jokkeeng Skrevet April 5 Forfatter Share Skrevet April 5 Fått gjort litt mer, fått nytt stål i indre og yttre kanal nede venstre foran, blir som ett skikkelig avansert puslespill når man må lappe ihop slik jeg har gjort. Fått nye emblemer foran og bak da de var ødelagte. Har også fått litt lakk ihht fargekode. sveigis, tennbrikket, Otis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 6 Share Skrevet April 6 Blir spennende å se dette når du skal til med lakkering .😊 Ikke minst godt å få tatt rust og få det på stell . jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet April 6 Forfatter Share Skrevet April 6 Litt idag og, punkter å sliper å tilpasser å «helsveiser» til slutt..gulvet og kanal foran begynner å bli en hel del igjen. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet April 9 Forfatter Share Skrevet April 9 Håper jeg får jekkfeste til å bli solid og fint igjen. skoglund og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Juli 26 Forfatter Share Skrevet Juli 26 Ikke relatert til 524, men fant en artig bmw i svergie på ferietur med gutten😊 HakonLimseth og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Juli 26 Forfatter Share Skrevet Juli 26 Ikke blitt gjort så mye med 524’en i det siste. Har bare ferdigstilt sveisinga foran i venstre «hjørne» og begynt å bevege meg bakre hjørne, er hull i kanalen som jeg har begynt å slipe på for å finne omfang. Det som er sveisa er grunna med sinkspray, så bilen står på bukker enda. Har vært ferie og div, og mekket på V50’en til fruen en del. Har også byttet skiver foran på X3 til zimmermann sport, og nye klosser, samt smurt opp glidebolter. feriebilen, kjørte godt over 200mil igjennom norge og sverige på en uke, bilen funka helt suverent. Glad i interiøret i denne! Volvo mekking med dama. Dysetetninger, og trykkrør til turbosmøringa, samt full service her. vet ikke om den kommer fram, men en liten filmsnutt fra bremser ferdig montert på F25’en 11D6FC25-3B98-4DEF-8570-12EE7AAD12A1.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 1 time siden, jokkeeng skrev: samt smurt opp glidebolter. ikke for å være lei eller noe slik, men står spesifisert at boltene ikke skal smørest. men om du skulle få ubalanse/glaserte klosser på sikt så vet du hvorfor gleder meg til å se mer innehold av 524 jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Juli 26 Forfatter Share Skrevet Juli 26 nei du er ikke lei, er klar over det, men de hadde tatt skjevt, så tenkte det kunne lønne seg å smøre glideboltene. Er det noe annet jeg burde sjekke da? Innerste klossen hadde nesten dobbelt så mye slitasje som yttre. Enn så lenge og med over 200 kjørte mil på ferie pluss litt til så har det bare vært en fryd å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 27 Share Skrevet Juli 27 bruker scotchsprite å setter glidepinnene i drillen og polerer de glatte å fine, og så skal glideflatene på klave og kaliper smøres med bremsepasta. enn annen ting jeg har merket er at klosser er litt unøyaktig laget så du må fram med fil for å få de til å glid fritt på klave. jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Juli 27 Forfatter Share Skrevet Juli 27 Genialt! Neste gang skal jeg bytte klosser blir dette oppskriften😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Juli 28 Forfatter Share Skrevet Juli 28 Ett lite stemningsbilde fra i vinter når bilen måtte utfor garasjen noen timer, før sveising var påbegynt. Tøff bil dette. Gledes til jeg er ferdigsveist og klar for å kjøre den på eu-kontroll å får en viss pekepinn på hva som evt må utbedres. HakonLimseth, Ingen og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet August 5 Forfatter Share Skrevet August 5 Ikke skjedd mye her, men begynner å mote meg opp til å ta en kappe-slipe-sveise-økt bake i kanalen. Litt bilder av hvordan fronten ble, bare med zink grunning. dreneringa til takluka er ihvertfall kommen ut av kanalen👍🏻 Olaandref, HakonLimseth og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå