Gå til innhold

Min Bmw f82/m4 montering av front leppe, hjelp?


 Share

Anbefalte innlegg

Lager meg en liten tråd her. Altid hatt bmw som bil. Men de siste årene har blitt tilbrakt i kassebil. Men nå var det endelig tid for å realisere en liten gutte drøm. M4 har jeg drømt om siden den kom ut i 2014. Så var en sinsyk følelse når jeg endelig kunne sette meg inn i drømmebilen å kunne kjøre hjem:) 

valget falt på en 2019 bmw f82/m4 i fargen alpine hvit. Med 40.000km på telleren. 

57854F72-D021-4A17-89F5-29DE4CB4E448.jpeg

5B7F22C6-0116-4594-9553-F2F76459C6CA.jpeg

Endret av bjarne89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snagg30 skrev:

Gratulerer med noe av det vakreste som har rullet ut av BMW sin fabrikk! Med 40.000km så har du vell kanskje fått kjøpt et hyggelig eksemplar som ikke er herjet mye med. F82 i hvit er rå lekkert :) 

Takk:) ja, denne virker veldig bra. Kun hatt en eier i Tyskland. Aldri vinterkjørt. 
har fulgt med på Finn.no en stund. Å de fleste m4 har gjerne hatt 5-10 eiere som bare har hatt bilen en kort periode. Regner med dem da blir godt brukt. Så når denne endelig dukket opp, så måtte jeg bare slå til.:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott M-bil! Jeg kjenner meg godt igjen i følelsen du beskriver av å sette seg i drømmebilen for første gang og kjøre hjem, det virker bare helt uvirkelig. Nå har du mye kjøreglede å se fram til denne sommeren.👌 
 

13 hours ago, Snagg30 said:

Gratulerer med noe av det vakreste som har rullet ut av BMW sin fabrikk! Med 40.000km så har du vell kanskje fått kjøpt et hyggelig eksemplar som ikke er herjet mye med. F82 i hvit er rå lekkert :) 

8 av 10 M4 på finn er tikkende bomber. Jo flere performance deler og dekaler en M4 har, gjerne ebay varianter, jo større sannsynlighet er det for at det er et elendig eksemplar. Mange av disse unge eierne som kjøper disse bilene prioriterer ofte å bruke mesteparten av pengene på kosmetiske modifikasjoner og eksoslyd fremfor å opprettholde et godt vedlikehold. Enda verre er det disse selgerne som legger ut Snapchat skjermdumper i salgsannonsen hvor bilen står helt på skrå. Og ser du en M-bil med en energidrikk i annonsebildet så er det bare å lukke vinduet med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) blir en fin sommer det her med bildrømmen:) planen nå er å få levert den å få tatt en ordenlig polering og legge en coating på den. Så blir det å kjøpe enn en Carbon difusor og en front leppe. Så det bryter litt opp med alt det hvite.:) å et sett med nye dekk.:) ellers så skal jeg bare kjøre å kose meg med den i sommer:) 

dette blir bare en sommerbil. Så vinteren så skal den få stå å kose seg i garasjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vanvittig fin bil. Faktisk ikke så vanlig å se disse i alpinhvit, så det var et friskt innslag. Såg veldig original ut, det er jo ikke annet enn et pluss når det kommer til disse bilene. 
Uten sammenligning for øvrig; husker når 4-serie kom. Jeg var helt slått i bakken av det lekre designet, og alt som hadde fulgt over fra konseptet. Jeg hadde da en F20 1-serie, og hadde aldri innbilt meg at jeg skulle få eie en selv en gang. For upraktisk, og ikke minst for dyr. Men med noen år med heftig mye jobbing både for meg og kona, så var vi på jakt etter 3GT som neste familiebil. Så var vi tilfeldigvis innom Bavaria for å kikke på en slik, da vi så en F36 428ix stående der i karbonsort med brunt Individual skinn. Så slående vakker. Og stor nok for oss! Begynte å sammenligne, og med litt økt budsjett kunne vi få tak i alle fall en 420xi/xd. Finn ble fulgt med på, og så snart vår bil var solgt var det kontrakt på akkurat den 420xd’en vi hadde lyst på, men som vi trodde var for dyr. Dette var i 2017, og bilen, den har vi enda og er utrolig fornøyd. BMWs første 4-serie blir jeg aldri lei av å hverken se på eller å kjøre. Kan tenke meg M4 er noe helt eget, så uten sammenligning for øvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, papertiger skrev:

Gratulerer så mye med vanvittig fin bil. Faktisk ikke så vanlig å se disse i alpinhvit, så det var et friskt innslag. Såg veldig original ut, det er jo ikke annet enn et pluss når det kommer til disse bilene. 
Uten sammenligning for øvrig; husker når 4-serie kom. Jeg var helt slått i bakken av det lekre designet, og alt som hadde fulgt over fra konseptet. Jeg hadde da en F20 1-serie, og hadde aldri innbilt meg at jeg skulle få eie en selv en gang. For upraktisk, og ikke minst for dyr. Men med noen år med heftig mye jobbing både for meg og kona, så var vi på jakt etter 3GT som neste familiebil. Så var vi tilfeldigvis innom Bavaria for å kikke på en slik, da vi så en F36 428ix stående der i karbonsort med brunt Individual skinn. Så slående vakker. Og stor nok for oss! Begynte å sammenligne, og med litt økt budsjett kunne vi få tak i alle fall en 420xi/xd. Finn ble fulgt med på, og så snart vår bil var solgt var det kontrakt på akkurat den 420xd’en vi hadde lyst på, men som vi trodde var for dyr. Dette var i 2017, og bilen, den har vi enda og er utrolig fornøyd. BMWs første 4-serie blir jeg aldri lei av å hverken se på eller å kjøre. Kan tenke meg M4 er noe helt eget, så uten sammenligning for øvrig.

Ja, syns den 4 serien er utrolig lekker og altid ønsket meg. Å har altid drømt om å eie en M bil. Så når først mulighet kom for å eie en m4 så måtte jeg bare slå til. Men tok lang tid å lete etter den rette. Da de fleste jeg kom over hadde veldig mange eiere og godt brukt virket det som. Så veldig fornøyd med dette kjøpet. Helt orginal, ikke vinterkjørt og kun 1 tideligere godt voksen eier.:) 

Endret av bjarne89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en dag fri og sola skinner. Da må man ut å kjøre seg en tur:) blir bare mere å mere fornøyd med den bil her. En fantastisk bil på alle måte. Rolig å behagelig når man vil det. Å et monster hvis man ønsker det:) 

nå er det frontleppe i Carbon på vei i posten. Pluss litt Carbon til gir og ramme rundt. 
 

 

773DC04C-BCA1-4C2F-8471-5AFE2B85FFA2.jpeg

E45B0AF6-8846-4ABB-A930-6825F7B8BD2B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • bjarne89 changed the title to Min Bmw f82/m4❤️

Driver å leker med tanken på å foliere bilen min. Litt lyst på en litt sprekere farge. Er jo veldig fin i hvit. Men er glad i farger. Noen som har noen erfaringer med folie? Blir det bra? Lett/vanskelig å holde pent? 
ellers er Carbon frontleppe på vei i posten. Pluss Carbon til gir og ramme rundt:) 

0201986B-EDB7-455A-B5E3-E07587C5B6D7.jpeg

Endret av bjarne89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • bjarne89 changed the title to Min Bmw f82/m4 montering av front leppe, hjelp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...