tambur4 Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 (endret) Lørdag 3.juni er det Alpina-treff på Dikemark. Dette er Skandinavias største Alpina-treff! Her blir det nok mye fint å se på😎 Begynner 11:00 Endret Juni 3, 2023 av tambur4 Lagt til bilder Marius2002, Dusy, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Jeg kommer tambur4 og Dusy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Har også tenkt å ta turen opp, det er jo et celebert besøk i «nabolaget» Kjemper dog i mot pollen her om dagen, men satser på at legen hører på meg at jeg trenger en sprøyte i rumpa med en god dose antihistamin fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Er det noen av dere «kjent» folk som skal mot hvor Netlandet holder til etter treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 2 timer siden, Snagg30 skrev: Er det noen av dere «kjent» folk som skal mot hvor Netlandet holder til etter treffet? Noe du trenger å få bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 @Olaandref Ser jeg bomma litt, Dikemark var og i feil retning. Jeg fikk et innfall om å ta meg fri fra jobb å reise ned på treffet, Alpina har jeg alltid likt. Og M3’n skal til Netlandet om litt over 1 uke, men så har jeg en bil i Oslo og en bil på Skedsmokorset som skal til meg i Ålesund og da har jeg muligheten å kjøre ned M3’n nå også tar jeg en av de bilene hjem i stedet for å bruke NBT. Men alle 3 plassene er et stykke unna hverandre ser jeg Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Hvor finner jeg info om treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2023 Dusy, papertiger, hanssae og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 3, 2023 Share Skrevet Juni 3, 2023 Fantastisk flott treff, utrolig mye vakkert å se på 😀 Flotte bilder her 👍 Ron Jeremy og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå