sveigis Skrevet i går, 10:15 Forfatter Skrevet i går, 10:15 23 minutter siden, Shattered skrev: Godt å lese Jan! Du har en bra viljestyrke. Takk😊 Ja man prøver @Shattered så godt man kan men kjenner på følelsen sliten nå i det siste og den vil komme titt og ofte .😊 Shattered reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Helg og perm . Ja dere nå har jeg vært hjemme i to dager og skal snart vende nesen bort til favorittbyen min Kr sand og tilbake til de daglige gjøremål. Altså prosjekt bli bra etter forferdelighetene . Uansett helgen har vært fin dvs jeg tror jeg fikk en knekk her da jeg har sovet mer eller mindre hele helga 😩😅. Nektet folk besøk ,ikke tatt tlf nettopp for at jeg ikke orket og har jeg dårlig samvittighet ??nix ikke en plass bare nydelig å være i fred . Hvertfall så har jeg greie folk rundt meg og igår fikk jeg byttet viskermotor på Combo og jeg var tilskuer . Bare det å komme i en garasje og kjenne lukt av bil og olje igjen var balsam .🙏 Så nå er den iorden igjen og Opel skal nå brukes igjen for fullt. Men fruen er ikke så hissig på den lengre nå etter og ha brukt e61 😅 Så til morgentrim .. Det og komme tilbake til hverdagen er viktig sakte men sikkert . Våknet idag morges og må vel si at og trene styrke og trening idag var vel mer detmotiverende men intet valg . Ting ble gjort og samvittighet bedre . Noe som er viktig her ,er å få tilbake finmotorikk i fingrene og det er en voldsom lang jobb og prosess ,men går bedre og bedre. Jeg kan jo forklare hvordan det er. Ta en gravemaskin klo og hent en tikroning på bakken og plasser den oppi en sparebøsse .Sånn hadde jeg det med fingrene 😊 Da er trening viktig . Og hva passet vel da bedre enn dette ? Bytte pollenfilter på bil . Da får man beveget fingrene samtidig finne balanse med bein. Og joda fikk det av : Nytt og gammelt : Fikk på plass deksel osv så var det fikset . Så ville jeg se litt på jobben jeg fikk gjort før jeg ble syk og her her det tett enda : Altså rundt de to boltene .😊 Så tok jeg et motivasjonsbilde : En N46 som motivasjon altså ?😅 Ja for meg er det akkurat det ! Om planen går min vei så skal den motoren være helt tett med innkjøpt valvetronic og alt av pakninger,så EU og kona bruke den og hun gleder seg veldig .😊 Hun liker så godt sportstolene i den da de minner om den grønne sier hun . Liker de bedre enn de som er i e61 visstnok. Så er kjempeglad jeg fikk kjøpt denne og har den hjemme hos meg for vi liker den godt : Blir bra den den dagen den står med 17 toms OEM felg nypolert og klar til bruk .😊 Så ja helgen hjemme var deilig og avslappet og sånn blir det fremover nå.😏 *MrB*, Dusy, RemyNG og 10 andre reagerte på dette 13
///M-ini95 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Du er rå, Jan! Stå på sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 1 time siden, ///M-ini95 skrev: Du er rå, Jan! Stå på Takk Armin 😊 Jeg måtte bare prøve og føle litt mestring og behag ,samt at jeg nå prøvde å rengjøre den platen under e91 som jeg demonterte her tidligere ,men det ble for mye idag . Likevel små skritt .😊 ///M-ini95 reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Du er den eneste jeg vet om Jan som kunne finne på å bytte et pollenfilter som opptrening etter et slag.😄 Tipper legen blir imponert når du forteller hva slags trening du har gjort i helgen, Det er det jeg alltid har sagt, mekking er balsam for kropp og sjel. sveigis reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Du e rå Jan, kalle det trening, men det du egt driver med er bilfiks.... var og en måte å kamuflere bilhobbyen på Herlig å se at du har fått noe ut av dagene hjemme, men godt forståelig at du sover bort mye av tiden, kroppen har godt av å leges, og få hvile. Gledes allerede til neste oppdatering, for her går det fremover i en rykende fart. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 2 timer siden, Rune-K skrev: Du er den eneste jeg vet om Jan som kunne finne på å bytte et pollenfilter som opptrening etter et slag.😄 Tipper legen blir imponert når du forteller hva slags trening du har gjort i helgen, Det er det jeg alltid har sagt, mekking er balsam for kropp og sjel. Haha ja fant ut at det var en fin måte på og finne ut hvor komplisert ting var eller ikke .😊😅 Ja og det skal jeg fortelle imorgen for det siste de sa på fredag var hvile ,hvile og prøve på ting jeg styrer med . Det er helt sant Rune at det er balsam ,dog er jeg pumpet nå . 1 time siden, Mortenej skrev: Du e rå Jan, kalle det trening, men det du egt driver med er bilfiks.... var og en måte å kamuflere bilhobbyen på Herlig å se at du har fått noe ut av dagene hjemme, men godt forståelig at du sover bort mye av tiden, kroppen har godt av å leges, og få hvile. Gledes allerede til neste oppdatering, for her går det fremover i en rykende fart. Takk Morten ,ja må satse litt for å se tingene an😅 Ja jeg har fått testet litt hjemme nå på godt og vondt og er ekstremt mye sliten ,men det handler og om å prøve forsiktig . Hyggelig å høre Morten ,vi får se hva som skjer nå neste gang og når det blir 😊😊
sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Og før jeg nå reiser vant jeg over denne tilslutt : Den så jo sånn ut : Dett var dett for nå og straks er det avreise hjemme ifra igjen 😓😓 Nå skal det bli godt og komme seg på hybelen min igjen i Kr sand 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå