sveigis Skrevet Mandag kl. 12:12 Forfatter Skrevet Mandag kl. 12:12 45 minutter siden, Haug530D skrev: Slikt er jo alltid kjekt 😃 Ja egentlig helt utrolig .😊 Selv om forskjermer er råtnet i bunn er det verdens letteste sak og ordne . Kjøpe en kanal ,kappe derifra og sveise rett på . Det gjorde jeg på min og det har holdt seg . Hvem vet plutselig så dukker det opp en e28 til og da trenger ma jo deler .(Håper det ikke skjer ).😅
Mortenej Skrevet Mandag kl. 18:16 Skrevet Mandag kl. 18:16 Dette er jo utrolig gøy! Tenk at det fortsatt finnes folk som dette. Håper du får på plass lagring, så du får tatt godt vare på disse delene. sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Mandag kl. 20:57 Skrevet Mandag kl. 20:57 8 timer siden, sveigis skrev: Ja egentlig helt utrolig .😊 Selv om forskjermer er råtnet i bunn er det verdens letteste sak og ordne . Kjøpe en kanal ,kappe derifra og sveise rett på . Det gjorde jeg på min og det har holdt seg . Hvem vet plutselig så dukker det opp en e28 til og da trenger ma jo deler .(Håper det ikke skjer ).😅 Bare innrøm det Jan, du håper det en dag står enda en E28 på tunet 😇 🤭 Men det var jo virkelig en fin telefon å få ja sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 05:38 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 05:38 11 timer siden, Mortenej skrev: Dette er jo utrolig gøy! Tenk at det fortsatt finnes folk som dette. Håper du får på plass lagring, så du får tatt godt vare på disse delene. Ja det er utrolig og veldig enig Morten at det finnes . Ja lagring skal jeg få fikset til dette ,er jo mer verdt dette enn gull omtrent 😅. 8 timer siden, Olaandref skrev: Bare innrøm det Jan, du håper det en dag står enda en E28 på tunet 😇 🤭 Men det var jo virkelig en fin telefon å få ja Haha ja ,hadde jeg hatt plass og en garasje ,så hadde det nok vært en . En sølv e28 hadde vært drømmen ,er jo 30 årsiden jeg kjøpte min første til neste år .(Tenk 30 år ..)😩 Ble satt ut ja og forskjermer det er sånn jeg kan fikse mtp bunn.
Haug530D Skrevet Tirsdag kl. 06:20 Skrevet Tirsdag kl. 06:20 37 minutter siden, sveigis skrev: Ja det er utrolig og veldig enig Morten at det finnes . Ja lagring skal jeg få fikset til dette ,er jo mer verdt dette enn gull omtrent 😅. Haha ja ,hadde jeg hatt plass og en garasje ,så hadde det nok vært en . En sølv e28 hadde vært drømmen ,er jo 30 årsiden jeg kjøpte min første til neste år .(Tenk 30 år ..)😩 Ble satt ut ja og forskjermer det er sånn jeg kan fikse mtp bunn. Kjøpte vel min første rundt milleniumskiftet en E28 1985 520I med hele 120 illsinte hester Desverre en av bilene jeg angrer på at jeg kvittet meg med, tenkte jeg skulle se om det var mulig og sjekke hvilke biler jeg har eid og finne regnr på den, desverre så gikk det ikke så langt tilbake, men jeg fant ut at min BMW no2, en 520IA fra 1992 lever i beste velgående er kjørt rundt 300k og befinner seg i Harstad, avskiltet og med kjøreforbud, synes det er godt gjort at den har holdt såpass (Den var forøvrig i ganske grei stand når jeg kvittet meg med den) sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 18:48 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 18:48 Da har jeg fått ordnet sjåfører og bil er klar for Bavaria til torsdag . Men først opp: På med vinterhjul som er slitt likt : Dette er ekstremt synes jeg : Dette: Så nå blir det jo spennende om ting lar seg justere eller om det er rustet fast . Håper det løsner greit .😊 Ampera reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Torsdag kl. 17:21 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 17:21 Vel da er jeg hjemme etter en tur på Bavaria for såkalt 4 hjulsmåling . Og her står den i kø : Og opp med noe måle greier : Og når alt var på plass så var det jo mye rødt gitt 😅: Lang historie kort ,men her må det kjøpes mye nytt bak gitt . Alt sitter dønn . Justeringsbolter rustet fast i foringer osv ,men skal bestille alt imorgen. Da blir det bra 😊 mr.pingu og BimmerFan! reagerte på dette 2
sveigis Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Jeg fortsetter like gjerne der jeg slapp igår . Og idag har jeg forberedt meg faktisk og hva da på ? Jo det er nå en gang sånn at når man skal justere noe på bil ,så er det jo alltid rustet fast ,så hvorfor ikke ta og klargjøre sånn at det og justere forstilling blir en lek ?😊 Opp med bil : Og som forventet så er alt grodd igjen : Da er det bare og soake inn: Og for og forhindre skandaler med brukne bolter ,så varmes det : For denne styrekulen satt godt . Mer varme: Jo forresten ,merket ca ved montering igjen : Så var delen av og det uten og ødelegge noe som helst 😊: Ting ble rengjort på alle mulig sett og smurt opp: Nå skal det bli meget lett og justere her ja ,nå har jeg jo tatt dritten her . Ting på plass: Andre siden : Her satt det nesten på grensen men med varme så gir ting seg : Samme prosedyren : Bolt til endeledd : Somsagt så ble alt rengjort her og smurt opp og nå går det like lett som i smør .😊 Vet jo hvordan det kunne blitt her liksom . »Knakk ditt og datt så det og må nytt « 😩😅 Nå slipper jeg det og sendte snap til han som skal hjelpe meg og han var kjempeglad . Nå er den helt vill på styringen men det har null og si nå.
Daniel. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 23 timer siden, sveigis skrev: Lang historie kort ,men her må det kjøpes mye nytt bak gitt . Alt sitter dønn . Justeringsbolter rustet fast i foringer osv ,men skal bestille alt imorgen. Da blir det bra 😊 Dette er vel rimelig standard på E9x som har kjørt en god stund i Norge. Måtte bytte noen stag bak på gamle 335en på grunn av dette siden det skulle monteres coilovers på den 😅 sveigis reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 22 minutter siden, sveigis skrev: Jeg fortsetter like gjerne der jeg slapp igår . Og idag har jeg forberedt meg faktisk og hva da på ? Jo det er nå en gang sånn at når man skal justere noe på bil ,så er det jo alltid rustet fast ,så hvorfor ikke ta og klargjøre sånn at det og justere forstilling blir en lek ?😊 Opp med bil : Og som forventet så er alt grodd igjen : Da er det bare og soake inn: Og for og forhindre skandaler med brukne bolter ,så varmes det : For denne styrekulen satt godt . Mer varme: Jo forresten ,merket ca ved montering igjen : Så var delen av og det uten og ødelegge noe som helst 😊: Ting ble rengjort på alle mulig sett og smurt opp: Nå skal det bli meget lett og justere her ja ,nå har jeg jo tatt dritten her . Ting på plass: Andre siden : Her satt det nesten på grensen men med varme så gir ting seg : Samme prosedyren : Bolt til endeledd : Somsagt så ble alt rengjort her og smurt opp og nå går det like lett som i smør .😊 Vet jo hvordan det kunne blitt her liksom . »Knakk ditt og datt så det og må nytt « 😩😅 Nå slipper jeg det og sendte snap til han som skal hjelpe meg og han var kjempeglad . Nå er den helt vill på styringen men det har null og si nå. Ikke så dumt det nei, har hatt 3 biler på hjulstillingskontroll innenfor 1 år, men på 2 av de så var det meste nytt i understell eller overhalt/smurt opp 🙂 må nok levere E60'n også, siden rattet peker ørlite til venstre og bilen drar litt mot høyre 😂, men ingen hast med den, nylig eu godkjent og uten skilt, blir nok uansett ikke brukt i vinter da diesel og småkjøring ikke er noe særlig. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden 1 time siden, Daniel. skrev: Dette er vel rimelig standard på E9x som har kjørt en god stund i Norge. Måtte bytte noen stag bak på gamle 335en på grunn av dette siden det skulle monteres coilovers på den 😅 Ja det tror jeg nok du kan ha rett i ja ,for her sitter det godt ja .😅 Akkurat ja ,er greit og ha justering iorden da til det og . 1 time siden, Haug530D skrev: Ikke så dumt det nei, har hatt 3 biler på hjulstillingskontroll innenfor 1 år, men på 2 av de så var det meste nytt i understell eller overhalt/smurt opp 🙂 må nok levere E60'n også, siden rattet peker ørlite til venstre og bilen drar litt mot høyre 😂, men ingen hast med den, nylig eu godkjent og uten skilt, blir nok uansett ikke brukt i vinter da diesel og småkjøring ikke er noe særlig. Nei tror dette var lurt og gjøre dvs ,tror jeg sparte meg for nye deler her .Vil jo prøve og gjøre ting så billig som mulig på denne 😅 Ja er jo veldig greit når du har biler som du nevner her da som ting er tatt på . Nei det med diesel og småkjøring er jo ikke akkurat noe særlig ,og skulle ønske jeg kunne vært like snill med min e61 om vinteren .😊
*MrB* Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Alltid befriende å få fra hverandre ting som står helt kubb. Men er det ikke plastring i disse mutrene? Fikk du det til med varme uten å ødelegge disse? sveigis reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 50 minutter siden, *MrB* skrev: Alltid befriende å få fra hverandre ting som står helt kubb. Men er det ikke plastring i disse mutrene? Fikk du det til med varme uten å ødelegge disse? Du ser nederst på mutteren at det ikke er sånn låsemutter med plast eller nylon i, det sitter ett blekk nederst på mutteren her, tror man får 3-4 forskjellige typer låsemuttere til styrestag ene. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden 11 timer siden, *MrB* skrev: Alltid befriende å få fra hverandre ting som står helt kubb. Men er det ikke plastring i disse mutrene? Fikk du det til med varme uten å ødelegge disse? Haug beskriver sånn som det er på disse 😊 Varmet kun den låsebolten til kulen og selve gjengestaget der endeledd er skrudd og her måtte varmes ekstremt og .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå