony Soprano Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 2 minutter siden, ehaugsnes skrev: Takk! 😊 det var mye kulere enn jeg først trudde med alcantara taktrekk ja😅 du hadde de mer eksklusive handtakene i taket og ser jeg, det utgjør og litt😊 du som har hatt både e65 og f01, hvordan syns du disse var opp mot hverandre? Om du er som meg og liker akselavstand og den litt tyngre feelingen disse gir så er det ikke så mye forskjell som man skulle tro. Mulig att E65 var bedre støyisolert ? Store sedaner har alltid appelert til meg. Husker att når jeg fikk min E65 fra BMW forhandler i Tyskland så ble jeg mektig imponert. Det var en svært sjelden bil på Møre på denne tiden og så var det ACC også og det var det ikke mange biler som hadde på denne tiden. Ser stadig etter ny 7er på Finn 😄 Mulig jeg er litt for kresen på km /utstyrsliste/fargekombo 🫣
ehaugsnes Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 4 timer siden, Tony Soprano skrev: Om du er som meg og liker akselavstand og den litt tyngre feelingen disse gir så er det ikke så mye forskjell som man skulle tro. Mulig att E65 var bedre støyisolert ? Store sedaner har alltid appelert til meg. Husker att når jeg fikk min E65 fra BMW forhandler i Tyskland så ble jeg mektig imponert. Det var en svært sjelden bil på Møre på denne tiden og så var det ACC også og det var det ikke mange biler som hadde på denne tiden. Ser stadig etter ny 7er på Finn 😄 Mulig jeg er litt for kresen på km /utstyrsliste/fargekombo 🫣 Hva med denne?🤩 Tony Soprano og Ingvaldsen reagerte på dette 2
Tony Soprano Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Flott bil ! Men tror det blir en G11 neste gang 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå