ehaugsnes Skrevet Januar 27 Forfatter Skrevet Januar 27 Imens jeg venter på servicedeler til e65’n slik at jeg kan lage en post om den, fikk jeg en annen hyggelig melding idag! Gulvmattene til e53’n er ferdiglaga😄 det blir en fin gave siden jeg har eid bilen i to år imorgen. Ikke så mye og skryte av, men jeg har aldri eid en bil så lenge før😆 skal sette meg ned og finne ut alt som er bytta på den ila den tiden mattene ser veldig bra ut. Dette er ikke orginale matter, men ser ut til og være veldig bra kopier. Rett farge på skinnet er det og i og med at man fikk slike matter orginalt på e53 så får det gå. De kommer seg på rundt 3000kr + frakt, og de har i flere farger og til fler modeller og! Om noen andre her inne trenger. mr.pingu, viggo E34, Tony Soprano og 8 andre reagerte på dette 11
ehaugsnes Skrevet Januar 27 Forfatter Skrevet Januar 27 21 minutter siden, Snagg30 skrev: Er vell ikke så heldig at de finnes til E46 M3? Jo, har sett et par e46 med de 😎 e39 og. https://www.topmats.cz/bmw-e46/ Tony Soprano reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Januar 27 Skrevet Januar 27 Se der ja, dette vil jo matche veldig pent. Ikke perfekt men nede ved fot enden er det litt mørkere så mulig man slipper unna med litt farge forskjell. Må prøves hvert fall tusen takk Tony Soprano og fupsaker reagerte på dette 2
ehaugsnes Skrevet Januar 27 Forfatter Skrevet Januar 27 15 minutter siden, Snagg30 skrev: Se der ja, dette vil jo matche veldig pent. Ikke perfekt men nede ved fot enden er det litt mørkere så mulig man slipper unna med litt farge forskjell. Må prøves hvert fall tusen takk det blir nok knall i din og😁
Skulebollen Skrevet Januar 29 Skrevet Januar 29 Nydelige matter! Skulle hatt nye grå til m5en min også, men står det kun sendes til tjekkia og Slovakia?
ehaugsnes Skrevet Januar 30 Forfatter Skrevet Januar 30 6 timer siden, Skulebollen skrev: Nydelige matter! Skulle hatt nye grå til m5en min også, men står det kun sendes til tjekkia og Slovakia? Det står det, men det var ikke noe problem og sende til Norge. Har en venn i Tsjekkia som satte meg i kontakt med han kan høre med han om du vil? Evt kan du og. @Snagg30 kjøpe et sett sammen? prisen kom seg btw på 2000NOK inkl frakt og. Så kommer det vel toll utenom. Innafor! Snagg30, Skulebollen, sveigis og 1 annen reagerte på dette 3 1
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 20:52 Forfatter Skrevet Søndag kl. 20:52 På tide med ei ny oppdatering! X5’n har nok en gang vært på bukken noen dager😅 har venta på de justerbare camber/toe-armene som omsider kom. Endte opp med Hardware racing sine, da disse var de beste ifølge folk som har kjørt mye senka x5. De ble svindyre med frakt og toll, men.. Var et annet merke til 1/3 av prisen, men der hadde folk opplevd at delene knakk under kjøring. Uaktuelt! armene på plass, og foringer strammes i riktig kjørehøyde. Bytta også stabstagforinger bak her😊 orginalt har e53’n en plastbrakett som ligger på denne bærebrua hvor bremserør og abs-sensor ligger i. Denne passa selvfølgelig ikke over på dise armene. Måtte. Finne på noe lurt for og få skjerma de for gnissing av bærebru Hadde ei pex-rør liggende i firmabilen. Den kan jo funke🤔 Mangel på skrustikke for og feste røra mens jeg skjærte et snitt i den. Måtte være kreativ😅 slik ble det! Skal festes med slangeklemme eller noe tykker strips etterhvert, men hadde ikke noe. Ser kanskje rart ut, men det funker. Røra er fra Dusj på rom 327 på fosen videregående skole hvis noen lurte😎 og så ble e23’n henta forresten. Ble delesalg av alt til slutt. Har fortsatt mye deler igjen, og kom igrunn greit ut av dette med og selge i deler. Har fortsatt foringer til deg @Rune-K, de skal du få mot porto👍🏻 dagen etter ble det og gjøre ferdig e53’n før e65’n omsider skal på bukken. Denne «underguarden» på disse er veldig kul og skjelden, men veldig veldig upraktisk når man skal skru bil😂 Til og med oljeskift går ikke, luka stopper så den ble demontert. Går veldig greit med rett utstyr litt kult at klistermerket med delenummer fortsatt står på. NLA😁 Og oljeskift ble det! Så bytta jeg løpehjulet på ac-strammeren. Denne lagde mye lyd, så deilig og få bytta ut denne! så var det drivknyten sin tur, denne begynte og lage ulyd etter senk. Så den var sikkert sliten. Typisk at jeg bytta mansjett på den slitne for 200km siden da😅 ny SKF-knyte ble montert. så fikk jeg omsider mattene 😄 veldig fornøyd, kvaliteten virker også super. Baksetene er demontert, så prøvde bare ei foran. og så over til denne; fy faen for en bil🤩 vanvittig god bil. Blir mer og mer glad i den hver tur jeg kjører liker også interiøret. Her føler man virkelig at man sitter i noe eget. E65 ligner jo ikke på noe annet, slik som e38 ligner på e39, f01 ligner på f11 osv. føles solid bygd, ikke noe interiørknirk. Stille innvendig og null motorstøy, og bra steroanlegg. Til og med koppholderne her liker jeg, de er helt perfekt plassert. Når man kjører og har høyrehand på armlenet, slipper man og røre handa unødvendig for og ta etter kaffekoppen. Handa treffer perfekt😂 dette er en bil jeg virkelig gleder meg til og begynne på. Har allerede kjøpt inn diverse🤓 men tar gjerne imot tips til sommerhjul! så er jeg i gang med verkstedbenk i garasjen!😃 ble straks enklere og skru med en plass og legge fra seg deler og verktøy. Mangler maling, beslag og diverse hyller, så stay tuned. Rune-K, E.C., MarcusSteffensen og 14 andre reagerte på dette 16 1
Tony Soprano Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Her har du både hjul og delebil 👋🙂 https://www.finn.no/388438046
ehaugsnes Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden 2 timer siden, Tony Soprano skrev: Her har du både hjul og delebil 👋🙂 https://www.finn.no/388438046 Nå må ikke du fyre opp her😄 plutselig står den her ute Tony Soprano reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Vel, e23 kapitellet er jo (nesten) over. Hadde igjen en del deler som jeg lagde noe kult av! Skulle nesten ha kobla lys i de og, hadde vært prikken over i’en. Bildene fra stua er kun for og terge dama. Regna med det ble ny norgesrekord i nedstemt hvis jeg hang den opp der😂 så måtte bare… men den henger fint i garasjen og følger med ned på barnebarnet sitt, e65 nå😎 Bendik Kjellevold, ///M-ini95, Ampera og 11 andre reagerte på dette 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå